Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, misschien wilde ze afkoelen.Tiahastrona schreef:Hallo,
Hoe is het met iedereen? Is stil hier.
Ik ben vandaag lekker naar het water geweest, ze ging elke keer liggen, misschien wilde ze afkoelen.
Morgen weer rijden, vorige week was ze stout, heb alle hoeken van de bak gezien. Misschien omdat ze 2 weken niets had gedaan of ze is aan het puberen??
Ben benieuwd hoe ze morgen is.
Succes morgen met rijden!
), ben benieuwd hoe ze dat doet
Ben ook nog op vakantie geweest.
Is voor mij niet zo heel ver weg! 
Hij was blij dat hij weer met mijn terug mocht geloof ik... Haha!
Daar was hij ook super braaf!

, ze schrok en ging bokken met hoofd tussen de benen. Dus zit er weer wakker en alert op. Morgen weer lesje, hoop dat ze zich beter gedraagt dan de vorige keer.
Welkom Tess, de waterbak komt vanzelf, dat gaan ze steeds minder eng vinden als je het met rust en vertrouwen aanleert. 
Heb hem gekocht voor de eventing en hij had 1 crosslesje gelopen wat ie braaf aanpakte. Ben nu gewoon eerst lekker thuis aan het rijden en gisteren onze eerste mini-crosstraining gehad
Hebben in de wei wat crosshindernisje en een waterbakje. Instructrice zei: Heb het slootje voor je uitgegraven, pak maar een pluk manen, tik maar iets bij en stap er maar gewoon rustig overheen.. pluk manen en tik was niet nodig, stapte er zo superbraaf overheen. Daarna waterbak gedaan (moeten ze eerst een stukje naar beneden een gat inlopen en dan erdoor) Keek heel even en liep er daarna braaf doorheen. Ga ook elke week 2 keer lekker met hem naar buiten en dat pakt ie ook zo vreselijk braaf aan.. Ik heb er dus wel vertrouwen in dat een cross-topper in spe is!

Zie:

Vanmiddag lekker vrij en dan met Edelweiss (en m'n andere paardje) naar het crossterrein bij onze manege. Start m'n andere paardje zondag bij de SGW in Wieringerwerf, zin in
Deze paarden gaan alle twee me naar Ermelo, dit was de generale repetitie. Leuk dat je ook mee doet in Ermelo, weet mijn tijd zo niet uit het hoofd maar we zullen elkaar ongetwijfeld tegen komen.