Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LadyF schreef:ingaa schreef:de gene met wie ik samen zou rijden (patserke) heeft dus helaas afgezegd, nog even kijken of iemand anders mee wil alleen zie ik nog niet zo zitten.
Hier mischien nog iemand die samen met mij zou willen rijden? ik rij met een pony.
Jammer ik zit in het zelfde schuitje! Ik zie alleen ook nog niet zitten en zoek iemand die voorop kan rijden.
Vind erg jammer dat ik niet mee kan doen.HappyThilde schreef:Vraagje: mijn dochter gaat voor het eerst meedoen. Is het verstandig om het paard op ijzers te zetten? Wie heeft vaker gereden en kan mij adviseren?
shirleyp schreef:HappyThilde schreef:Vraagje: mijn dochter gaat voor het eerst meedoen. Is het verstandig om het paard op ijzers te zetten? Wie heeft vaker gereden en kan mij adviseren?
Heb eerder in het topic een ervaren Broekeloganger horen zeggen dat ijzers niet nodig zijn. Ik ben zelf ook van plan om zonder ijzers te gaan. Mijn motto: niets zo stroef, als een blote hoef

Amber_ schreef:Xstephanie5 schreef:Ik doe dit jaar ook mee, met m'n pony, waarmee ik nog nooit alleen het bos in ben geweest, en waarmee ik ook nog bijna nooit mee voorop heb gereden, en ik ga alleen:p
Is dat wel slim dan?
Zal toch nog ff gaan oefenen dan.
Xstephanie5 schreef:Ik doe dit jaar ook mee, met m'n pony, waarmee ik nog nooit alleen het bos in ben geweest, en waarmee ik ook nog bijna nooit mee voorop heb gereden, en ik ga alleen:p
waarbij je toch op zn minst even een lesje moet hebben gehad hoe een dergelijke sprong te nemen
Natuurlijk zijn niet alle sprongen zo, maar ook 60 cm vind ik vrij pittig voor een pony die niks kent...