Ik zorg dat ik er om 6 uur ben
Voor de mensen die mij niet van gezicht kennen, ik heb grijze knielaarzen aan, geef ff een seintje dan zorg ik dat er foto's worden gemaakt van je !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paard had er iniedergeval weer zin in en was lekker druk, en ik was nog een beetje voorzichtig. Was toch wel weer even wennen en enkel voelde de laatste dagen niet zo top (had dat sprintje maar niet moeten trekken). Donderdag weer op springles op de club, dan even de examens knallen en dan lekker mee naar Ede.
Damelza schreef:voor ons was het nog even stressen voordat we weg gingen. Trailer had een lekke band. Gelukkig waren alle spullen bij de hand en kon me pa hem zo vervangen. pff hebben wij weer
opzich lekker gereden maar was weer veel te snel voorbijPaard had er iniedergeval weer zin in en was lekker druk, en ik was nog een beetje voorzichtig. Was toch wel weer even wennen en enkel voelde de laatste dagen niet zo top (had dat sprintje maar niet moeten trekken). Donderdag weer op springles op de club, dan even de examens knallen en dan lekker mee naar Ede.
Ben zelf ook benieuwd naar de foto's
me pa heeft nog een aantal stukjes gefilmd, even kijken of ik daar nog wat leuks van kan maken.

vorig jaar was ik er in maart, toen was het nog wat somber. Vond vooral het water erg leuk