Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jij stond bij 4 of niet Sanurie? Tenminste dat dacht ik in de snelheid te zien haha. MarloesV89 schreef:Ook mijn verslag van weer een mooie dag in Maarsbergen.
Losrijden met de dressuur ging heel fijn, jammer was alleen dat de ring zelf redelijk prut was maar alsnog 183 punten.
Springen ging ook goed alleen de pony was redelijk heet wat resulteerde in een pechbalkje door m'n eigen schuld. Pony zat overkruist en had te weinig ritme richting 4 dus helaas daar een balk. Bij de veearts een hartslag van 66.
Cross ging eigenlijk ook wel redelijk simpel, pony pakte goed aan en kwam foutloos de cross uit. Had 0,4 tijdfout. Uiteindelijke score was 66, nog wat strafpunten.
Ben weer zeer tevreden op de pony en ook niet zeer onbelangrijk, we mogen nu M starten!
Alle verslagen gelezen onder andere een 1e prijs. Super hoor!
Voor diegene die fijn en lekker gereden hebben. Voor bij wie het was minder ging, kop op volgende keer beter
Lielle schreef:Sabertje, dan heb je mij wsl ook zien vallen. Roodzwart, klein paard.
Geen beste dag dus, Ukkie deed haar best maar voelde niet fit en met Ojee lag ik ernaast op 5

Gelukkig lette paardlief nog wel op en ging met katachtige reflexen over h4 en het balkje bleef liggen
h5 wou ze dat voorkomen dus ging ze GROOOOT haha. We bleven mooi foutloos binnen de tijd.
) ) de bokkers uit het starttijdentopic op de film. Zal eens even kijken hoe ik die op de de pc krijg. Ben nét onderweg van MB naar huis. Even gezellig op de borrel blijven hangen en gekletst met collega's. Gezellige dag gehad ook vandaag weer...