Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flurk schreef:Ik ben geweest en heb naar alle pony's hoog gekeken op zondag en naar de paarden hoog en vond het zeer vervelend dat er toch mensen waren die wat last hadden van overmatig zweepgebruik. Het lag aan de rijders en niet aan de beesten.
Overigens wat ging dat ponyrennen knetterhard zeg
Widner schreef:Ik vond wel dat sommige inderdaad niet zo heel vriendelijk waren tegen hun paarden.... Heel hard door het pacour rijden en dan boos worden als hun paard weigerd.
en over de top sport denk je dat ze dat niet doen met springen, dressuur en cross denk het wel. mensen blijven mensen. Flurk schreef:Ik heb zelf ook oefencrossen gereden en durf te zeggen dat ik er best wel veel van weet. Daarom durfde ik deze mening van het zweepgebruik ook te plaatsen want het was gewoon de waarheid
Lielle schreef:Flurk schreef:Ik heb zelf ook oefencrossen gereden en durf te zeggen dat ik er best wel veel van weet. Daarom durfde ik deze mening van het zweepgebruik ook te plaatsen want het was gewoon de waarheid
Dat geloof ik wel, ik reageer met name op het bericht dat je dit op TV zo vaak ziet, en dat bestrijd ik. Ik kom op heel veel SGW's, zowel nationaal als internationaal en ik herken dat gewoon niet. En het lijkt me waarschijnlijk dat ik meer crossen zie dan de meeste deelnemers aan dit topic. Ik zeg dus niet dat het gebeurt, maar het is zeker niet de standaard.

heb echt zo'n zin om weer mee te doen
mooie foto's hoor heb je niet herkent