Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), rijkleren aangetrokken, nop ingevlecht en auto ingepakt en om ong 7.10 vertrokken we richting Hattem... Ongeveer een uur later daar aangekomen en betaald en nog beetje gekeken enz.. Rond half 9 nop opgezadeld, losgereden en proefje in wat dus echt niet ging
Hij was erg vervelend.. Nop weer afgezadeld en op trailer gezet en zelf de cross kleren aangedaan..
en andere mensen hadden het er ook al over, wat bleek B pony's hoefden geen water.. Dat scheelde me weer iets, want hoorde van nops baasje en me instructrice dat de waterbak gene fijne waterbak was, stijl erin en allemaal troep erin.. De punten opgehaald: 162 en 165 volgens mij en een 8e plek 

(die komt nog wel)
, hindernis 4 en 5 (2 hekken bij elkaar) gingen goed, toen lande ik in de priktakken, hindernis 6 (berkenstammetjes met dennetjes eronder) ging goed, 1000 m, hindernis 7 (boerbakje) ging goed, hindernis 8 (een stijltje met een boomstammetje, leek ons niet moeilijk) maar ik kwam er erg hard heen dus gevolg ik schot een verkeerde weggetje in en kon ook niet meer na rechts want daar stond een boom dus schoot langs de hindernis en bne weer terug gedraait en opnieuw aargereden dus 1 weigering!, hindernis 9 (boomstam) ging goed, hindernis 10 a (keuze: hindernis of erlangs heen gaan) gewoon door de vlaggetjes en klaar
, 10 b ging goed, hindernis 11 leek ons ene lastige wending om ervoor te komen maar het ging allemaal super, hindernis 12 a (opsprong) ging goed, zette beetje vroeg af, hindernis 12 b ging goed, hindernis 13 (sprong op bult af) ging goed, hindernis 14 (stijltje van 2 boomstammetjes) ging goed, hindernis 15 (een soort vn blokkending met eendjes erbij) ging goed en de laatste hindernis 15 (berkensprong) ging ook goed

), later met me moeder en loes nog even gekeken bleek dat er niets vn klopte
Niemand had volgens de uitslag een weigering in de cross terwijl ik er een had en ik wist van nog een paar die weigering hadden en heel wat meer mensen zeiden al: het klopt niet.. Dus iemand er heen gegaan en ja hoor het klopte dus helemaal niet.. Hun alles weer opnieuw berekent enz.. en na een tijdje wachten hing er weer een nieuwe uitslag.. 
Lest schreef:Heej heb je dan de deken gewonnen ???
Mijn zusje is gelders kampioen B geworden en die vertelde dat de deken naar degene met de hoogste stijl ging
elise01 schreef:Lest daar had ik niet het hoogste van, alleen van overijssel!
Welke bokker had een nummer rond de 160?
Die heb ik wel gezien maar weet niet wie het is

Gefeliciteerd!
breunis schreef:Nou ik hoop het Gitta,zijn gek op foto's en helaas was Paul van Oers er ook niet.Volgens mij waren er dit keer niet zo veel fotografen.Of hebben jullie ze wel gezien?
Zo weer naar het terrein opruimen en vanmiddag een feestje.

breunis schreef:Nou ik hoop het Gitta,zijn gek op foto's...

_Lorette_ schreef:Ik schrok heel erg toen hij flitste op het moment dat er iemand over de hindernis sprong...