Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PrietPraat schreef:Om nog maar sinds mei vorig jaar te rijden en al enkele crossjes gedaan te hebben, chapeau! Knap!
SofieHavan schreef:Antonius, echt tof paard vind ik. Jij weet je paarden goed te kiezen. Nu ja, zoals ik zei twijfel ik of dat enkel aan het paard ligt, geef jou een ezel en je wint er wellicht ook meeMaar 't is een knap beest!
![]()
Hier ook aan het "trainen" voor de cross. Mijn vriend is vorig jaar in mei beginnen rijden en heeft er ondertussen een cross of 4 op zitten... Maar 't is wel een zondagsruiter, 't mag niet teveel regenen of zodus hij heeft er sinds november amper op gezeten... (maar de paarden worden gelukkig door andere ruiters ook gereden
)
Gisteren dan overwacht toch gaan oefenen in Merendree:
[ Afbeelding ]
Paardje op de foto is een draver van 26jaar oud. Dit was de meest spectaculaire foto natuurlijk want het paardje loopt enkel nog crossjes van 60cm en ook op training doen we enkel lage sprongetjes. We zorgen goed voor haar en hopelijk blijft ze meegaan. Voor mijn vriend is ze ideaal, ze doet bijna alles van zelf, kijkt naar niets
Volgende week neemt hij mijn ruin mee waar ik L mee crossheel benieuwd hoe dat zal gaan
Hij heeft er eens een crossje mee gereden in oktober en is er toen 2x van gevallen
![]()
Hij zou met beide paarden meedoen, ons oudje in de 60cm (initiatie) en mijn ruin in de 80 omdat hij 60 zo laag vindtmaar ik denk dat hij beter ze allebei in 60cm rijdt... maar ja, mannen hé
avi5987 schreef:Ik zie dat je in merendree hebt geoefend, hoe ligt het terrein daar nu?
Antonius schreef:@ Madelene: Diepenbeek staat voor dit jaar op de kalender als 2 dagen. De voorbije 2 jaar was dit op 1 dag, maar ik zie nu dat het dit jaar de Benelux cup is, dus vermoedelijk verwacht men teveel inschrijvingen om op 1 dag te kunnen afwerken. Is overigens ook een ander terrein dan Kattevennen dat in Genk ligt. Het terrein van Diepenbeek is wel dichtbij, ik schat 10 km?