Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
? Ik verbaas me elke keer over jouw wp stand.
. Ik stond eind van de ochtend nog even bij de dierenarts en toen viel me ook opeens op wat ze toch echt een stuk kleiner is dan de paarden
.
. Citaat:In de M heb ik er zeker 4 in de ankers zien gaan op de picknicktafel, terwijl dat nou niet een echt heftige hindernis was. Zelfde met de steil bij het huisje, ook 2 op zien stoppen....
Maar goed, mag niet klagen.
. Bij de paddestoelen aangekomen, zat ie vet te loeren op de 1e paddestoel. We kwamen nog wel recht voor de 2e maar die was al niet meer te springen. Opnieuw aangereden en daarna geen probleem.
Eef_Bam schreef:Ik heb in M gereden, vand e rest dus niets gezien, maar vond de cross niet moeilijk, filmpje van mij tot de waterval:
https://www.youtube.com/watch?v=hTSlhzTs35M
Even uit interesse Roxiej, ben jij van plan de B uit te rijden tot de 40 wp? Ik verbaas me elke keer over jouw wp stand.

Eef_Bam schreef:Ah zo zijn wij ook begonnen, eerst dressuur , toen springen en daarna cross, alleen na 7 crossen in de B vond ik het al mooi geweest .

het mag nu eenmaal... Sue_ schreef:Hoe heeft Mark het verder gedaan Bar?
Was het met de schimmel of de donkere? AnkeVivaldi schreef:Motje: Sjonge echt wel een avontuur zeg
Leliaardje schreef:The story of my life!Motje: jij hebt er wel een heel avontuur van gemaakt zeg! Pffff.
Kruidenpotje schreef:Leuk om je hier weer te "zien", nog hartstikke bedankt!Die passerende trailer, dat waren wij. Met 2 pony's op de trailer hadden we daar inderdaad geen plaats meer maar de andere spulletjes hebben we graag meegenomen!
mistid schreef:Rox, in dat geval zou ik een instructeur zoeken die veel op lijntjes traint. Wij kregen vroeger op de ponyclub les van de manege-eigenaar, en die zette altijd lijntjes neer. We moesten dan hardop het aantal galopssprongen tellen, en daar ook in varieeren, dus de ene keer 6 galopssprongen in een lijntje, de volgende keer 5 in dezelfde lijn en die keer erop 7 galopssprongen. Iedereen die bij hem heeft gelest ziet de afstanden zonder probleem. En daarbij krijg je van lijntjes rijden en varieeren in galopssprongen imo een beter ritme en fijnere controle.
zit vanaf januari ook bij een nieuwe vereniging, waar goeie springlessen gegeven worden en ook vaak een oefenparcours staan. _lautje_ schreef:Op zich hoefde je niet te verzamelen voor 2. Maar denk dat wat Marijke bedoeld ook niet is helemaal terug nemen, maar even paard opzetten op achterbeen en paard aanelkaar in verbinding houden. Ik heb ook doorgereden op 2, maar mijn paard loopt niet uitelkaar en zet hem wel even op.
Wat je in de B heel veel ziet is dat mensen denken ik ga crossen en nu mag mijn paard vooral hard galopperen en werken ze niet meer aan dat een paard nog steeds aanelkaar moet zijn en nageeflijk. Heb jij dat niet dan heb je geen controle en kan een paard veel eerder een been verliezen of het heft overnemen.
)