[SGW] SGW Maarsbergen 13 en 14 april - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:45

Leuk Sannn!! Spannend hoor.

SplashIsLief

Re: SGW Maarsbergen 13 en 14 april - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:46

San echt top *\o/*

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:15

Ook mijn verslag van weer een mooie dag in Maarsbergen. :)

Losrijden met de dressuur ging heel fijn, jammer was alleen dat de ring zelf redelijk prut was maar alsnog 183 punten.
Springen ging ook goed alleen de pony was redelijk heet wat resulteerde in een pechbalkje door m'n eigen schuld. Pony zat overkruist en had te weinig ritme richting 4 dus helaas daar een balk. Bij de veearts een hartslag van 66.
Cross ging eigenlijk ook wel redelijk simpel, pony pakte goed aan en kwam foutloos de cross uit. Had 0,4 tijdfout. Uiteindelijke score was 66, nog wat strafpunten.
Ben weer zeer tevreden op de pony en ook niet zeer onbelangrijk, we mogen nu M starten! :D

Alle verslagen gelezen onder andere een 1e prijs. Super hoor!
Voor diegene die fijn en lekker gereden hebben +:)+ . Voor bij wie het was minder ging, kop op volgende keer beter :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:48

Goed zo San!!
Leuk Kasmir! Ben benieuwd, hindernis 7 was bij ons een flinke wapper.. Was nr 73 ;-)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:51

Veel zien crosse vandaag en dus heel wat filmpjes in de aanbieding! Oa van Sandra, Noor, Geert(van Marijke) en helaas ging jij er net af mendy bij 7a/b want ik stond toen toevallig bij de waterbak op dat moment met mijn camera klaar!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:56

Oh leuk Sanurie! Kom maar op!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:59

Filmpjes zijn altijd leuk! ;) Jij stond bij 4 of niet Sanurie? Tenminste dat dacht ik in de snelheid te zien haha.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:12

Ja, sannn. Ik stond toen jij langs kwam bij 4!
En Noor bij jou stond ik bij 5! Zal even kijken hoe ik ze hier krijg!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:23

Sanurie, volgens mij op YouTube uploaden en dan hier de link plaatsen. Corine heeft van jou ook nog filmpjes gemaakt Noor, ook van de boom.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:44

Iedereen die gister en vandaag lekker gereden heeft, gefeliciteerd!
Voor iedereen waarbij het minder ging, volgende keer weer beter.

Hier dan ook mijn verslagje.
Dressuur ging redelijk goed. Het was erg blub, maar daar had iedereen last van. Helaas gaat Ruud dan een beetje terug lopen, maar geen fouten in de proef. 200 punten en gedeeld derde.
Losspringen ging slecht, na een paar kruisjes en stijltjes vol in de ankers voor de oxer. Daarna verder weer goed. Parcour af en toe te loperig maar wel nul. Bij de dierenarts hartslag van 54. Lekker beetje gedraafd en gegalopeerd, paar sprongetjes, simpel en naar het starthok. 1, 2 en 3 gingen bagger, rot afstanden en sprongen, daarna de knop bij mezelf omgezet en door gereden. Op 7ab nog goed gered door paardje. Wat aarzelend het water in, maar hij ging.verder alles goed. Net geen tijdfouten voor te snel binnen zijn.
We zijn op de derde plaats blijven staan.

We hebben bij het M nog bij de waterbak zitten kijken, wat ging daar veel fout en op het puntje. Paar vervelende vallen gezien.

Leliaardje, mooie foto, leuk dat ik er op sta, heb je er ook nog van het springen zelf?

Sanurie, toevallig mij ook op het filmpje staan? nr. 61?

Ben weer benieuwd naar foto's.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:47

@Sabertje: fijn dat het na beetje moeilijk begin, verder goed ging. Ik heb geen springfoto van je, maar wel foto's in de cross (als je richting 2 gaat en ook op die puntjes in die hoek bij 2). Dat eerste puntje is wel een gave foto zo te zien: kijk maar even op mijn site: www.deleliaard.nl

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:54

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:58

Sabertje, dan heb je mij wsl ook zien vallen. Roodzwart, klein paard.

