[SGW] SGW Wieringerwerf 26/27 augustus - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biem

Re: SGW Wieringerwerf 26/27 augustus - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:10

Ja Bij mij ging het super Lachen

Bij het oefenen: 1X een weigering *was aan het begin* Tong uitsteken
En in de oefencross: 2 of 3X een weigering *weet het niet meer Bloos *
OK dan! het was echt geslaagd Lachen

*met heel texel ging het wel goed Knipoog *
Td: zal nog vertellen Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:13

TS, ik heb jou uit het water zien komen.
Je was super enthousiast, maar ook heel realistisch wat betreft je controle. Ik hoop voor je dat je volgend jaar zoveel vooruit bent gegaan dat je dan de "echte"cross kan gaan rijden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:18

Biem, ik zag wel wat pony's met een kleppertjes dekje lopen. Heb jou niet gezien.
Moet zeggen dat ik ook niet super fanatiek gezocht heb Bloos

Canter nog wel even gesproken

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:23

GvdT, nu ben ik heel nieuwsgierig wie je was, jammer dat we van elkaar niet wisten wie we waren. Dan hadden we even hallo kunnen zeggen. Bedankt voor het compliment, zo noem ik het maar. Ik vind het echt super leuk, maar moet wel veilig blijven...

Lekker Biem dat jij en de anderen tevreden waren! Het was ook een heerlijke dag!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:26

Ik moest nog even wat aan Sanne en Rosina ( vrouw met de vaantjes) doorgeven.
Je kwam super enthousiast uit het water en de mensen om je heen waren zo mogelijk nog enthousiaster Knipoog
Ik vind het knap dat je dan wel reeel blijft en door hebt dat je nog niet aan een officiele cross toe bent.

Ik denk dat je me niet eens hebt zien staan Clown , maar ik had mijn paard mee een een halster, misschien dat dat je is opgevallen.

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:28

GvdT schreef:
Ik denk dat je me niet eens hebt zien staan Clown , maar ik had mijn paard mee een een halster, misschien dat dat je is opgevallen.

Nee helaas niet... Ja leuk he mijn fanclub, mijn vriend en een bevriend stel. We hebben genoten... Voelde me vandaag weer even helemaal penny, kriebels door mijn lijf, vandaar het enthousiaisme.
Enne al had de koningin daar gestaan, ik was er zo aan voorbij gegaan, ik was even met andere dingen bezig... Clown

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:34

ben ook net terug.vond het heel leuk en was erg blij met me paard. hij heeft braaf alles gesprongen (hij wou alleen niet aan de trailer vaststaan)
Vond ook de instructie goed (zat in groep 6)
en hoop volgend jaar ook de wedstrijd te rijden. Haha!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:18

Hey Omax, dan zat ik bij jou in de groep!! Haha! Ik was die op dat ADHD-bruintje, die steeds als eerste ging omdat ie anders zou ontploffen! Clown

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:42

Bij ons begon de dag in ieder geval al lekker... Ik zou m'n vriendin om half 9 bij haar stal ophalen, zodat we met de boot van 9 uur richting Dijkgatsbos konden vertrekken. Ik was er alleen al om kwart over 8 en heb de auto uitgezet. De radio en de lichten van de trailer aan laten staan. Je voelt hem al aankomen natuurlijk, accu leeg!! Bloos We hadden die hele auto al volgeladen en de paarden stonden braaf in de trailer, maar we kwamen gewoon niet weg! Dus m'n vriendin heeft de buurman uit z'n bed gebeld (die had tot vier uur 's ochtends in de kroeg gezeten Ach gut ) en die kwam er aan met z'n auto en startkabels. Tijdje geprobeerd, maar starten deed ie echt niet! Dus zegt de buurman, nou, dan nemen jullie mijn auto maar mee! Zo ongeveer nog voordat hij dat kon zeggen waren we al bezig al onze spullen in zijn auto te proppen, snel de trailer afgekoppeld en aan de auto van de buurman gehangen en toen met 110 naar de boot... Bloos! We gingen nml pas om tien voor negen weg, terwijl we dus normaal gesproken al om half weg gaan! Gelukkig de boot wel gehaald en toen had ik nog een lekkere actie, hij bleek nml voor ieder ding een andere sleutel te hebben. 1 sleutel voor in het contact, 1 sleutel voor het benzinedopje, 1 sleutel voor de deuren. Je raad het al, ik probeerde de deuren op slot te krijgen met de contactsleutel en toen dat niet lukte drukte ik het knopje aan de binnenkant in en gooide de deuren dicht. Tsja, toen zat ie dus wél op slot! Vork Alleen kreeg ik hem dus niet meer open. Clown Whahaha, we hebben ons rot gelachen. Dus buurman weer uit bed gebeld en gevraagd wat we moesten doen. Ondertussen was ik al tot de ontdekking gekomen dat het raam van de achterklep nogwel open kon, dus ben ik naar binnen geklommen en heb zo de deuren weer open gedaan. Kwam er alleen bijna niet meer uit natuurlijk, maar dat terzijde. Knipoog We gingen trouwens wel in stijl naar de cross, want achterop deze auto staat: crossteam-het-oudedijkje.nl (ze doen veel mee aan autocrossen, dus vandaar Cool )
Het oefenrondje ging hartstikke goed. Tip is wel verschrikkelijk heet, maar daar ben ik inmiddels wel aangewent. Zolang ik gewoon als eerste ga is er niks aan het handje. Springen doet ie toch wel! Daarna 's middags het rondje nog een keer zelf gereden en ik moet zeggen, dat ging errug lekker!! Tip bleef heerlijk op me wachten, kwam mooi terug voor de hindernis en ging daarna in een beheerst tempo weer verder en sprong alles OK dan! . Ik had 's ochtends nog een cross-horloge van Canter gekocht en die kwam meteen van pas, want heb hem meteen gebruikt. Ik weet niet wat de ideale tijd is in Dijkgatsbos, maar we waren met 6.35 minuten weer binnen.
Al met al was het een zeer geslaagde dag en we hebben ons rot gelachen, wat een actie's!!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:52

klinkt als een leuke dag TD!!

