[SGW] SGW Vinkega 10 juni - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Re: SGW Vinkega 10 juni - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:34

Dat ook idd ;) Hopelijk doen ze wel wat met jouw mailtje dan.

yhultink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:40

Lees dat er nog iemand met een haflinger mee doet, super!!!
Weet iemand of er ook een fotograaf is???

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:49

yhultink schreef:

Klopt ;). Rij M2 dressuur maar vind ze erg saai, lekker hard gaan en springen is helemaal haar ding.
Dus eens een lesje en oefencross gedaan, en ze pakt het wel redelijk fijn op!
We hebben samen plezier, dat is het belangrijkste

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 20:24

kristianneb schreef:
Ik doe ook mee in de B-paarden, ik dacht alleen dat het volgende week pas was dus nog maar even hard trainen :o . Vrijdag gaan we in Grolloo trainen, iemand ervaring met dat terrein??

Ja! Heel mooi, maar ik heb er alleen in het begin getraind toen er nog niet zoveel was. Maar wat er stond was echt mooi.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:42

DanielleB schreef:
yhultink schreef:

Klopt ;). Rij M2 dressuur maar vind ze erg saai, lekker hard gaan en springen is helemaal haar ding.
Dus eens een lesje en oefencross gedaan, en ze pakt het wel redelijk fijn op!
We hebben samen plezier, dat is het belangrijkste

Als ik het goed heb rijdt er nog een bokker op een haflinger mee :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:49

Tody en Rox @ ik heb de tijden even gecheckt, we rijden gelijk matig los op het dressuur terrein. Ik zit er ong 12.45 of 13 uur op voor een groeps pic en wat betreft cross: als jullie eruit komen ga ik bijna springen, dus als jullie na de cross bij de DA 2e check krijgen heb ik 1e check na springen (als mijn idee klopt... :D ), kunnen we daarna gelijk bij inspringen cross een groepspic in cross kleding maken, dan ga ik de cross in en kunnen jullie uitstappen.
Rox : mocht mijn groom definitief niet meegaan mag ik dan mijn camera aan jou moeder geven om jou, tody en mij te filmen met springen en crossen ??? en ik zou haar graag willen lenen voor mijn proefje lezen.... :o ik ben dan om 13.30 ring 4, Tody zit om 13.12 ring 2, kunnen we ook daarna samen de cross lopen ??mits de B en L niet teveel verschilt kwa route.... :P anders zul je zien dat ik zomaar weer de B route rijd...... _/-\o_

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:55

Bianca als je dat doet :oo
Wel leuk zo'n bonte paarden meeting!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 21:57

Jullie rijden zo te zien in ieder geval haast het hele zandpad af en dan langs de boswal weer teru richting finish
Laatst bijgewerkt door Lithya op 06-06-12 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:00

Lithya schreef:
Jullie rijden zo te zien in ieder geval haast het hele zandpad af en dan langs de boswachter weer teru richting finish

ooohhh.....dan zou er niks mis kunnen gaan in mijn geval.... O:) zal mijn abbonement fout rijden even opzeggen. :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:02

bianca1980 schreef:
.....dan zou er niks mis kunnen gaan in mijn geval.... O:) zal mijn abbonement fout rijden even opzeggen. :D

Tenzij je besluit dan bij de manege te blijven en toch af te wijken van het parcours :P

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:20

De routes wijken maar minimaal van elkaar af, als ik het zo goed zie. Dus samen lopen zou kunnen lukken, wat mij betreft.
Evony: lukt jou dat ook qua tijden? Of ga jij toch zaterdag al?

