[SGW] SGW De Schalm Renswoude 18-04-2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:50

*\o/*

Nou de draak ging goed!
Erg heet... maar foutloos gesprongen!
Overal rechtdoor, zelfs puntje prima :D

Alleen vergat ze de laatste :+
Dus weigering helaas...

Als mensen foto's hebben van vosbonte C pony :))!
Nummer 134 in B paarden, in groen

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:38

Ook wij zijn weer terug!
Na etten-leur vorige week was dit onze 2e cross. Springen was ze heet en had mijn handen vol, denk dat ze al met haarhoofd bij de cross was :+
De cross zelf ging echt ongelooflijk fijn! In Etten-Leur moest ik haar aan het begin best wel overtuigen en nu pakte ze meteen fijn aan! Heerlijk ritme alles met vertrouwen en zonder stress gesprongen, heb gewoon alles genomen zoals het hoorde dus geen alternatieven. Dat vond ik een mooie uitdaging en ze ging zo fijn! Alleen een stop op hwt water, maar na wat overtuiging er ook gewoon door. Helemaal top tevreden dus!!

Voor de fotografen; nr. 57 B paarden. Bruin paard, witte bles
Zwart-witte outfit

Cioccolato

Re: SGW De Schalm Renswoude 18-04-2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:31

Mijne was met springen zo enthousiast dat ze der niet mee bezig was. Cross was niks aan te doen. Ze liep er perfect door. Alles gedaan, geen alternatieven en zo het water ingesprongen! 20 seconden over de tijd.
Dik tevreden!

Nummertje 55. Vos met witte bles en benen!
Ik heb nog een fotograaf gezien, ze riep naar n ander; boookkeeerrrr.
geloof ik!

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:35

Hier ook iemand heel erg tevreden ! Mijn eerste cross met hadice.

Springen lekker voorwaarts zoals altijd, helaas 1 langsloper omdat zelf teveel wou regelen.
Cross super foutloos!! Zo trots keek nergens naar!! Alles mooi voorwaarts genomen. Wel 20 seconde buiten de tijd. Mijn dag kan niet meer stuk!

Nr 5 voor de fotografen, zwarte merrie met witte bles

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:44

Lees al gelukkige verhalen hier, leuk dat ze allemaal braaf waren en fijn aanpakte! :)

Hier ook erg tevreden, kon al voelen dat we zoveel geleerd hebben afgelopen tijd. Ze was heel braaf in het springen en sprong voortreffelijk. Ze probeerde het balkje nog te redden op 9 door een beetje korte wending van mij omdat ik zo blij was dat we er bijna waren, maar achterbeen schampte net de achterste balk en die viel. Maar ik was mega blij! Heb toen al flink genoten! Dierenarts was ook goed en opweg naar de cross was hindernis 1 nog een beetje terughouden maar ze kwam steeds meer in het fijne ritme. Brug deed ze heel netjes, alleen van 9b "schrok" ze een beetje maar ging op de rem en stapte er gelijk af, dat wel. 10 pakte ze heel fijn aan en ook en 13 gewoon het lijntje gereden zo fijn! Op 15 wou ik het boompje springen maar schoot ze naar rechts en stuurde ik haar maar gewoon regelrecht het water in. Ik heb geen idee van tijd en of ze dat aan gaan rekenen als weigeringen maar voor onze eerste officiele cross. Ik ben happy! :D

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:37

War fijn dat het bij iedereen zo fijn ging en ze goed aanpakte!

Ook ik ben heel tevreden, springen een balkje op 8 en de cross ging ook heel fijn, trok mooi aan en was fijn te rijden, nergens alternatief genomen. Alleen een stop op de waterinsprong maar daarna ging hij er zo overheen.
Voor de fotografen, ik was nummer 95, een appaloosa in een groene set.

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:47

Ik ben ook weer onderweg naar huis!

Dressuur ging redelijk. Mn vader moest voor het eerst een L proef lezen dus daardoor bij mij wat spanning omdat ik te veel zelf na ging denken. Hierdoor ook een keer fout gereden |o . Resultaat: 165 punten.
Springen was ze heel fijn. 1 balkje omdat ze er iets te dicht onder kwam. Verder heel tevreden.

Toen de cross. 1e keer L, en vond het toch redelijk pittig staan voor de eerste keer. Helaas zijn we niet verder gekomen dan hindernis 17 omdat ik daar de grassprieten ging tellen :+ . Maar ik ben zeker te vrede over de cross! Alles in 1x gesprongen, ook het water sprong ze zo in. Terwijl ze dat toch nog wat spannend vind altijd. Ik ben trots op dr! :j

Voor fotograven: nummer 192. Grote witte schimmel met een blauwe set.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:37

Hier ook tevreden thuis. Springen simpel foutloos. In de cross fijn van start, heb op de brug (nr 8) alternatief genomen omdat ik zelf angst heb voor afsprongen. Dat bruggetje was super smal, dus dat vond hij ook spannend, maar wel braaf op zn tenen eroverheen. Helaas een stop op de boom bij het water, toen nog een weigering gekregen omdat hij ook er niet langs wilde. Ten links erlangs even natte voeten gehaald en daarna over de boom het water in alsof het niks was, dus toch wat overwonnen. Ik vond het een uitdagende cross, mn voor de L ruiters!!

