Ik dressuur morgen om 11:10 met een bonte D-pony in ring 2, cross om 13:40 met 4 anderen, grote groep
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan iemand die morgen start nog laten weten of het nodig is om punten te draaien? Zoals op het filmpje durf ik het zonder wel aan.
.
cross 2 weigeringen en met springen 1 balk (heel genant een balk rijden in een parcours van 30-40cm met een paard
).
. Voor de starters van morgen pas wel op bij dat stro poortje die is best wel laag
annelieke92 schreef:Nou ik ben weer terug. Heb erg genoten.
211 punten met dressuurcross 2 weigeringen en met springen 1 balk (heel genant een balk rijden in een parcours van 30-40cm met een paard
).
Heb het geluk dat ik morgen weer een keertje mag. Voor de starters van morgen pas wel op bij dat stro poortje die is best wel laag

R_emkee schreef:annelieke92 schreef:Nou ik ben weer terug. Heb erg genoten.
211 punten met dressuurcross 2 weigeringen en met springen 1 balk (heel genant een balk rijden in een parcours van 30-40cm met een paard
).
Heb het geluk dat ik morgen weer een keertje mag. Voor de starters van morgen pas wel op bij dat stro poortje die is best wel laag
hahah Ben ik ff blij dat ik een klein paard heb dan
klein maar fijn
Enne super punten zeg!!
.
carmenbrum schreef:littlesannie schreef:Een mini pony moest ons dus serieus door de waterbak helpenn
Misschien heb ik jullie dan wel binnen zien komen haha, met een haflinger..?
En jaa met die zwembandjes heb ik ook gezien haha!

littlesannie schreef:carmenbrum schreef:Jaa dan heb ik je binnen zien komen haha
Was het een volle haflinger..? Of iets van een kruising??
Zit iets sport in, geen idee wat, ze is van de hengst ambach... Knap ding is ze he