Ik zat echt te zoeken naar wat ik gemist had, maar een bontjes-meeting dus... Gezellig! Mag ik nog wel
opletten dat ik wat fatsoenlijks aan doe... :P

@kristianneb: Je had mij aan de telefoon vanmiddag. Ik ben er vrijdagavond zelf om je even te helpen.
Als je je paard op ijzers hebt staan is stiften draaien aan te raden. Voor de rest ligt het terrein er goed bij.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 05:59

Tody: ik moet even kijken! Ik hoef echter pas om 3 uur te dressuren dus vrees dat ik je niet kan helpen met voorlezen. Miss wel als ik niet van te voren loop haha!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:52

Wow sara jij kan echt uitslapen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:59

Inderdaad!
Al ben ik blij dat ik niet zo laat pas ben, dan ben je ook weer zo laat thuis :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:34

ik had een mailtje dat vandaag de definitieve lijsten erop komen, ik ben benieuwd!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:47

Ik hoop dat mijn tijden niet veranderen :P
Misschien doen ze nog wat aan de startnummers

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:06

ik hoef ook pas om iets voor 3 dressuur te rijden voor sarah aan :Y)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:56

bianca1980 schreef:
Tody en Rox @ ik heb de tijden even gecheckt, we rijden gelijk matig los op het dressuur terrein. Ik zit er ong 12.45 of 13 uur op voor een groeps pic en wat betreft cross: als jullie eruit komen ga ik bijna springen, dus als jullie na de cross bij de DA 2e check krijgen heb ik 1e check na springen (als mijn idee klopt... :D ), kunnen we daarna gelijk bij inspringen cross een groepspic in cross kleding maken, dan ga ik de cross in en kunnen jullie uitstappen.
Rox : mocht mijn groom definitief niet meegaan mag ik dan mijn camera aan jou moeder geven om jou, tody en mij te filmen met springen en crossen ??? en ik zou haar graag willen lenen voor mijn proefje lezen.... :o ik ben dan om 13.30 ring 4, Tody zit om 13.12 ring 2, kunnen we ook daarna samen de cross lopen ??mits de B en L niet teveel verschilt kwa route.... :P anders zul je zien dat ik zomaar weer de B route rijd...... _/-\o_

Ik ben als een van de laatsten in de B en jij als een van de eerste in het L. Tody moet direct na mij, dus voorlezen moet wel lukken. Heb er zat tijd tussen zitten, dus ik kan um zelf wel op de trailer zetten (ivm met afzadelen en zo, laden kan met 1 hand ;) ).
Met cross en springen mijn ma laten filmen raad ik je af :') ze gaat namelijk meekijken en vergeet dan te filmen ;)
Groepspics ben ik natuurlijk helemaal voor! :j na de cross heb ik trouwens mijn moeder wel weer nodig, want dan ben ik helemaal dood, dan heb ik echt een steuntje nodig :')

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:12

Watapatja schreef:

Kan beat mooi bij jouw dressuurtopper spieken hoe het moet :D

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:17

Evony schreef:
Watapatja schreef:

Kan beat mooi bij jouw dressuurtopper spieken hoe het moet :D

hahah das altijd afwachten bij die van mij :P hoop dat hij zich iets beter gedraagd omdat hij nu iets meer moet doen in een l1 proefje :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:05

Ik ga vanavond en morgen nog even B proefjes oefenen ( :+ ) en dan hoop ik dat het zondag wat wordt

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:55

Hahahah ja erg is dat he? Vorig jaar moest ik er zooo aan wennen, heb ik echt een maand lang alleen maar B-oefeningen gedaan en niet meer doorzitten etc.
Denk dat het bij mij wel gaat lukken :) Laatste SGW had ik 207 punten :o (ja of de jury vond ons leuk hahah)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:57

haha nou ik hoop dat het bij mij dan ook zo goed uitpakt :P
Het is best deprimerend om niet eens 180 punten te scoren terwijl we wel winst hebben in de M proefjes :+

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 09:22

Ik maak me meer zorgen om de cross :D :D :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:04

Gister nog even thuis getraind. Volgens mij snapt Beau het spelletje, ze was zo godsgruwelijk heet! De raarste lijntjes die ik kon verzinnen springt ze zonder moeite door. We hebben surfplank - smalle boom - ingegraven trekkerbanden - dikke smalle boom in een soort van lijn achter elkaar staan, maar dan moeten ze wel allemaal scheef gesprongen worden en op 1 galopssprong en de eerste is heel lastig aan te rijden. Maakt Beau geen probleem van. Hopelijk doet ie het zondag ook zo goed. :D