Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liekec schreef:Ik stond bij het kasteel Martine, zie mezelf nog staan op je filmpje. Heb jou en de andere M bokker ook nog gefotografeerd bij de zwanenhindernis, op het grasveld in de loop en je in en uit sprong bij het tweede water. Ik dacht inderdaad van hey nu moet ze komen, en toen hoorde ik je idd al aankomen. Flinke hindernis was dat trouwens!!
Heb twee nummers uit de M gemist, sorry.
Bij de L heb ik de boomstam voor het water, het water zelf en de afsprong op de foto.
Ik ga zondag pas aan de foto's zitten, hier alvast een voorproefje van scherm, doet totaal geen recht aan scherpte en kleuren etc maar is wel leuk om te zien denk ik.
[ [url=m/t4X3zv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fsU8YQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jLjn2o.jpg]Afbeelding[/url] ]

) gezien hebben. Vrijdags stond ik de hele dag op het secretariaat, niet te missen in groen tenue haha!
En zaterdagmiddag was ik aanwezig bij de prijsuitreiking van het militair kampioenschap.
Joki schreef:Marshmellow als je paard een beetje goede conditie heeft zit er niet veel verschil in de hartslagen
Mijn paard heeft ook regelmatig dat ze met een lagere hartslag de cross uitkomt dan in gaat (omdat ze zich voor de cross druk loopt te maken)
Marloes grappig dat je het nu zegt. Dan heb ik je inderdaad gezien
MarloesV89 schreef:Leuk om al jullie verslagen te lezen! Voor diegene die fijn gereden hebben en zelfs ook nog prijs hebben, van harte gefeliciteerd!
Vele van jullie zullen mij ook wel (waarschijnlijk onbewust) gezien hebben. Vrijdags stond ik de hele dag op het secretariaat, niet te missen in groen tenue haha!
En zaterdagmiddag was ik aanwezig bij de prijsuitreiking van het militair kampioenschap.
Ik vond het in ieder geval weer 2 zeer geslaagde dagen!
Himyar schreef:odD_Fotos schreef:
Ik zie er een mooie tussen zitten van mijn hengst. Wat moet ik doen als ik deze voor commercieel gebruik wil gebruiken?

gr_roos schreef:Volgens mij heb ik nog met je gesproken in de lus 2/6. Zat naast een auto. Jouw paard heeft nu een veulen.

CalvinenGino schreef:Ey Marloes leuk.. ik ben diegene die je dus laatig gevallen heeft met de vraag over de prijsuitreiking
MarloesV89 schreef:Leuk om al jullie verslagen te lezen! Voor diegene die fijn gereden hebben en zelfs ook nog prijs hebben, van harte gefeliciteerd!
Vele van jullie zullen mij ook wel (waarschijnlijk onbewust) gezien hebben. Vrijdags stond ik de hele dag op het secretariaat, niet te missen in groen tenue haha!
Ik vond het in ieder geval weer 2 zeer geslaagde dagen!