[SGW] Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 09:26

Sm dat is balen

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:18

Ik kreeg net mail dat ik op de reservelijst sta, maar anderen hadden toch mail gehad als ze op de reservelijst stonden?

Ik sta inderdaad niet op de startlijst, maar ik vind het gek dat ik niet mee kan doen, want ik heb 45 seconden over 12 mijn inschrijving verzonden (en gelijk betaald).

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:38

Ik heb om 7.23 opgegeven, dus vrees dat het voor mij dan helemaal ophoudt..

voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:39

Nou, ik heb dus precies hetzelfde. Was niet zo vroeg met opgeven als anderen. Maar heb wel gewoon meteen 's ochtends opgegeven. Als ik op de startlijst kijk, zijn het ook allemaal ruiters uit Brabant. Hebben die dan echt allemaal 's nachts om 1 over 12 opgegeven. Lijkt mij sterk. Of zijn er andere criteria geweest. Vriendjespolitiek? Je mag er niet vanuit gaan, en normaal doe ik dat ook niet, maar ik dacht er wel meteen aan. Nou dan maar niet. Door het winterse weer heb ik toch nog niet kunnen trainen. Dan is (hopelijk) Etten-Leur de eerste.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:39

De deelnemers lijsten staan erop :)

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:42

Ik kom uit brabant en sta er gelukkig wel op;-) maar idd om 12 uur precies opgegeven;-)

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:44

Iemand had het er over dat deze wedstrijd (waarschijnlijk) voor de brabantse kampioenschap telt, dus kan zijn dat ze daarom voorrang hebben gekregen.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:45

voet schreef:
Nou, ik heb dus precies hetzelfde. Was niet zo vroeg met opgeven als anderen. Maar heb wel gewoon meteen 's ochtends opgegeven. Als ik op de startlijst kijk, zijn het ook allemaal ruiters uit Brabant. Hebben die dan echt allemaal 's nachts om 1 over 12 opgegeven. Lijkt mij sterk. Of zijn er andere criteria geweest. Vriendjespolitiek? Je mag er niet vanuit gaan, en normaal doe ik dat ook niet, maar ik dacht er wel meteen aan. Nou dan maar niet. Door het winterse weer heb ik toch nog niet kunnen trainen. Dan is (hopelijk) Etten-Leur de eerste.

Het is het regiokampioenschap van de regio Brabant, dus ruiters uit Brabant hebben voorrang. Ik zag deze wedstrijd als inkomer en heb Westerbork in de klasse L opgegeven, om nou meteen de eerste wedstrijd in de L te rijden wordt wel een beetje veel van het goede.. Hopelijk kom ik nog op de startlijst!

voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:51

Ik zag net in het wedstrijdtopic ook dat het kennelijk de brabantse kampioenschappen zijn. Had ik niet meegekregen. Dan heb ik niets gezegd. Maar blijft evengoed jammer. Ik stel het begin van het seizoen dan maar iets uit. Hoop voor jou dat je er nog bij kan op de zaterdag. Gaat nl ook weer op volgorde van opgeven. Succes.

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:51

''zie dit topic voorbij komen''
Ik doe ook mee met mijn pony Cortana! In de klasse CDE-B *\o/*

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 15:56

Vanwege de massale inschrijvingen en om de ruiters tegemoet te komen heeft de organisatie besloten om éénmalig een extra wedstrijddag te organiseren op zaterdag 23 maart. Op deze dag zal de klasse B paarden en L paarden worden verreden. De ruiters die mogelijk in aanmerking komen voor deze dag zijn per e-mail geïnformeerd.
2 Weken voor aanvang van de wedstrijddag zal de startlijst gepubliceerd worden op onze website.

De inschrijflijsten voor die combinaties die geplaatst zijn staan nu onder 'Deelnemers'.

Extra wedstrijddag

Op zaterdag 23 maart zijn er 75 startplaatsen voor de klasse B paarden en 25 startplaatsen voor de klasse L paarden beschikbaar. Wanneer je op de wachtlijst staat voor de zondag ontvang je deze mail. Gezien het korte tijdsbestek, vernemen wij graag binnen 2 dagen (per e-mail) of je van de mogelijkheid, om op zaterdag 23 maart alsnog te willen starten, gebruik zou willen maken. Indien geen reactie dan gaan wij er vanuit dat je hier geen gebruik van wilt maken.

Let op: de invulling van deze startplaatsen geschiedt ook op volgorde van de oorspronkelijke inschrijving, dus de mogelijkheid bestaat dat je desondanks alsnog op de wachtlijst staat.

N.B. deze extra wedstrijddag zal eenmalig worden georganiseerd.