Voor fotograve: nr 47 B paarden ( bruin paard, turquoise outfit :-))

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:38

@troytroy, nog dank voor je aanmoediging na hindernis 10! :-)

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 16:12

Wie weet welke fotograven er waren?

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 16:25

Hier ook met een super trots en fijn gevoel thuis op de bank. :):)
Vandaag was voor het paard de eerste crosswedstrijd, donkerbruine merrie met roze set, startnr. 79.
Ze was super druk, kon niet normaal stappen.. Hartslag van 80 voor het springen..
Springen foutloos en erg fijn gesprongen, fijne afstanden kunnen rijden. :)
Hierna ingesprongen voor de cross, voelde goed aan dus met vertrouwen de cross in.
Had mezelf voor genomen onderweg te beoordelen of alternatieven nodig waren, maar ik heb hier nergens over hoeven twijfelen, ze pakte zo heerlijk zelfverzekerd aan! Zelfs de waterinsprong zonder aarzelen, ze moet alleen het spelletje nog wel een beetje doorkrijgen met dr geslinger af en toe. :')
Niet op tijd gereden en uiteindelijk een tijd van 4:13 en een 7 en 8 voor stijl, wat resulteerde in een eerste plaats!
Super trots op Wynoa voor haar eerste cross! *\%/*

Fijn dat iedereen ook goed gereden heeft of iig een goed gevoel er aan over gehouden heeft!
Er waren een hoop goede stijlpunten gereden zag ik! +:)+

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:20

Wat een goede berichten allemaal!! Gefeliciteerd!

Ik ben ook superblij en tevreden! Ons puppy heeft weer fantastisch aangepakt, wat een heerlijk dier is het toch! Bij het springen een balkje, maar de cross weer met volle overtuiging foutloos rond, nergens twijfel, ze voelt zo safe! Ik vond het echt een heel gave cross om te rijden, veel afwisseling en ook wel uitdagende hindernissen! Ik had bij het bruggetje mooie hoge stijlpunten, ben ik best trots op eigenlijk! Bij het puntje heb ik wel het alternatief genomen, Fay sprong heel groot over de greppel en ik kon geen mooie lijn meer krijgen voor het puntje.

Nog geen vijf jaar oud en na twee crossen alweer L startgerechtigd, toppaard, ik blijf nog wel even een paar dagen op m'n wolkje zitten haha!

Weet iemand waar de andere stijljury zat trouwens?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:44

Bij het water :))

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:21

Wat een heerlijke verhalen allemaal! Dan staat het wel pittig, maar iedereen zit er ook wat meer aan en dan gaat het toch beter dan gedacht!

Hier ook meer dan tevreden. Ik was belachelijk zenuwachtig en had daardoor in de dressuur een gespannen proef. Met springen zag ik niks meer en zat ik alleen maar te prutsen waardoor ik 4 balken had en het zicht op winstpunten was verloren. Maarja ik had gezegd; ik ben al trots als we het eind van de cross halen al is het met 3 weigeringen. Maar hop naar de cross en hij voelde zooo goed. Wat een crosspeerd! Foutloos rond en overal rechtdoor zonder alternatieven! En dat voor de eerste L cross!!! Ik geniet nog even na. Wel fijn om te weten dat we vanaf nu alle L crossen aan kunnen! Dus die winstpunten komen vanzelf. Nu hopen op een stel stoere foto's! Bij de ophaal brug, het water enz. Kan ik extra nagenieten.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:26

M_Vainqueur schreef:
Wat een heerlijke verhalen allemaal! Dan staat het wel pittig, maar iedereen zit er ook wat meer aan en dan gaat het toch beter dan gedacht!

Hier ook meer dan tevreden. Ik was belachelijk zenuwachtig en had daardoor in de dressuur een gespannen proef. Met springen zag ik niks meer en zat ik alleen maar te prutsen waardoor ik 4 balken had en het zicht op winstpunten was verloren. Maarja ik had gezegd; ik ben al trots als we het eind van de cross halen al is het met 3 weigeringen. Maar hop naar de cross en hij voelde zooo goed. Wat een crosspeerd! Foutloos rond en overal rechtdoor zonder alternatieven! En dat voor de eerste L cross!!! Ik geniet nog even na. Wel fijn om te weten dat we vanaf nu alle L crossen aan kunnen! Dus die winstpunten komen vanzelf. Nu hopen op een stel stoere foto's! Bij de ophaal brug, het water enz. Kan ik extra nagenieten.

