Voor het eerst sinds jaren doe ik weer mee aan een SGW. Cas gisteren voor het eerst geconfronteerd met 'echte' hindernissen Viel niet tegen, dus nog een paar keer oefenen en dan voor het eggie! Leuk, ontzettend veel zin in. Gelukkig komen er in het noorden steeds meer SGW's, komt er tenminste een beetje ritme in.
Balen Margreet dat je er op zo'n manier even helemaal uit bent. Ze kan er wel helemaal weer sterk in worden?
Lekker op tijd de starttijden! Afhankelijk van zaterdag, kijk ik of ik wel of niet ga. Wachtlijst is niet zo lang zag ik....
AnkeVivaldi
Geplaatst: 01-04-13 23:06
Hier lastige tijden. Ga samen met mijn zus (beide B zaterdag) en zij moet 1.5 uur eerder dressuren dan ik. Ik moet weer dressuren als zij bijna moet springen enz. niet heel erg handig. Kan de cross tussendoor ook niet verkennen, morgen maar eens kijken of er wat geregeld kan worden.
Tja, een mens kan niet alles hebben. Cross lopen voor de dressuur dus. En na de dressuur allt tijd om eventueel nog bij een hindernis te kijken. Ik vind het prima!
Now, zaterdag kijken bij jullie moeten we redden denk ik. Zondag moeten we evengoed weer poepvroeg het bed uit, gelukkig hoeven we niet ver te rijden. En het verkennen doen we zaterdag al, wel op tijd weer naar huis.
Sue_
Geplaatst: 02-04-13 08:31
Gelukkig ben ik een ochtendmens.... met m'n 8.15 dressuur op zaterdag Maar wel fijn om op tijd thuis te zijn zodat ik de andere twee voor zondag nog rustig kan klaarmaken.
Ik moet om 8:14 dressuren zaterdag! Naja kan vrijdag lopen en rond 10 uur zullen er wel nog niet zoveel mensen in de cross zijn (hoop ik ). En ik ben weer op tijd thuis, ook wel fijn.
Maar effe overleggen met Geert hoe we het gaan doen.
Horsemaniac
Geplaatst: 02-04-13 11:01
Evony: RUBY gaat echt niet stoppen! die gaat knallen!!bij de dressuur zitten we achter elkaar, maar in de cross zitten nog 2 start tussen ons in van de andere ringen! ik moet nog even kijken of ik wel zo vroeg kan mijn groom komt volgens mij uit de nachtdienst!
Haha ach als we maar lol hebben en dat komt vast goed Anders moet je de trailer naast die van ons zetten Anne! Mijn ouders willen je waar nodig vast wel helpen
Leuk Noor, als jullie er zaterdag al zijn. De weersvoorspelling is niet beroerd voor dat weekend, nu maar afwachten ofdat ook klopt natuurlijk... We hebben er hier in ieder geval heel veel zin in.