Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nu sprong hij dus prima alleen een beetje groot toen hij het gat eenmaal zag. Echt zonde van de weigeringen op de boomstam bij de driesprong (kuil), zag ik niet echt aankomen, ik nam wel een ruime bocht, maar had meer moeten blijven rijden, dan had hij het wel gedaan. 2e keer aanrijden had hij die kuil al gezien en dat vind hij best eng kuilen, dus toen wou hij niet meer. Ik dacht : ik wil hier geen 3 weigeringen dus dan maar alternatief.. En dat vond hij als best eng omdat hij voor die 2e sprong ook half door die kuil moest.. Puntje en hooibalen gingen heerlijk. Waterbak liep hij zo in: Hij heet het volgens mij nu echt door:)! Maar een sprong eruit had ik ook nog nooit gedaan, net als mijn paard, dus hij sprong vanuit die rustige draf wel heel enorm. Zoals te zien in de foto's van Henry (oftewel ik zie er niet uit en lijk te stuiteren op mijn paard). Daarna ging het ook prima, hegje op heuveltje vond ik vooraf ook eng, had ik ook nooit gedaan, maar vond paard geen probleem.. Heerlijk stukje geraced en goed uitgereden. Ik was heel tevreden. (Al baal ik stiekem achteraf van mezelf dat ik niet beter door die bocht naar de driesprong heb gereden.). Maar ik en paard leren hier heel veel van. Als ik even kan ga ik dus aanstaande zaterdag ook weer oefenen
.
. zag er allemaal zo makkelijk uit bij jou!