Geen beste dag dus, Ukkie deed haar best maar voelde niet fit en met Ojee lag ik ernaast op 5

MarloesV89

@Sanurie: en nummer 86? :)

sanurie

MarloesV89 schreef:
Ook mijn verslag van weer een mooie dag in Maarsbergen. :)

Losrijden met de dressuur ging heel fijn, jammer was alleen dat de ring zelf redelijk prut was maar alsnog 183 punten.
Springen ging ook goed alleen de pony was redelijk heet wat resulteerde in een pechbalkje door m'n eigen schuld. Pony zat overkruist en had te weinig ritme richting 4 dus helaas daar een balk. Bij de veearts een hartslag van 66.
Cross ging eigenlijk ook wel redelijk simpel, pony pakte goed aan en kwam foutloos de cross uit. Had 0,4 tijdfout. Uiteindelijke score was 66, nog wat strafpunten.
Ben weer zeer tevreden op de pony en ook niet zeer onbelangrijk, we mogen nu M starten! :D

Alle verslagen gelezen onder andere een 1e prijs. Super hoor!
Voor diegene die fijn en lekker gereden hebben +:)+ . Voor bij wie het was minder ging, kop op volgende keer beter :(:)

Reed jij op een echte kleine pony??? Want dan heb ik je gezien. Vond leuk om zo'n echt pony tussen de paarden te zien. Dressuur zie je vaker, springen al veel minder dus laat staan cross!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:00

Lielle schreef:
Sabertje, dan heb je mij wsl ook zien vallen. Roodzwart, klein paard.

Geen beste dag dus, Ukkie deed haar best maar voelde niet fit en met Ojee lag ik ernaast op 5

Lielle, ik zag je vallen bij de punt met ojee. Bleef ojee hangen met voorbeen maar herstelde zich nog en jij kreeg grote zwieper??

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:00

Haha ja ik reed op een echte kleine pony, 1.46m welteverstaan ;) Maar inderdaad, in de cross zie je het niet veel en met springen ben je vaak ook een zeldzaamheid. :P

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:01

MarloesV89 schreef:
@Sanurie: en nummer 86? :)

Ik zag te laat dat nummer 86 een bokker was. heb 85 en 89 wel, sorry!

Stoer hoor met pony tussen de paarden!

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:03

Ach, maak niet uit hoor ;)

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:07

Wat een mooie cross zeg. Ik ben er vandaag geweest als toeschouwer. Veel van de hindernissen herkende ik wel van toen ik vorig jaar meedeed (B).

Ik stond klaar bij de waterbak om Lielle en Ojee te filmen. Ik dacht, ik sta er toch, dus film ook 4 en 5 maar. Helaas eindigde het daar (ik schrok me kapot). Wat jammer zeg! Het viel mij trouwesn ook op dat daar ruiters moeilijkheden hadden.

(@Lielle je hebt een pb met een link)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:35

goedenavond :D

nog even een verslagje van mij!

Dressuur inrijden liep ze super fijn! Helaas was de hoefslag in de ring echt prut, en dan zijn korte pootjes niet makkelijk waardoor het al niet te lekker ging. En toen ging ze ook nog eens plakken aan mijn been omdat ze weet dat het kan in een proef. 176 beetje jammer na vorig jaar toch eigenlijk alleen maar 190+ te scoren de laatste wedstrijden.

Springen stond niet erg hoog in mijn opinie, waardoor ik te netjes wou rijden, en ging trutten :+ Gelukkig lette paardlief nog wel op en ging met katachtige reflexen over h4 en het balkje bleef liggen :D h5 wou ze dat voorkomen dus ging ze GROOOOT haha. We bleven mooi foutloos binnen de tijd.

Inrijden van de cross ging niet zo lekker waardoor ik voorzichtig van start ging in de cross. Was ook onze eerste weer sinds november. Na h2 had beat het echter wel gehad met het rustige tempo en begon mooi fijn aan te trekken, daardoor wel bijna uit de bocht voor h3! Rest van de cross ging erg fijn, goede controle en op de lange paden mooi tempo. Had dan ook een foutloze cross!

Ben dus erg tevreden over onze start van dit seizoen :D

Mocht iemand nog foto' s hebben van nummer 65 , vos setje is donkergroen bruin, dan hoor ik het graag :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:41

_Noor schreef:
Goed zo San!!
Leuk Kasmir! Ben benieuwd, hindernis 7 was bij ons een flinke wapper.. Was nr 73 ;-)

Heb ik op de film...

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:43

Leuke verslagen!

Weet iemand hoe het gaat met Gert Jan Lozeman ?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:46

leuk Loetie!! Wat een hoop foto's en filmpjes! Super.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:49

Ik zag jou ook te laat marloes, herkende je wel met je poown! Was vandaaag hindernisjury bij 7AB / 8AB. Heb vanaf bvw (behalve evony, sorry Y;( ) ) de bokkers uit het starttijdentopic op de film. Zal eens even kijken hoe ik die op de de pc krijg. Ben nét onderweg van MB naar huis. Even gezellig op de borrel blijven hangen en gekletst met collega's. Gezellige dag gehad ook vandaag weer...