Hopelijk doen ze wel wat met jouw mailtje dan. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk doen ze wel wat met jouw mailtje dan. yhultink schreef:Lees dat er nog iemand met een haflinger mee doet, super!!!
Weet iemand of er ook een fotograaf is???
. Rij M2 dressuur maar vind ze erg saai, lekker hard gaan en springen is helemaal haar ding.kristianneb schreef:Ik doe ook mee in de B-paarden, ik dacht alleen dat het volgende week pas was dus nog maar even hard trainen. Vrijdag gaan we in Grolloo trainen, iemand ervaring met dat terrein??
DanielleB schreef:yhultink schreef:Lees dat er nog iemand met een haflinger mee doet, super!!!
Weet iemand of er ook een fotograaf is???
Klopt. Rij M2 dressuur maar vind ze erg saai, lekker hard gaan en springen is helemaal haar ding.
Dus eens een lesje en oefencross gedaan, en ze pakt het wel redelijk fijn op!
We hebben samen plezier, dat is het belangrijkste
), kunnen we daarna gelijk bij inspringen cross een groepspic in cross kleding maken, dan ga ik de cross in en kunnen jullie uitstappen.
ik ben dan om 13.30 ring 4, Tody zit om 13.12 ring 2, kunnen we ook daarna samen de cross lopen ??mits de B en L niet teveel verschilt kwa route....
anders zul je zien dat ik zomaar weer de B route rijd......
bianca1980 schreef:Tody en Rox @ ik heb de tijden even gecheckt, we rijden gelijk matig los op het dressuur terrein. Ik zit er ong 12.45 of 13 uur op voor een groeps pic en wat betreft cross: als jullie eruit komen ga ik bijna springen, dus als jullie na de cross bij de DA 2e check krijgen heb ik 1e check na springen (als mijn idee klopt...), kunnen we daarna gelijk bij inspringen cross een groepspic in cross kleding maken, dan ga ik de cross in en kunnen jullie uitstappen.
Rox : mocht mijn groom definitief niet meegaan mag ik dan mijn camera aan jou moeder geven om jou, tody en mij te filmen met springen en crossen ??? en ik zou haar graag willen lenen voor mijn proefje lezen....ik ben dan om 13.30 ring 4, Tody zit om 13.12 ring 2, kunnen we ook daarna samen de cross lopen ??mits de B en L niet teveel verschilt kwa route....
anders zul je zien dat ik zomaar weer de B route rijd......
).
ze gaat namelijk meekijken en vergeet dan te filmen
na de cross heb ik trouwens mijn moeder wel weer nodig, want dan ben ik helemaal dood, dan heb ik echt een steuntje nodig