Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

prugelpiet schreef:Ik dartel morgenochtend alleen rond, waarschijnlijk met een felrode fleecevest met knollegruun achterop, herkenbaar of niet?

ik en een vriendin zijn er morgen om te fotograferen 
dressuur vloog ze er een keer vandoor, ze schudde een plastic zak uit vlak naast de ring.. Ze schrok zich een hoedje..
)

Ik heb je gezien op de 8 en 9, zag er netjes uit!
Otto heeft een dik been.
AnkeVivaldi schreef:Prugelpiet, wat lief dat je hebt gefilmd!! Waar stond je? 66 is mn zus
casca ik moest na jou. Ook stuurfout op de houtstapel?
Ik heb op paar flinke verzetmomenten na fijn gedressuurd, 191 punten. Springen niet mooi maar wel foutloos. Cross helaas een stop op de slagboom, net als vorg jaar *zucht*, was weer te spannend. verder domme stuurfout op het houtstapeltje. Vond het ook echt een rotlijn maar ook een domme beslissing van me om om de boom te gaan, paard is daar wat te groot coor om
Casca schreef:Aah, 62 was ik..
Ben inmiddels ook weer thuis, wat een ontzettend leuke cross!dressuur vloog ze er een keer vandoor, ze schudde een plastic zak uit vlak naast de ring.. Ze schrok zich een hoedje..
Springen ging ze harder en harder, laatste 2 balken eraf en bijna onbestuurbaar. Klinkt misschien stom, maar het stond zoo laag, het kan beter wat hoger staan, dan let ze beter op.
Cross deed ze super! Helaas door een stuurfout van mij uit de bocht gevlogen waardoor we een weigering hadden, maar mn paard deed het super en ik vond het echt een geweldige cross! (ohja, heb gewoon het water met hindernis gedaan, was geen enkel probleem)
Jammer dat de meeste fotografen morgen komen, ik hoop dat er van vandaag ook nog wat foto's zijn gemaakt