Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosa_ schreef:Haha, ja die foto's van zaterdag, er staat boven dat ze gemaakt zijn vanaf 12:21, maar ik was 69 en reed 12:45 ofzo maar deze foto's beginnen bij 86..
*edit: mijn vader heeft nog wat 'oefenfoto's' gemaakt van volgens mij (pin me er niet op vast) nummer 67 en 68. Iemand die hun kent of is?
mistid schreef:Rosa_ schreef:Haha, ja die foto's van zaterdag, er staat boven dat ze gemaakt zijn vanaf 12:21, maar ik was 69 en reed 12:45 ofzo maar deze foto's beginnen bij 86..
*edit: mijn vader heeft nog wat 'oefenfoto's' gemaakt van volgens mij (pin me er niet op vast) nummer 67 en 68. Iemand die hun kent of is?
67 is volgens mij degene waarmee ik op pad was!
Magriet, dan snap ik nu mijn commentaar ook, want daar sprong Beau op de sprong zelfs niet helemaal lekker in tempo. Dat stond ook op mijn papier.
Rosa_ schreef:Haha, ja die foto's van zaterdag, er staat boven dat ze gemaakt zijn vanaf 12:21, maar ik was 69 en reed 12:45 ofzo maar deze foto's beginnen bij 86..