_Elke schreef:Heel leuk ja TypicalDutch om te horen! Ik doe er vaak muziekje onder omdat ik hoe verder ik in de cross kom hoe harder ik mee ga joelen haha

Hier alvast 1 voorbeeld
Deze week komen er meer foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toffe foto zeg!! TypicalDutch schreef:Ik heb gisteren de M cross gereden met een GoPro Hero4, Zilver. Door het uploaden gaat de kwaliteit wel behoorlijk naar beneden. Let niet op mijn commentaar overal![ Video ]

Citaat:Ik denk dat ik dat was. Bij de waterval hindernis ?
Citaat:Jaja dat klopt! Ze was gisteren niet echt een fotomodel haha. Veel te veel onder de indruk van alles (net een klein kind, wat dan na de tijd in diepe slaap valt in de auto :p)
hollyfield schreef:Hier ook mijn foto's van de zondag. Ik was wat laat waardoor ik helaas de eerste paar combinaties heb gemist. Vanaf start nr 225 heb ik volgens mij iedereen er op staan.
http://hodafi-fotoexpositie.weebly.com/ ... -2015.html

pizza64 schreef:TypicalDutch schreef:Ik heb gisteren de M cross gereden met een GoPro Hero4, Zilver. Door het uploaden gaat de kwaliteit wel behoorlijk naar beneden. Let niet op mijn commentaar overal![ Video ]
Prachtig, ik vind je commentaar juist super leuk!

hollyfield schreef:Citaat:Ik denk dat ik dat was. Bij de waterval hindernis ?Citaat:Jaja dat klopt! Ze was gisteren niet echt een fotomodel haha. Veel te veel onder de indruk van alles (net een klein kind, wat dan na de tijd in diepe slaap valt in de auto :p)
Jou hondje staat bij de link in mijn vorige reactie helemaal als laatste van de foto's
zij maakte ook foto's van mijn hondje. _Elke schreef:Weet iemand wie de fotograaf was bij hindernis 5 (L M zondag) was? Een man.
Ook stond er nog een meisje na hindernis 9 (ook L) weet iemand wie dat was?zij maakte ook foto's van mijn hondje.
Verder weet ik daar kira fotografie op de hei zat bij eventingphoto.
x_joyce_x schreef:_Elke schreef:Weet iemand wie de fotograaf was bij hindernis 5 (L M zondag) was? Een man.
Ook stond er nog een meisje na hindernis 9 (ook L) weet iemand wie dat was?zij maakte ook foto's van mijn hondje.
Verder weet ik daar kira fotografie op de hei zat bij eventingphoto.
Volgens mij zat mijn vader bij hindernis 5, reed zelf L n M paarden en hij heeft daar foto's van mij. Of die van andere ook heeft weet ik zo niet.
zijn ze tof geworden? 

_Elke schreef:hollyfield schreef:Hier ook mijn foto's van de zondag. Ik was wat laat waardoor ik helaas de eerste paar combinaties heb gemist. Vanaf start nr 225 heb ik volgens mij iedereen er op staan.
http://hodafi-fotoexpositie.weebly.com/ ... -2015.html
Super gaaf!! Mag ik hem delen via fb met een bedankt naar jou?