bianca1980 schreef:Inderdaad meiden, geniet ervan, stiekum wel jaloers, maar ik heb andere plannen..Ik wacht nu even tot Baarle Nassau.
Spannende date bianc?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Even zoeken naar mijn balans in het water anders ga ik nog een nat pak halen dit seizoen
Verder vieel Nuut der conditie (en mijn eigen lichamelijke gesteldheid) me erg mee. Veel vertrouwen opgedaan voor Chaam!!
Splash
En ook ik kreeg een welverdiende en broodnodige schop onder mijn kont
Het had het gewenste effect gelukkig. Paard heeft enorm veel geleerd in ieder geval vandaag en ik ben blij dat ik weer lekker wat crosshindernissen heb kunnen springen

Maar ze dan niet meer normaal blijven rijden is ook weer niet helemaal de bedoeling natuurlijk
Dus uiteindelijk wel goed afgesloten, maar nog genoeg werk aan de winkel
Wil vrijdag naar Putten, dan nog oefencross in Biddinghuizen en tussendoor nog een les (of misschien wel 2
) en dan bedenken of ik voor het echie ga beginnen of nog ff wacht. Ow ja en tussendoor ook nog ergens een parcourtje springen lijkt me ook geen overbodige luxe
De dressuurproef moet ik me maar mee redden dan 
Dus hou het nog even iets dichterbij huis
Zephyr schreef:Die laatste groep ging ook echt heel goed! Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar geen idee hoe ik die erop zet....
Hihi.