[SGW] SGW Castenray 5 en 6 mei - voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: SGW Castenray 5 en 6 mei - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 21:52

SM dan rijdt je voor mij gok ik, aangezien ik om half 9 in ring 5 dressuur

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:53

Ik rijd om 8:21 dressuur in ring 5, leuk! haha. Dressuur rijd je me er toch wel uit :')
zie het ja, jij moet er ook vroeg uit. Maar jij gaat op vrijdag al verkennen?
zin om tussendoor nog even snel te gaan, keertje extra lopen? zorg ik voor 2 fietsen en kan jij mij de weg wijzen :o

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:07

Als jij zorgt voor 2 fietsen dan fiets ik wel met je mee

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:16

Fijn dat je kunt starten suikermeisje. Dan heb je mijn plekje gekregen ;(
Ik heb afgemeld omdat ik mijn auto eerst moet laten repareren. Dat krijg ik niet voor zaterdag voor elkaar :( Erg jammer, want ze pakte weer erg fijn aan bij de laatste training(en)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:18

Ik dacht al van waar is fatal dan gebleven want ik had gezien dat jij voor me startte. Wat ontzettend balen

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:51

Oh, FF, dat is ook een k-reden om af te moeten zeggen! Was er geen auto te leen of zo?

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:06

Leliaardje schreef:
Oh, FF, dat is ook een k-reden om af te moeten zeggen! Was er geen auto te leen of zo?

Was niet zo makkelijk te regelen nee. Stalgenootje gaat ook, maar haar auto kan geen 2 paarden trekken. Ken niet zoveel mensen met een auto die het kan trekken. Misschien was er wel een optie mogelijk, maar dat wil ik liever niet, zeker voor een cross waar ik toch al flink wat zenuwen voor heb. Eigenlijk de hele dag bezig geweest met allerlei opties, maar toch na veel wikken en wegen deze beslissing genomen. Ach ja, het was een keer te verwachten als je met zo'n oud brik rijdt. (hij rijdt overigens nog wel, maar met geladen aanhanger soms zo schokkerig met afremmen/optrekken dat het paard onderuit gaat, arm beest)
Zaterdag komt er bovendien iemand naar kijken, hopelijk vindt 'ie het probleem snel.

kruimeltje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:42

Kris schreef:
Wie rijd er nog meer op zaterdag in ring 4?

Me to! :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:36

fatal wat balen zeg :o
vind het dan zo stom om zo blij te zijn dat ik wel kan rijden.

Joki, ik zorg voor 2 fietsen, we nemen de 2-paardstrailer mee met alleen de pony erin.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:49

Paard is gezond en ik ook. Alleen even auto (en voor de zekerheid ook even de trailer, kleine kans dat daar 't probleem zit, maar je weet maar nooit) na laten kijken en het is weer goed. Er zijn ergere dingen dan 1 wedstrijd laten schieten hoor. Fijn dat je kunt starten toch! Toch niet meer dan normaal dat je daar blij mee bent. "Mijn" plekje is je gegund hoor.

Veel succes alvast (allemaal)! Hopelijk zit het weer een beetje mee en ligt het terrein er goed bij.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:19

Ik ga zondag naar Castenray, met iemand mee. Zin in :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:12

fatal_flower schreef:
Paard is gezond en ik ook. Alleen even auto (en voor de zekerheid ook even de trailer, kleine kans dat daar 't probleem zit, maar je weet maar nooit) na laten kijken en het is weer goed. Er zijn ergere dingen dan 1 wedstrijd laten schieten hoor. Fijn dat je kunt starten toch! Toch niet meer dan normaal dat je daar blij mee bent. "Mijn" plekje is je gegund hoor.

Veel succes alvast (allemaal)! Hopelijk zit het weer een beetje mee en ligt het terrein er goed bij.

Haha ja maar ik zou zelf ook erg balen als ik het zou moeten laten schieten, maar er zijn inderdaad ergere dingen op de wereld. Hoop dat het probleem verholpen kan worden, zou wel lekker zijn :j
En ik heb er erg veel zin in en hoop dat ik op jouw plekje heel brave pony (paard) heb en dat hij goed zijn best doet :P

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 13:14

kruimeltje3 schreef:
Kris schreef:
Wie rijd er nog meer op zaterdag in ring 4?

Me to! :D

Nee, echt waar? Nou, dan wordt je iig geen laatste van je ring ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:39

ahjoh Kris beetje vertrouwen he!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 14:57

Ik heb mijn proef nog helemaal niet geoefend en we zijn dressuurmatig al een drama. Daar gaan we dus een heleboel punten laten liggen. Springen komt wel goed en ik hoop na het verkennen van de cross genoeg vertrouwen te hebben, dan komt dat ook wel goed ;) Wij gaan niet voor de prijzen en de winstpunten. Wij gaan echt voor de lol en de ervaring :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 15:25

suikermeisje schreef:
fatal wat balen zeg :o
vind het dan zo stom om zo blij te zijn dat ik wel kan rijden.

Joki, ik zorg voor 2 fietsen, we nemen de 2-paardstrailer mee met alleen de pony erin.

Ik moet wel na mijn dressuurproef even stiften eruit draaien en op de trailer zetten dan kan ik daarna mee fietsen

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:28

ik ga voor winst haha :P Maar mijn dressuur is ook niet al te best :n Alhoewel als de pony gewoon braaf loopt moet 180 er wel in zitten.

Is goed Joki! :j

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 18:10

Ik ben de zondag aanwezig in Castenray om een kijkje te nemen, woon er een kleine 10 min. vandaan. Dus mocht er iemand hulp nodig hebben, dan doe ik dat natuurlijk graag :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:16

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 05:15

Diegenen die de "Crosscountryapp" op de iPhone/iPad hebben kunnen het parcours van de M pony / L paarden downloaden op de website. Van deze app is nu ook een gratis lite versie waarmee je door anderen opgenomen parcoursen kan downloaden en bekijken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:45

Hmm, heb je zo'n app zegt hij steeds safari kan hem niet openen. Schiet dus ook niet op.

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:54

op de site van sgwlimburg staat nu de route en de hindernissen, alleen werken de linkjes met fotos van de hindernissen bij mij niet snik snik, wil iemand die foto's heeft die plaatsen of iemand een idee of dit misschien aan mijn computer ligt en zo ja wat ik eraan kan doen... Hij zegt dat ie in Safe reading mode staat (maar denk dat dit bij de website zit of niet)

heb er in ieder geval super veel zin in morgen, auto is al ingeladen haha

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:15

Iedereen heel veel plezier en succs alvast!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:39

Iedereen veel succes alvast en veel plezier!
Misschien zie ik sommige van jullie nog zondag. Ik ga morgen niet lopen, heel misschien dat ik even ga kijken met mijn kleine mannetje, maar daar ga ik niet de hele cross mee rond wandelen. En zondag toch tijd genoeg tussendoor. Ruim vier uur.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 20:49

Ik krijg ook geen linkjes of foto's open van de hindernissen. Dat is wel erg jammer als ze wel de moeite nemen om e.e.a. op de site te zetten, maar dat het dan niet lekker werkt -O- .