En las net ook het bericht op Facebook dat er nog wat plekken vrij zijn op de zaterdag. Zie startlijst... dus voor mensen die zich nog in willen schrijven, het kan nog!
Ik heb vorig jaar ook gewoon de stiften erin laten zitten, die zakken wel weg hoor in zo'n onverhard pad.
Ik zie nu dat op de startlijst een groep 1 en groep 2 staat voor de BB? Worden de uitslagen dan ook apart gegeven, want dat zou me best uitkomen. Ik moet om 10 uur en vond het al te lang om te wachten tot de laatste van de BB is geweest voor de uitslagen. Daarom had ik dan liever wat later gestart, het is te ver om hem tussendoor even thuis te brengen namelijk. Maar wellicht zijn de uitslagen er nu al na de laatste van groep 1?
marleeentje
Geplaatst: 18-09-12 09:55
Uitslagen zijn voorgaande jaren steeds per groep geweest, dus ik verwacht dat dat nu ook zo is.
Lees nu net op weeronline.nl het volgende... De verwachting is erg onzeker en voor het weekend zijn nog verschillende scenario’s mogelijk. De weercomputers komen elke 6 uur met een nieuwe oplossing op de proppen. De meest recente oplossing gaat voor een krachtige depressie ten westen van Nederland met alle wisselvallige gevolgen van dien.
Laten we hopen dat die 'oplossing' het in ieder geval niet gaat worden!
Nee is er nog niet! Ze zijn er mee opgehouden uit zichzelf starttijdentopics te maken! Het is een hoop werk en er reageren steeds maar heel weinig mensen op!
Snap dat het voor hooguit 5 pers. teveel werk is!
Stal_Fiore
Geplaatst: 18-09-12 20:26
We hebben er zin in!!!
marleeentje
Geplaatst: 19-09-12 08:07
maximiliano schreef:
Kou maakt mij niet uit! Maar pleassssse geen regen
Vind ik ook!! Ik krijg het toch wel warm met rijden, dus maakt mij niet uit hoe koud het is, maar regen is zo vervelend!
Ik ben vast heel blond... Maar zijn honden toegestaan met Parcours lopen ?
Freggle_Edge
Geplaatst: 19-09-12 08:55
Ja hoor, die van mij gaat vrijdag ook gezellig mee. Ik heb in Lisse wel eens een hond moeten zien te omzeilen in de cross, daar was ik dan minder blij mee.
Ik neem mijn hond ook gewoon mee. Zolang je hem aanlijnt zal er toch geen probleem zijn? Ik heb ook wel eens gehad dat ik moest uitwijken voor een vrouw met een kinderwagen tijdens de cross, was ook levensgevaarlijk!
Volgens mij zetten ze het springparcours nooit online, alleen een tekening van het cross parcours. Springparcours is naar mijn weten alleen daar te bekijken.
Zijn er hier nog meer mensen die vrijdagmiddag parcours gaan lopen? Ik ga na mijn werk zo rond 17.00-17.30 een rondje lopen samen met een vriendin.