Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:Je begrijpt het helemaal goed, het is de boom op de foto en dat is idd een afsprong het water in. Volgens mij is de molenwiek er ook weer hij staat op de lijst als 'waaier'. Hij was nog niet helemaal opgebouwd maar vond het verdacht veel lijken op de molenwiek. Weer ongeveer dezelfde plek en dat rondje wat in het midden hoort stond ook al op het veld alleen nog niet geplaatst waar hij moet staan.Ik heb er ook zin inLeuk dat ze zo hard aan veranderingen werken!
ReneeMonty, ik begrijp je beschrijving van de waterbak niet zo goed.
Voor het M is hij dus zoals op de foto hierboven, dus over de dikke boom erin? Ik dacht gelezen te hebben dat het M via een afsprong erin ging?
Staat de molenwiek er ook weer in?
Margriet_ schreef:Geen op/afsprong voor de B.Sue_ schreef:Iemand enig idee of er ook een op/afsprong voor de klasse B is?
Hier ben ik ook heel benieuwd naar.
_Noor schreef:Het is wel echt een afsprong, de grond is veel hoger bij de afzet namelijk, vertekend een beetje op de foto. Geen idee of ze dat gaas nog hebben, in 2010 is het gaas in de binnenbaan vervangen dus het oude was eigenlijk afval wat toen voor de molenwiek gebruikt is. Het zit er dik in dat het allang in de vuilnisbak beland is maar we zullen zien.Ik ook Joki. Daar ben ik 2 jaar geleden op gestrand.
Moet wel zeggen dat het gaas er zaterdags wel op zat, maar zondags weg was gehaald (volgens mij ivm veel weigeringen).
ReneeMonty, bedankt. Dus gewoon over de dikke boom erin. Bij een afsprong heb ik toch iets anders in gedachten