Wij zijn inderdaad een selectiewedstrijd voor de Brabantse kampioenschappen. Dit betekend dat de organisatie alle Brabantse ruiters voorrang moeten geven.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:57

Ik sta ook op de wachtlijst en heb kwart over 12 opgegeven en betaald en die zaterdag kan ik niet. Dus dit is even een baalmomentje

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:59

Maar misschien kom je wel nog de op de startlijst ;) Je weet niet op welke plek je staat op de wachtlijst!

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:59

ik sta ook op de lijst voor de CDE-B :D, had begin van de middag pas opgegeven

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:01

Ik heb me meteen de dag nadat de inschrijvingen waren geopend (En daarna hebben we ook optijd betaald)
Maar ik sta niet bij de deelnermerslijst.. Wat kan de oorzaak hier van zijn?
Trouwens in de CDE-B! en komen ook uit brabant
xx

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:04

Klopt ook wel hetismij maar als je in de nacht al inschrijft verwacht ik dat je er normaal gewoon in één keer bij zit en die zaterdag heb ik geen vervoer, dus daarom baal ik er wat van. En anders begin ik in markelo, daar ga ik ook niet dood van, maar ik hoop al sinds diepenheim wat zo verrot ging dat ik barchem heb afgezegd op chaam. Dus daarom gewoon wat teleurstelling

voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:07

@christel82, je zegt SELECTIEwedstrijd voor de brabantse kampioenschappen. Betekent dat dat er nog meer selectiewedstrijden, en de kampioenschappen zelf natuurlijk komen? Want dat zou dan dus betekenen dat niet Brabanders ook bij de andere wedstrijden in brabant achter het net vissen. Verder viel mij ook op dat de B rubriek in vergelijking met de L kleiner is, waardoor er relatief ook weinig b-ruiters mee kunnen doen.

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:12

Etten-Leur is ook selectie en Chaam + Etten samen is de uitslag voor Brabantse kampioenschappen

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:12

Ik keek ook wel even raar op toen ik deze mail zag, en bleek dat ik op de reservelijst stond.
Omdat ik een bevestiging van mijn inschrijving heb gehad, dacht ik dat ik er gewoon bij stond, althans, zo kwam het over.
Gelukkig kan ik ook op de zaterdag....nu ook maar afwachten of ik dan hier erbij zit...
is er dan ergens een wachtlijst te zien??? zodat ik kan zien of ik er dit keer wel bij sta??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:16

Ook mijn vraag is of de wachtlijst online komt zodat je kunt zien hoever je staat.

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 16:21

Klopt er zijn meer selectiewedstrijden zoals hierboven al gemeld.
Wachtlijst wordt niet gepubliceerd.

Indien er toch vragen zijn, wil ik iedereen vriendelijk verzoeken dat op de mail te zetten naar inschrijving@sgwalphenchaam.nl

Mede door de extra wedstrijddag te organiseren, proberen wij zoveel mogelijk ruiters aan start te laten komen. Maar ook dan zijn er nog +/- 150 ruiters die teleurgesteld zullen worden, helaas kunnen we hier niets aan veranderen.

Wel geven proberen we alle leeg gekomen plaatsen door afmeldingen op te vullen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:27

Ik sta gelukkig wel op de lijst. Logisch dat veel mensen balen, maar superdat de organisatie op deze manier probeert mee te denken. Helaas kan ik de zaterdg er na niet anders had ik dan wel willen starten zodat er een plek kwam voor andere mensen.

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 16:32

SplashIsLIef: dat is ook ontzettend attent van jou!

En zo proberen wij ook op alle mogelijke manieren mee te denken. Dus stuur vragen en opmerkingen gewoon via de mail door.

Misschien voor het idee van een ieder: wij kunnen normaal gesproken op 2 zondagen 360 ruiters kwijt. Wij hebben alleen al aan inschrijvingen dik 600 aanmeldingen! Nu met extra wedstrijddag kunnen we nog eens 100 extra ruiters kwijt.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:09

Ik hoop dan wel dat we voor 1 maart dan te zien krijgen of we er bij zijn of niet...dan kan ik me tenminste nog op tijd afmelden zodat ik mijn startgeld terug krijg...anders wordt er wel erg veel verdiend aan startgeld wat niet daadwerkelijk verzilverd wordt door startende ruiters (als blijkt dat er nog +/- 150 teleurgesteld worden..is dat naar mijn mening 150x gemiddeld 22.50=3375.00??)
of denk ik nou te krom door de bocht?? :o?

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:21

Phoe hier nog eentje die baalt.. Twee min over 12 is mijn inschrijving verzonden...

Nu maar hopen op de zaterdag...
En voor niks overnachting geregeld.