Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik heb er zoveel zin in dat het vast goed komt
Coffin hebben we laatst nog losse greppels op geoefend dus daar heb ik ook zin in
N0a schreef:[ Afbeelding ]

tientjeh schreef:Ik kan denk ik wel JN! Zusje moet toch om 9.00 dressuur.
We gaan gewoon braaf onderdeel voor onderdeel rijden en zien wel waar het schip gaat stranden, hopelijk over de finish van de cross
Roxxiejj schreef:Paarden afsprong is alleen de boom naar beneden. Zit geen alternatief op. Op is of opsprong of heuveltje op.
Heeft trakhener wel een alternatief? Dacht van niet? Dacht alleen die driesprong wat daarna kwam?
(en evt meer foto's incl aankleding)
die andere is op een open veld. Na de kuil. AnkeVivaldi schreef:Heee leuk leonie dat je gaat sgw'en1 tip: verken de cross met iemand die al meer ervaring heeft. Die kan je veel dingen uitleggen tijdens het lopen. En verder bij greppels/trakehners: niet in de gaten kijken
Hahah heel mooi gepaint marjolein
Loetie84 schreef:Vorig jaar zat er wel een alternatief op de trakhener, dan moest je het laagste boompje over en dan stond er links nog een andere sprong die je dan moest nemen. ging erg veel tijd kosten omdat je echt twee keer moest keren (maar zo hoort het ook op een alternatief, meestal zijn de alternatieven veels te makkelijk...)
Mijn stuur moet ik nog wat finetunen, dus ik ben benieuwd naar de dubbels en de lijntjes