Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suikermeisje schreef:Neem met een peesblessure liever te lang de tijd dan te kort.
Maar ook voor de mensen met jonge paarden, ik wilde ook al beginnen heb zelf besloten het niet te doen en meer tijd te geven. Ieder moet het voor zich weten, maar ik zou aanraden niet te vroeg te gaan beginnen, en ook niet weken achter elkaar gaan crossen.
Met jonge paard dus voorlopig nog geen crossen, misschien van het najaar crossje plannen.

MissBay schreef:wat een pech Glenstorm! echt niet leuk... ik duim voor je!
@Saar88: gezellig dat je meeleest, en mee gaat doen. weet niet zoveel over regio twente en oefencrossen, maar daar is vast via google en bokt wel een hoop over geschreven is.
ik had vandaag waterbakbootcamp met B., het lijkt de goeie kant uit te gaan... (zei ze hoopvol...)
. maar ik heb dus een les gedaan waarin we puur op het water aan het oefenen zijn (in twee verschillende waterbakken), aangezien dat ons Waterloo is en B. er echt niet van houdt. MissBay schreef:o, ik heb het zelf zo genoemd hoor. maar ik heb dus een les gedaan waarin we puur op het water aan het oefenen zijn (in twee verschillende waterbakken), aangezien dat ons Waterloo is en B. er echt niet van houdt.

Misschien kan ik binnenkort even een keer een topic maken, of zijn er mensen uit dit topic die ook wel mee willen!
Ilse_123 schreef:MissBay schreef:o, ik heb het zelf zo genoemd hoor. maar ik heb dus een les gedaan waarin we puur op het water aan het oefenen zijn (in twee verschillende waterbakken), aangezien dat ons Waterloo is en B. er echt niet van houdt.
daar hebben wij dus ook last van... maar als hij een plas eenmaal kent is het geen probleem meer, dus een hele training oefenen op dezelfde bak is voor ons geen optie
Saar88 schreef:Leuk Roxxiej! Vind je het alleen niet vervelend om met een 'beginner' samen te crossen? Heb zelf nog maar een keer gecrosstMisschien kan ik binnenkort even een keer een topic maken, of zijn er mensen uit dit topic die ook wel mee willen!

. Gelukkig is die van mij zo makkelijk wat dat betreft, heb nog nooit zo'n koele meegemaakt. Hij redt me werkelijk waar altijd! Dus dan plak je em maar achter die van mij en vormen we samen toch 1 combinatie