Fijn dat het zo geslaagd was...

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:33

TD: ik hoorde je idd zo lachen samen met leonie Tong uitsteken en zelfs nog bij het inrijden van de cross Knipoog nou nou Tong uitsteken
Was Tip nog een beetje rustig? jullie waren de groep achter ons.. en op eens horen we: hoho Knipoog en caroline en ik wisten gelijk wie dat was :p haha Lachen was wel leuk Tong uitsteken
Ik ga nog even mijn zus wegbrengen naar tantes huis Knipoog logeert daar Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 22:00

Fijn dat iedereen zo lekker gereden heeft!

Voor mij was het nogal een tijd geleden dat ik met mijn eigen paard op stap was geweest dus dit was wel weer even lekker inkomen. Paard was helemaal gelukkig, paar bokjes om mijn oren gehad, en zo met zijn allen vond hij het wel errug moeilijk om rustig te wachten op zijn beurt. Vervolgens de cross in en dat ging echt superfijn, nergens getwijfeld. Ik ben natuurlijk wel, net als vele anderen, verkeerd gereden van 1 naar 2, kwam haaks op de bezembak uit! Clown
Al met al een lekker begin weer en op naar Vlietland.

GvdT en TD nog gesproken, leuk paardje TD! En GvdT vergeet te vermelden in dit topic dat ze wel stoere rioolbuizen heeft gesprongen.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 22:32

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 08:33

TypicalDutch schreef:
Hey Omax, dan zat ik bij jou in de groep!! Haha! Ik was die op dat ADHD-bruintje, die steeds als eerste ging omdat ie anders zou ontploffen! Clown

ja klopt dan weet ik wel wie je bent. leuk paard heb je Ja
ik zat op die donkere 4 jarige

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 11:13

Citaat:

Dat vermoeden had ik al! Die uit de D-pony van 1.42m toch? Zeker ook een heel leuk dier die van jou, pakte het ook super op!

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 11:46

TypicalDutch schreef:
Citaat:

Dat vermoeden had ik al! Die uit de D-pony van 1.42m toch? Zeker ook een heel leuk dier die van jou, pakte het ook super op!

ja die ja . hij deed het idd erg braaf

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:36

Gave filmpjes sannysunny!
Hier heb ik er ook nog één die ik jullie niet kan onthouden: Afbeelding

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:42

Haha, ts1981, beugel kwijt?? Pittig filmpje! Je kwam wel met een aardig tempo de waterbak in, of ligt dat aan mij? Je paard vondt het in ieder geval leuk zo te zien!

Sannysunny: inderdaad ook leuke filmpjes, leuk paard heb je!

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 07:41

@ TD: Mijn paard ging er de halve cross gewoon keihard van door. Ik had niets in te brengen, ook daar dus. Het was de 1e keer maar voorlopig even de laatste keer crossen. Al wil ik het wel weer gaan doen, als ik Broes wat beter onder controle heb.
Want leuk vonden we het wel!

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:28

En nog meer filmpjes, het zijn er veel, maar ik kon niet kiezen, vond ze allemaal leuk!

Eerst twee sprongetjes (waarvan hij bij de 2e dacht ‘ik kan er ook wel langs’) en daarna de waterpartij in:
Afbeelding

Waterpartij en de twee sprongetjes van de andere kant genomen, via de afsprong/afdaling. Let op Broes die angstvallig langs het droogste randje gaat: Afbeelding

Door de greppel en een klein sprongetje erna: Afbeelding

Boomstammetje en greppel van de andere kant, als je goed in het begin kijkt, zie je dat Broes niet graag bij de andere weg wil:
Afbeelding

Een wal (noem je dat zo?):
Afbeelding

Een wit hek/bord, waar Broes geeneens eerst op weigerde, daarna meteen nog een balkje: Afbeelding

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:47

Leuke filmpjes ts1981! De hindernis op dat ena laatste filmpje heet de piano! Knipoog Op deze filmpjes lijk je wat meer controle over hem te hebben. Je kreeg les van Ronald Beukers zeker? Ik kreeg om 11 uur les van hem. Wij hebben hier op Texel altijd om de week extra springles van hem, dus dat was wel mooi!

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:57

Thanks, ik had idd tijdens de instructie wat meer controle over hem... Ik kreeg idd les van ronald.
Enne ik dacht al dat het de piano was maar wist het niet zeker...

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:24

YES heb het voormekaar
mijn lieve papa wil mee, dus kan gewoon heen,
nu nog een trailer regelen maar dat komt wel goed

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:48

Ladyzwien: dat is mooi Haha!
Ts1981: Mooie filmpjes Lachen Die van jou had er ook zin in Lachen
Haha!

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 07:30

Ik vind het echt superstoer Ts1981 Knipoog Doe het je zeker niet na in ieder geval..... Of misschien toch, volgend jaar als BJ's pootjes het weer goed doen... Lijkt me wel gaaf!!

Super filmpjes trouwens!!! Volgende x wil ik meeheee Lachen