[SGW] Voorbespreking sgw maarsbergen 2017!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: Voorbespreking sgw maarsbergen 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:39

paard was erg heet. springen 2 balkjes en cross foutloos alleen een berg tijdfouten. hij wilde de waterbak niet in..

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:45

Ey Dames,

Gister een toprondje in het M, dressuur was oke, 3e met197,5 springen 0 met 1 tijdfoutje, Cross fijn, vond de dubbels wat kort staan.. Maar uiteindelijk loste hij het goed op. Op precies de ideale tijd binnen. Ik mocht dan ook een 1ste prijs in ontvangst nemen.

met de andere in het L uitgesloten.. de hindernisjury vond dat ik 3 keer oo de waterinsprong geweigerd had.. Heb de cross uitgereden, hoorde het erna pas.. Maar goed.. heb het op film staan en vind het nog steeds een heeeeel discutabel punt.. Ben er niet op ingegaan, prijs was toch al aan mijn neus voorbij (5e na drs en spr)

Dus some you win some, some you lose some . ;)

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:17

odD_Fotos schreef:
Foto's van de 2e dag staan inmiddels ook online op http://www.oddfotografie.nl! {:}

Ik zie er een mooie tussen zitten van mijn hengst. Wat moet ik doen als ik deze voor commercieel gebruik wil gebruiken?

wilma13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:54

liekec schreef:
Ik stond bij het kasteel Martine, zie mezelf nog staan op je filmpje. Heb jou en de andere M bokker ook nog gefotografeerd bij de zwanenhindernis, op het grasveld in de loop en je in en uit sprong bij het tweede water. Ik dacht inderdaad van hey nu moet ze komen, en toen hoorde ik je idd al aankomen. Flinke hindernis was dat trouwens!!
Heb twee nummers uit de M gemist, sorry.
Bij de L heb ik de boomstam voor het water, het water zelf en de afsprong op de foto.
Ik ga zondag pas aan de foto's zitten, hier alvast een voorproefje van scherm, doet totaal geen recht aan scherpte en kleuren etc maar is wel leuk om te zien denk ik.

[ [url=m/t4X3zv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fsU8YQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jLjn2o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk, een foto van Wendy bij het water. Waterhindernissen super mooi gesprongen, en trots op het resultaat, jammer van een weigering, die erg discutabel was aangezien die niet werd aangereden! voor de rest tevreden, mooie dressuurproef gereden, jammer van de belabberde punten, foutloos springrondje, en geweldige cross gelopen. Al met al super tevreden, als je weet waar ze vandaan moesten komen, nadat Remy vorig jaar augustus een flink ongeluk had opgelopen, was dit weer de eerste cross.

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 22:44

Ik heb heel fijn gereden vandaag! :D
Springen foutloos, en de cross ook foutloos!
Wel even staan prutsen bij het water, maar hij ging! Alleen nu had hij weer iets nieuws bedacht; het water niet meer uit willen :+
Maar voor ons doen nog best snel het water door gekomen dus ik ben blij!
Voor het eerst dat hij lekker hard wou, zelfs op de bospaden en langs enge mensen op het pad.
Met losrijden voor de cross ging ik iedere keer op hol wanneer er een paard over de finish kwam, zelfs de ezeltjes in de wei ernaast gingen mee doen met mijn paard :=

Mijn paard had trouwens voor de cross een hartslag van 60 en na de cross 68? Is dat normaal dat er zo weinig verschil in zit? Dit was pas onze 3e cross dus heb me nog niet zo verdiept in die hartslag enzo haha

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 05:43

Leuk om al jullie verslagen te lezen! Voor diegene die fijn gereden hebben en zelfs ook nog prijs hebben, van harte gefeliciteerd! +:)+

Vele van jullie zullen mij ook wel (waarschijnlijk onbewust ;) ) gezien hebben. Vrijdags stond ik de hele dag op het secretariaat, niet te missen in groen tenue haha! :D En zaterdagmiddag was ik aanwezig bij de prijsuitreiking van het militair kampioenschap.

Ik vond het in ieder geval weer 2 zeer geslaagde dagen! 8-)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 06:13

Marshmellow als je paard een beetje goede conditie heeft zit er niet veel verschil in de hartslagen

Mijn paard heeft ook regelmatig dat ze met een lagere hartslag de cross uitkomt dan in gaat (omdat ze zich voor de cross druk loopt te maken)

Marloes grappig dat je het nu zegt. Dan heb ik je inderdaad gezien

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 07:03

Joki schreef:
Marshmellow als je paard een beetje goede conditie heeft zit er niet veel verschil in de hartslagen

Mijn paard heeft ook regelmatig dat ze met een lagere hartslag de cross uitkomt dan in gaat (omdat ze zich voor de cross druk loopt te maken)

Marloes grappig dat je het nu zegt. Dan heb ik je inderdaad gezien

Marsemellow, hier hetzelfde als joki.. 60-68 is best een vind ik zo..

