[SGW] Voorbespreking SGW Castenray 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sabertje

Re: Voorbespreking SGW Castenray 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 22:07

Ik heb geen doorgang gezien. Is het dan in de buurt van hoekje om ofzo? Na hindernis 6 L, staat vrij snel de pijl naar rechts het veld over naar de groente hindernis.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 05:31

Mijn man heeft gisteren het hele parcours op foto gezet en is ook geen doorgang tegen gekomen. Wij zitten aan het ontbijt en gaan zo rijden. Kunnen we nog iemand mee helpen die alleen op pad is vandaag, en zijn we zelf mooi op tijd om nog een keer de cross te kijken en lopen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 05:45

Goedemorgen, wij maken ons klaar voor een nieuw dagje eventen.
Iedereen veel plezier en succes

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 06:07

Iedereen veel succes vandaag en allemaal genieten. Ik ga zo paardje maar eens klaar maken, daarna lekker ontbijten en dan rustig aan richting Castenray.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 06:11

Iedereen veel succes vandaag. Ik heb er zin in.
Paardje staat klaar dus wij vertrekken zo die kant op.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 07:39

MissBay schreef:
Top Pol!
Bay en ik waren bij de waterbak het entertainmentnummer van de dag. Hij heeft het niet zo op water en gezien de uitsluitingen die ik zag, had ik er een hard hoofd in. Stop gehad op de spoorbomen die hem even verrasten, maar uiteindelijk vrij goed bij het water gekomen. Daar ging hij aanvankelijk vol in de ankers, maar besloot toch met een enorme noodsprong erin te gaan. Ik hing volledig in z'n nek en moest weer terugklimmen om zelf geen natte voeten (of hoofd) te krijgen. En ja, daar zijn foto's van gemaakt, ik hou me aanbevolen :D
Twee weigeringen in de cross dus en foutloos gesprongen, ik ben blij. Vond het een superleuke dag - ook al moest ik echt uit Overijssel komen. En ik heb ook als toeschouwer genoten van de Bixie-rubriek!

*-:) https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater :D

Ik heb ook twee fijne dagen gehad, vrijdag lekker getraind en gisteren met mijn jonkie gereden in de B. Dressuur wat slingerend ze trok steeds aan op de hekjes in de hoek. Maar over het geheel heel goed. Met springen heel gespannen maar foutloos en in de cross wat sneller gereden als de vorig keer en ook foutloos. Al met al heel tevreden.

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 10:09

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:42

Netjes Vera!

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 15:49

Moet zeggen dat en die ik gezien heb was super. De bokkers heb ik ook voorbij zien komen. Wat een gave beessies waren dat. Vooral de bonte :o . Mooi gereden allemaal. Ik heb genoten.