Lielle schreef:Marieke, jammer van het springen (en de dressuur). Zoals ik al zei, gewone wedstrijden vind ik ok lastig te planne, maar het is wel essentieel. Maar goed, je hebt iig wel al weer 4 wp's in het Men die controle komt ook wel met meer wedstrijden.
Sim, nogmaals top met Djin. Jammer van je springparcours, maar je vertrouwen in de cross is iig weer terug met haarOver Killea ga ik even niets meer zeggen, kan me voorstellen dat je nu niet aan haar wil denken
![]()
L0ve, goed hoor. Je VlV en je winstpunten gaan hard zoHet enige wat ik niet snapte was je opmerking dat je in het M spr meer ritme wil hebben. Bij meer tempo en impuls kan ik me iets voorstellen, mss bedoel je dat ook en anders ben ik erg benieuwd.
Die Thomas heeft vorig jaar ook wat foto's van mij in Wanroy gemaakt, erg leuke vent
Bettine, leuke foto's. Ik heb niet bij je moeder gereden, maar bij een man.
Jiska, je gaat hard zeg! Goed hoorIk heb je helaas niet gezien in Ede, zo vroeg was ik er nog niet.
Laraine, welkom op bokt. Proficiat met je 2e plek in het NK en je kwalificatie. En goed gedressuurd zeg! Ik neem trouwens aan dat 48% 48 strafpunten moeten zijn![]()
Marieke, ik vond het L ook wel heel erg licht staan gisteren, water B vorig jaar ziet er een stuk pittiger uit.
Renske, leuk je ontmoet te hebben. Jammer van je dressuurpunten en je stop op het water maar het goede gevoel is toch het belangrijkste.
Bashuk, ik heb een iemand zien stuiteren bij de trailers, op een kleine donkere. Ik denk eigenlijk niet dat jij dat was, maar het zou kunnen. Was rond half twee. Jammer van je langsloper, op 14 moest je idd behoorlijk sturen. En ook al zo snel gereden
Renske, leuke foto trouwens.
Overigens ook kennis gemaakt met Breunis, die stond naast ons
Missmuts, fijn dat hij nu toch door het water is gegaan. Het mag dan achter iemand aan zijn, je bent iig wel erdoor; mss blijft dat toch hangen voor de volgende keer. WB die dressuur opmerkingen, de 1e snap ik niet maar zou de 2e op onderdeel 4 slaan?
Patsmu, proficiat met je 2e plek en vooral met het feit dat hij zo lekker aanpakte.
MJ, ik heb Vrouwenpolder dit jaar niet gereden, maar vorig jaar vond ik die ook heel erg simpel. EL dit jaar had er iig nog wat combinaties in zitten (oa picknickplaats) en het lusje achteraan met de in-uit onder het huisje, de greppel/opsprong met steil en de rotsblok opsprong waren toch beduidend moeilijker dan Ede gisteren. Het enige wat wat lastiger was dit jaar was het water, verder waren de smalletjes heel erg mooi aangeleund en zat er helemaal geen combinatie sprong in.
IK hoop iig dat je er snel achter omt wat er mis is.
Ik bedoel daar mee dat ik in mijn springparcoursen op 1.20m/1.30 m een hoger tempo rijdt en anders naar de hindernissen toe moet rijden met tino dan wanneer het zo laag staat!! Omdat als het zo laag staat net als afgelopen woensdag hij automatisch eerder wil vertrekken en harden wil gaan lopen. Dan neemt tino het roer over en ik wil gewoon lekker rustig in me ritme rijden zodat ie niet in zijn haastigheid de balken eraf schopt.. Als het hoger staat dan laat tino zich wel rijden en kan ik het tempo wat opvoeren, want dan springt ie toch hoog genoeg!!!!!