Ey Marloes leuk.. ik ben diegene die je dus laatig gevallen heeft met de vraag over de prijsuitreiking :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 07:18

MarloesV89 schreef:
Leuk om al jullie verslagen te lezen! Voor diegene die fijn gereden hebben en zelfs ook nog prijs hebben, van harte gefeliciteerd! +:)+

Vele van jullie zullen mij ook wel (waarschijnlijk onbewust ;) ) gezien hebben. Vrijdags stond ik de hele dag op het secretariaat, niet te missen in groen tenue haha! :D En zaterdagmiddag was ik aanwezig bij de prijsuitreiking van het militair kampioenschap.

Volgens mij heb ik nog met je gesproken in de lus 2/6. Zat naast een auto. Jouw paard heeft nu een veulen.

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 09:46

Himyar schreef:
odD_Fotos schreef:
Foto's van de 2e dag staan inmiddels ook online op http://www.oddfotografie.nl! {:}

Ik zie er een mooie tussen zitten van mijn hengst. Wat moet ik doen als ik deze voor commercieel gebruik wil gebruiken?

Stuur me even een mailtje, als je wil, kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Zet er meteen even bij hoe je de foto zou willen gebruiken. :)
Contact@oddfotografie.nl

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:18

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:21

Leuk al die verslagen!

Ik ben super tevreden! in het springen 2 balkjes omdat hij iets te enthousiast werd en wat lang werd.
De cross als een speer foutloos, 7 sec te snel binnen. Dat is me nog nooit gelukt.... vorig jaar meestal wel problemen om weg te komen bij de start (je vrienden blijven dan achter...) en af en toe een weigering, maar nu wist hij volgens mij precies wat er moest gebeuren; rennen en springen ;-)

en van OdD fotografie echt top foto's! Ga ze zeker bestellen ;-)

Afbeelding

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:37

gr_roos schreef:
Volgens mij heb ik nog met je gesproken in de lus 2/6. Zat naast een auto. Jouw paard heeft nu een veulen.

Ja dat klopt! :D
CalvinenGino schreef:
Ey Marloes leuk.. ik ben diegene die je dus laatig gevallen heeft met de vraag over de prijsuitreiking :+

Haha ja dat zou heel goed kunnen. Gelukkig was je niet de enige ;)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 15:47

MarloesV89 schreef:

Super leuk je weer ff gezien te hebben!! Was echt lang geleden!

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:26

Welke fotografen waren er behalve OdD en Eventingphoto?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:41

FCSA schreef:
Welke fotografen waren er behalve OdD en Eventingphoto?

Ik heb Victor Krijt nog gezien. Verder niemand. Ik heb het nu over de vrijdag.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:47

Victor Krijt heb ik inderdaad ook gezien vrijdag, en bokker liekec dus.

Goede verhalen verder, top!

Over de hartslagen, Fay heeft bijna altijd een hogere hartslag voor de cross dan erna. Nou windt zij zich sowieso wel snel op, als de start of finish vlak bij de dierenarts is jaagt dat haar hartslag gelijk weer omhoog. Ik hecht veel waarde aan hoe fit ze toont na de cross, of in het laatste stukje cross. Kan ik dan nog een stukje versnellen, en hoe loopt ze er bij als ik moet voordraven bij de dierenarts na de cross. Ik moet over het algemeen alle zeilen bijzetten om haar daar bij te kunnen benen, conditie zat dus!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:47

Das jammer hij heeft 150 en 152 wel op de foto maar 151 niet -O-

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:49

Heb je hem dat gevraagd Susan? Of baseer je dat op de foto's die hij tot nu toe op Facebook heeft staan? Ik zie namelijk op mijn gopro filmpje dat hij van mij ook een foto maakt, maar die staat nog niet bij de selectie op Facebook. Meestal zet hij na een paar dagen het hele album online, zou best kunnen dat daar dan nog foto's bij staan die nog niet op Facebook hebben gestaan!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:48

Heb op flickr gekeken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:50

Cees van Engelenhoven was er ook. Hij heeft van mij een mooie foto op de trakhener gemaakt.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:08

Sim schreef:
Cees van Engelenhoven was er ook. Hij heeft van mij een mooie foto op de trakhener gemaakt.

Ook op vrijdag waarschijnlijk he?
Nog fotografen die er zaterdag waren?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:19

Ja klopt, op vrijdag.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:27

Ben idd ook benieuwd of er nog meer fotograven waren bij het B. Kan haast niet wachten op de foto's van eventingphoto. Die van odD zijn echt super tof! Heel erg blij mee!
Afbeelding

Afbeelding

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:29

Gave foto's Annika en Davinci! De mijne van odD is helaas niet zo spannend..