Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carmen2000 schreef:Shauniraquel schreef:Och jeetje, wat een sprong! Ik ga vanavond maar eens wat voertonnen springen, haha!
Is er iemand zaterdag aanwezig om de paarden te fotograferen?
Als je niet te snel voor of achter mij moet starten (DE pony individueel) maak ik ook foto's van je. Die komen ook bij BeCa Shots op de site

lauxmautink schreef:zondag om 11.08 kom ik met 2 vriendinnen met onze knappe pony's aan de start!we hebben er super veel zin in
Die grote tonnetjes zien er best pittig uit idd.. Maar zijn de foto's van de hindernissen die op de site stonden ze nog niet allemaal dan?
Dott schreef:lauxmautink schreef:zondag om 11.08 kom ik met 2 vriendinnen met onze knappe pony's aan de start!we hebben er super veel zin in
Die grote tonnetjes zien er best pittig uit idd.. Maar zijn de foto's van de hindernissen die op de site stonden ze nog niet allemaal dan?
Dan zijn jullie vlak voor ons. Wij starten om 11.14 als er niks veranderd
Dott schreef:Wij rijden met een tinker en een tinker kruizing.
Mijn tinkerkruizing is zwartbont, de andere is roan bont (toch Nienke?)
We rijden in blauw als t goed is, dus zijn zo vast herkenbaar
Sunneva schreef:Dott schreef:Wij rijden met een tinker en een tinker kruizing.
Mijn tinkerkruizing is zwartbont, de andere is roan bont (toch Nienke?)
We rijden in blauw als t goed is, dus zijn zo vast herkenbaar
En anders moet je maar hallo zeggen! Ik rijd met lauxmautink mee![]()
Mijn pony is gestippeld, die van haar een valk en mijn zusje heeft ook een valk. Niet te missen dus!
hahahahah
.
kijk wel ff voor die tijd snel hoelang is het rondje eigenlijk ? 
Toushie schreef:Oeh heel blauw hahaa.
Mag hopen dat de hindernis bouwer alleen is staande gehouden en niet aangehouden haha.