Vind hem maar wat rommelig, zie nu amper wat voor plaatjes er op zitten dus van een afstandje al helemaal niet. Dan lijkt het net een verlepte capcover
AnkeVivaldi
Geplaatst: 04-02-13 23:08
Hahaha ik koop hem ook niet hoor Maar vond hem wel grappig. Op ebay kun je sowieso hele originele halen haha. Zoals een bever op je hoofd met een staart erachter haha.
Wil nog een ander setje erbij, voor de afwisseling. Wil graag in legergroen/camouflage kleur. Maar kan nergens een dekje vinden die te koop is.. al wel een gave capcover gevonden. Dus mochten jullie zo'n dekje tegenkomen ..
En vind deze ook helemaal geweldig, alleen wel lastig combineren
birte
Geplaatst: 04-02-13 23:13
camouflage dekjes zijn wel te koop, van ekkia, maar de print hiervan loopt helemaal uit wanneer je hem wast, mijn moeder heeft toen stof op de markt gekocht en deze er overheen gemaakt, ziet er nog steeds erg mooi uit
Dav
Geplaatst: 04-02-13 23:15
Kan wel aan roze camouflage dekje's komen *lang leven ebay*
Heb mn rode oornetje vandaag gekocht En de rode peesbeschermers en strijklappen waren er niet maar die bestelt de eigenaar van de ruitersportzaak in het dorp zo voor me mee Nu alleen nog een bodyprotector??
maximiliano
Geplaatst: 05-02-13 18:30
Ik had een camouflage dekje vroeger van Global! Misschien Hypo winkels is afstruinen of bellen?! Daar heb ik hem toen gekocht!
Volgens mij is camouflage heel erg 'uit'.ik strand elke keer op links uit 2005/2006.. Alleen bij de shetlandershop hebben ze er een, beetje te klein helaas van global en equitheme kan ik ze ook niet vinden..
birte
Geplaatst: 05-02-13 20:17
je kan ook dabo hier op bokt mailen of ze er 1 voor je maakt, of zelf met wat stof aan de gang gaan