Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

scheelt dat er zoveel tijd tussen het dressuren en springen zit, alle tijd op parcours te lopen!
Ben heel blij, weet alleen niet wanneer ik parcours moet gaan lopen, weet iemand wanneer het parcours vrij wordt gegeven voor verkenning??
haha..
kruimeltje3 schreef:Ik start ook wordt mijn tweede cross, voige week in Castenray mijn debuut gemaakt.
Zat tijdens de dressuur al te zenuwen voor de cross.![]()
Vond het best heftig voor de eerste keer. Bij H8 stuur kwijt en niet meer overheen te krijgen.
Moest ook aan zoveel dingen tegelijk denken, en daarbij red mijn paardje mij niet zomaar dusss hele ervaring vond het super gaaf, helaas niet uitgereden maar we gaan er voor in Markelo.
Dat filmpje is dat de B cross van vorig jaar?
Zag er twee puntjes in zitten! vind het wel kleine puntjes of ligt dat aan mij?(zit me nu al weer druk te maken hihi, ja niet doen weet ik!!)
Trof paard gisterenochtend met een verdikte pees aan. Lv iets wat gezwollen. Niet warm en ook niet kreupel. Wel gevoelig bij aanraken op de pees mn de diepe buiger! gvd paard maar direct op rust gezet en koelen. Maandag naar de DA voor een echo. Hoop dat het niets erntig is. De dag ervoor nog niets aan de hand behalve dat hij de afgelopen dagen een beetje narrig was met rijden. (miss toch al last gehad?!)

) het is vanaf zaterdagmiddag 15.00 open voor verkenning.

Zou dat eigenlijk mogen met de dressuur? Anders met inrijden of gewoon als je rondloopt hihi!
en de kleur kan ook toepasselijk zijn voor de prijsuitreiking! Die houden ze toch ook op z'n podiumpje haha!
dus denk dat ik dat pas doe met cross en springen... Moeilijk moeijk...
Roxxiejj schreef: