Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thaampjee schreef:Is hier iemand gestart bij SGW Heino, Kun je bathmen daarmee vergelijken? of is het moeilijker of makkeliker?
ben er nog nooit geweest!
Loetie84 schreef:thaampjee schreef:Is hier iemand gestart bij SGW Heino, Kun je bathmen daarmee vergelijken? of is het moeilijker of makkeliker?
ben er nog nooit geweest!
Ik ben vorig jaar naar Bathmen geweest, dit jaar naar Heino. Vooropgesteld dat ik vorig jaar alles nog veel enger vond dan dit jaar, kan ik eigenlijk alleen zeggen dat Heino erg anders was. Heino had veel bochten, op- en afsprongen en was daarom technisch vrij lastig. En veel hindernissen vlak op elkaar. Het was in ieder geval geen rechttoe rechtaan cross. Bathmen is dat wat meer. Veel rechte stukken en de bochten die er in zitten zijn veel minder scherp en slingerend dat in Heino.
Ik denk dat als je in Heino makkelijk het water in kwam, je dat in Bathmen ook goed lukt. In Bathmen staat er alleen wel een boomstam voor de waterbak. Daar zijn vorig jaar redelijk wat combinaties op gestopt.
Dan weet ik dat een beetje! De pony heeft in cross Heino de B paarden cross foutloos gesprongen en dat was totaal geen probleem, dus dat komt mooi uit! En fijn rechtuit vind ik al helemaal niet erg!

. Bodem was gister echt top. Kan best wat hebben.