Bij mij ging het super
Bij het oefenen: 1X een weigering *was aan het begin*
En in de oefencross: 2 of 3X een weigering *weet het niet meer
*
*met heel texel ging het wel goed
* Td: zal nog vertellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij mij ging het super
*
*

, maar ik had mijn paard mee een een halster, misschien dat dat je is opgevallen. 
GvdT schreef:Ik denk dat je me niet eens hebt zien staan, maar ik had mijn paard mee een een halster, misschien dat dat je is opgevallen.
Ik was die op dat ADHD-bruintje, die steeds als eerste ging omdat ie anders zou ontploffen!
We hadden die hele auto al volgeladen en de paarden stonden braaf in de trailer, maar we kwamen gewoon niet weg! Dus m'n vriendin heeft de buurman uit z'n bed gebeld (die had tot vier uur 's ochtends in de kroeg gezeten
) en die kwam er aan met z'n auto en startkabels. Tijdje geprobeerd, maar starten deed ie echt niet! Dus zegt de buurman, nou, dan nemen jullie mijn auto maar mee! Zo ongeveer nog voordat hij dat kon zeggen waren we al bezig al onze spullen in zijn auto te proppen, snel de trailer afgekoppeld en aan de auto van de buurman gehangen en toen met 110 naar de boot...
We gingen nml pas om tien voor negen weg, terwijl we dus normaal gesproken al om half weg gaan! Gelukkig de boot wel gehaald en toen had ik nog een lekkere actie, hij bleek nml voor ieder ding een andere sleutel te hebben. 1 sleutel voor in het contact, 1 sleutel voor het benzinedopje, 1 sleutel voor de deuren. Je raad het al, ik probeerde de deuren op slot te krijgen met de contactsleutel en toen dat niet lukte drukte ik het knopje aan de binnenkant in en gooide de deuren dicht. Tsja, toen zat ie dus wél op slot!
Alleen kreeg ik hem dus niet meer open.
Whahaha, we hebben ons rot gelachen. Dus buurman weer uit bed gebeld en gevraagd wat we moesten doen. Ondertussen was ik al tot de ontdekking gekomen dat het raam van de achterklep nogwel open kon, dus ben ik naar binnen geklommen en heb zo de deuren weer open gedaan. Kwam er alleen bijna niet meer uit natuurlijk, maar dat terzijde.
We gingen trouwens wel in stijl naar de cross, want achterop deze auto staat: crossteam-het-oudedijkje.nl (ze doen veel mee aan autocrossen, dus vandaar
)
en zelfs nog bij het inrijden van de cross
nou nou
en caroline en ik wisten gelijk wie dat was :p haha
was wel leuk
logeert daar
TypicalDutch schreef:Hey Omax, dan zat ik bij jou in de groep!!Ik was die op dat ADHD-bruintje, die steeds als eerste ging omdat ie anders zou ontploffen!
Citaat:ja klopt dan weet ik wel wie je bent. leuk paard heb je![]()
ik zat op die donkere 4 jarige
TypicalDutch schreef:Citaat:ja klopt dan weet ik wel wie je bent. leuk paard heb je![]()
ik zat op die donkere 4 jarige
Dat vermoeden had ik al! Die uit de D-pony van 1.42m toch? Zeker ook een heel leuk dier die van jou, pakte het ook super op!

Op deze filmpjes lijk je wat meer controle over hem te hebben. Je kreeg les van Ronald Beukers zeker? Ik kreeg om 11 uur les van hem. Wij hebben hier op Texel altijd om de week extra springles van hem, dus dat was wel mooi! 
Die van jou had er ook zin in
Doe het je zeker niet na in ieder geval..... Of misschien toch, volgend jaar als BJ's pootjes het weer goed doen... Lijkt me wel gaaf!!