:D

Afbeelding

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:30

JustEnjoy schreef:
Ik ben ook weer onderweg naar huis!

Dressuur ging redelijk. Mn vader moest voor het eerst een L proef lezen dus daardoor bij mij wat spanning omdat ik te veel zelf na ging denken. Hierdoor ook een keer fout gereden |o . Resultaat: 165 punten.
Springen was ze heel fijn. 1 balkje omdat ze er iets te dicht onder kwam. Verder heel tevreden.

Toen de cross. 1e keer L, en vond het toch redelijk pittig staan voor de eerste keer. Helaas zijn we niet verder gekomen dan hindernis 17 omdat ik daar de grassprieten ging tellen :+ . Maar ik ben zeker te vrede over de cross! Alles in 1x gesprongen, ook het water sprong ze zo in. Terwijl ze dat toch nog wat spannend vind altijd. Ik ben trots op dr! :j

Voor fotograven: nummer 192. Grote witte schimmel met een blauwe set.

Afbeelding

Afbeelding

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:31

Wat gaaf Marjoow!! Bedankt! :D

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:32

Marjoow wat cool! En wat snel! Dankjewel!!!! :) een extra pluim op mn dag:)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:35

Ik probeer even van alle bokkers een foto te plaatsen :) Dan ga ik lekker filmpje kijken en vroeg naar bed. Ben moe :P

dropje_90 schreef:
Hier ook met een super trots en fijn gevoel thuis op de bank. :):)
Vandaag was voor het paard de eerste crosswedstrijd, donkerbruine merrie met roze set, startnr. 79.
Ze was super druk, kon niet normaal stappen.. Hartslag van 80 voor het springen..
Springen foutloos en erg fijn gesprongen, fijne afstanden kunnen rijden. :)
Hierna ingesprongen voor de cross, voelde goed aan dus met vertrouwen de cross in.
Had mezelf voor genomen onderweg te beoordelen of alternatieven nodig waren, maar ik heb hier nergens over hoeven twijfelen, ze pakte zo heerlijk zelfverzekerd aan! Zelfs de waterinsprong zonder aarzelen, ze moet alleen het spelletje nog wel een beetje doorkrijgen met dr geslinger af en toe. :')
Niet op tijd gereden en uiteindelijk een tijd van 4:13 en een 7 en 8 voor stijl, wat resulteerde in een eerste plaats!
Super trots op Wynoa voor haar eerste cross! *\%/*

Fijn dat iedereen ook goed gereden heeft of iig een goed gevoel er aan over gehouden heeft!
Er waren een hoop goede stijlpunten gereden zag ik! +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:42

annikavolder schreef:
Hier ook tevreden thuis. Springen simpel foutloos. In de cross fijn van start, heb op de brug (nr 8) alternatief genomen omdat ik zelf angst heb voor afsprongen. Dat bruggetje was super smal, dus dat vond hij ook spannend, maar wel braaf op zn tenen eroverheen. Helaas een stop op de boom bij het water, toen nog een weigering gekregen omdat hij ook er niet langs wilde. Ten links erlangs even natte voeten gehaald en daarna over de boom het water in alsof het niks was, dus toch wat overwonnen. Ik vond het een uitdagende cross, mn voor de L ruiters!!

Voor fotograve: nr 47 B paarden ( bruin paard, turquoise outfit :-))

Afbeelding

Afbeelding

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:45

Leuk om te lezen dat iedereen fijn gereden heeft! Ik heb ook heerlijk gereden met een foutloze cross als resultaat! Ik was trouwens nummer 199.. voor de foto's :o

Dusteyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:48

Ik was één van de fotografen van vandaag! :D
Van nummers 43 en 45 heb ik een aantal foto's, van springen, maar ook de cross ;)
Nummers 47, 57, 67, 82 en 95 zijn langs mijn camera gekomen tijdens de cross! :)
Snap alleen niet goed hoe je foto's bijvoegd :')
Laatst bijgewerkt door Dusteyes op 18-04-15 19:01, in het totaal 4 keer bewerkt

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:48

Ow hoi, ik de fotograaf die scheewde boookkker!!!! Ik ga vanavoond ff kijken naar de foto's!!! Echt iedereen maar dan ook echt iedereen staat er op!!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:50

Laura878 schreef:
Leuk om te lezen dat iedereen fijn gereden heeft! Ik heb ook heerlijk gereden met een foutloze cross als resultaat! Ik was trouwens nummer 199.. voor de foto's :o

Afbeelding

Afbeelding

troytroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:54

Ik moet namelijk nog heeeeel veel huis :Z werk maken ik ga nog wel een topic maken met alle foto's van de bokkers :+ sorry dat het voor mij niet zo snel kan |(