Nou de draak ging goed!
Erg heet... maar foutloos gesprongen!
Overal rechtdoor, zelfs puntje prima

Alleen vergat ze de laatste

Dus weigering helaas...
Als mensen foto's hebben van vosbonte C pony
!Nummer 134 in B paarden, in groen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Resultaat: 165 punten.
. Maar ik ben zeker te vrede over de cross! Alles in 1x gesprongen, ook het water sprong ze zo in. Terwijl ze dat toch nog wat spannend vind altijd. Ik ben trots op dr!
)

M_Vainqueur schreef:Wat een heerlijke verhalen allemaal! Dan staat het wel pittig, maar iedereen zit er ook wat meer aan en dan gaat het toch beter dan gedacht!
Hier ook meer dan tevreden. Ik was belachelijk zenuwachtig en had daardoor in de dressuur een gespannen proef. Met springen zag ik niks meer en zat ik alleen maar te prutsen waardoor ik 4 balken had en het zicht op winstpunten was verloren. Maarja ik had gezegd; ik ben al trots als we het eind van de cross halen al is het met 3 weigeringen. Maar hop naar de cross en hij voelde zooo goed. Wat een crosspeerd! Foutloos rond en overal rechtdoor zonder alternatieven! En dat voor de eerste L cross!!! Ik geniet nog even na. Wel fijn om te weten dat we vanaf nu alle L crossen aan kunnen! Dus die winstpunten komen vanzelf. Nu hopen op een stel stoere foto's! Bij de ophaal brug, het water enz. Kan ik extra nagenieten.

JustEnjoy schreef:Ik ben ook weer onderweg naar huis!
Dressuur ging redelijk. Mn vader moest voor het eerst een L proef lezen dus daardoor bij mij wat spanning omdat ik te veel zelf na ging denken. Hierdoor ook een keer fout gereden. Resultaat: 165 punten.
Springen was ze heel fijn. 1 balkje omdat ze er iets te dicht onder kwam. Verder heel tevreden.
Toen de cross. 1e keer L, en vond het toch redelijk pittig staan voor de eerste keer. Helaas zijn we niet verder gekomen dan hindernis 17 omdat ik daar de grassprieten ging tellen. Maar ik ben zeker te vrede over de cross! Alles in 1x gesprongen, ook het water sprong ze zo in. Terwijl ze dat toch nog wat spannend vind altijd. Ik ben trots op dr!
![]()
Voor fotograven: nummer 192. Grote witte schimmel met een blauwe set.

een extra pluim op mn dag:)
Dan ga ik lekker filmpje kijken en vroeg naar bed. Ben moe
dropje_90 schreef:Hier ook met een super trots en fijn gevoel thuis op de bank.![]()
Vandaag was voor het paard de eerste crosswedstrijd, donkerbruine merrie met roze set, startnr. 79.
Ze was super druk, kon niet normaal stappen.. Hartslag van 80 voor het springen..
Springen foutloos en erg fijn gesprongen, fijne afstanden kunnen rijden.
Hierna ingesprongen voor de cross, voelde goed aan dus met vertrouwen de cross in.
Had mezelf voor genomen onderweg te beoordelen of alternatieven nodig waren, maar ik heb hier nergens over hoeven twijfelen, ze pakte zo heerlijk zelfverzekerd aan! Zelfs de waterinsprong zonder aarzelen, ze moet alleen het spelletje nog wel een beetje doorkrijgen met dr geslinger af en toe.![]()
Niet op tijd gereden en uiteindelijk een tijd van 4:13 en een 7 en 8 voor stijl, wat resulteerde in een eerste plaats!
Super trots op Wynoa voor haar eerste cross!![]()
Fijn dat iedereen ook goed gereden heeft of iig een goed gevoel er aan over gehouden heeft!
Er waren een hoop goede stijlpunten gereden zag ik!

annikavolder schreef:Hier ook tevreden thuis. Springen simpel foutloos. In de cross fijn van start, heb op de brug (nr 8) alternatief genomen omdat ik zelf angst heb voor afsprongen. Dat bruggetje was super smal, dus dat vond hij ook spannend, maar wel braaf op zn tenen eroverheen. Helaas een stop op de boom bij het water, toen nog een weigering gekregen omdat hij ook er niet langs wilde. Ten links erlangs even natte voeten gehaald en daarna over de boom het water in alsof het niks was, dus toch wat overwonnen. Ik vond het een uitdagende cross, mn voor de L ruiters!!
Voor fotograve: nr 47 B paarden ( bruin paard, turquoise outfit)