Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Valyra schreef:Haha naar aanleiding van jullie reacties heb ik even gekeken naar de starttijden van de laatste mensen in ring 2, dat is inderdaad niet haalbaar
Ring 1 is een echte Bokkers ring volgens mij
Volgens mij moeten ik, Loetie, Rosa en Annika na elkaar starten in de dressuur
Leuk dat twee juryleden zich hebben gemeld
Ben benieuwd welke klasse en ring jullie mogen jureren!

Nu baal ik extra erg dat ik niet met mn zus meekan om foto's te maken, had ik jullie mooi allemaal bij elkaar gehad
sanurie schreef:KNHS Regelementswijziging 2012
Eventing:
Per 1 april 2012 geldt dat het stijlcijfer in de klasse B bij het opmaken van het klassement meetelt door de 2 stijlcijfers van het eindtotaal die de combinatie heeft behaald af te trekken. In alle onderdelen en in alle klassen is een veiligheidshoofddeksel verplicht.
Weet niet of dit al bekend was, dacht ergens hier gelezen te hebben dat 1 maart werd geroepen!

Valyra schreef:Ik heb ook wel fijne tijden![]()
Een uurtje tussen de dressuur en het springen
Sharon ga je niet vrijdags verkennen dan??
Wat vervelend dat sommigen niet op de startlijst staan
Hopelijk komt dat nog goed!
billy1 schreef:Starttijden voor de B paarden op zaterdag worden nog aangepast, ring 2 heeft nl onmogelijke tijden, al moeten springen terwijl je nog in de dressuurproef zit. Ik heb hierover gebeld en het wordt aangepast.
Valyra schreef:Ring 1 is een echte Bokkers ring volgens mij
Volgens mij moeten ik, Loetie, Rosa en Annika na elkaar starten in de dressuur

. Aangezien H3 mijn eindpunt was daar, ben ik dus al tevreden als ik verder kom dan H3 in deze cross. Maar Rosa en Annika, hou wel rekening met het feit dat de wedstrijd stil gelegd kan worden als ik aan het rijden ben. Ik heb er een handje van om de vlaggetjes naast de hindernissen te slopen