Bedankt allemaal Ik ben echt heel blij dat Vorstin op zo'n mooie plek terecht komt Het afscheid zal wel even moeilijk zijn, maar dat is nou eenmaal zo. Gek ook dat ik straks niet naar stal hoef enzo.
Zo net thuis van feest. Was toch nog heel gezellig geworden. En nog een uitgaans avondje te gaan. Dan kun je mij zondag bij elkaar rapen
Morgen lees ikweer goed bij
maximiliano
Geplaatst: 28-01-12 03:05
@ Lau top dat Bel weer beter gaat! @ Joki gaat lekker dus je springen! @ Mootje je gaat als een speer! Gelukkig vind je het een makkie! @ Annetje positief nieuws! Gefeliciteerd! @ Snoekiej SUPER!!!!!!!!! Onwijs gefeliciteerd! Beter kun je je niet wensen dus! @ Itsme geslaagd feestje? Truste! Voor mij geen weekend! Moet werken!
Vandaag weer zo fijn gereden! Begin het dressuren nog leuk te vinden zo
texelse
Geplaatst: 28-01-12 07:55
goedemorgen allen. FE heeft het gisteren het goede voorbeeld gegegeven, en goed voorbeeld doet goed volgen, dus ik stond om 6.15 te strijken en heb ook al een was gevouwen, en ga zo bedenken wat voor "stille" klusjes ik nog meer kan doen, zonder de rest van de family vroegtijdig te wekken
Alle cc-gangers veel succes. Geen bokkers die vandaag bij Manege Beukers meedoen in de finale van de NH-cup?
ik meld me ook even snel in het nieuwe topic. Ik zwaai alleen even snel. Heb geen tijd om op iedereen te reageren. Vandaag een dagje naar Antwerpen met mijn zusje voordat ze naar Australië gaat. Ik hoop morgen wat meer tijd te hebben om hier te reageren.
Goedemorgen! Snoek; Fijn dat je zo'n leuk plekje voor Vorstin hebt gevonden.
Ik had gister dressuurwedstrijd in het L1. Proef ging naar mijn gevoel niet zo lekker. Hij werd heel laks in de proef. Had toch 182 en 183 punten. Eerste 2 punten in het L zijn dus binnen. Nu even snel de paarden rijden en vanmiddag slipjacht Hoevelaken! Fijne dag allemaal!
Lekker weekend voor de meesten! Succes op cc en met trainen. Goed dat het zo geslaagd was Vief.
_Noor
Geplaatst: 28-01-12 10:48
WTF eindspring én opening nieuwe topic gemist.......... Gelukkig is deze bizar drukke week ten einde, alleen nog even starten.
Heb de hondjes in het pension gelaten, ging hartstikke goed en anders zouden ze vandaag toch alleen of in de auto zitten. Kunnen ze beter daar blijven. Alumnimiddag op de VU was ook gezellig, daarna hier een borrel. Dus was echt gigantisch aan het haasten, maar uiteindelijk alles voor elkaar. Nu even wat huishoudelijke taken, even naar muti's huis om de tafels weer binnen te laten en de auto op te halen en dan vanmiddag Jer wassen. Die staat nu nog lekker buiten
OMG ben ik een half uur aan het bijlezen en heb een enorm bericht getypt, klik ik op verzenden ALLES weg! Moest bijna huilen
Nou, neem maar van mij aan dat ik alles gelezen heb. Snoek, wat fijn dat je een goede plek voor vorstin hebt gevonden!!
Leliaardje
Geplaatst: 28-01-12 11:32
Dat zijn de betere afknappers Noor . Succes met de wedstrijd. Texelse: wat ben jij een nachtbraker (of eigenlijk ochtendbraker ). Moet er niet aan denken. Hier andere werkzaamheden: koffie op bed en Libelle lezen. Beestjes voeren en nu zelf ontbijten.
Vandaag wortels/brokken halen, Giga's staart wassen en hier en daar wat bij knippen. En ik wil Dawn's manen eindelijk eens een beetje fatsoeneren, die ziet er echt niet uit. Oh ja, moet ook nog strijken en wassen .
wooow wat zijn sommige mensen vroeg op ik geniet van mijn uitslaap momenten
welkom Suikermeisje cc gangers succes
ik ga even oppassen op mijn neefje en paarden trainen en daarna klussen bij mijn oom en tante dus druk dagje
Annetje
Geplaatst: 28-01-12 11:53
leliaard ik blijf jefoto's helemaal geweldig vinden! Giga vindt het volgens mij ook erg leuk. texelse heeft 't maar druk leliaard, topic had ik ook al gespot. Ik denk ook mee aan het mysterie, want ik wil ook wel weten hoe de hoefslag aan mijn gegevens komt. Snoek, misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wanneer wordt Vorstin opgehaald?
suikermeisje schreef:
annetje, wat heeft je paard trouwens een aparte naam :p een schimmel?
Nooo... noem je mijn paard nu een schimmel? Mensen op concours denken dat ook vaak, maar die valige kleur en die stippen horen er toch echt op en zijn er niet af te wassen hoor. Viesje is shabrak-bont. Een appaloosa dus. Officieel heet hij Visent-Shadow, maar dat is niet uit te spreken, zijn vacht ziet er viezig uit doordat hij zo licht van kleur is en hij is nogal een smeerpoets, dus het werd nogal snel gewoon Vies. Haha. Zelfs de DA zei gisteren dat hij er altijd zo viezig uitzag. Het is ook echt zo, komt door de schimmelfactor die erin zit. Als veulen was hij vos aan de voorkant, nu een beetje creme.
En bedankt voor alle lieve berichtjes op het goede nieuws over Viesje
Goedemorgen! TG jammer dat ze nu al verkocht is, maar ja ook wel mooi! Snoekiej super dat vorstin zo'n goede plek gaat krijgen! Alle cc gangers succes!
Het is hier echt mooi weer. Ik zal zo voor mijn moeder even een kadootje kopen en dan vanmiddag weer even rijden, voor die vorst er is.
annetje, had nog geen foto gezien hoor zit op m'n mobiel, vrij vaak en dat is niet handig om foto's te kijken. Onderweg naar Hernen, we hebben er zin in, alhoewel paardlief heel erg slaperig uit z'n stal kwam.
Suikermeisje, het is je vergeven hoor Veel plezier in Hernen.
Leliaardje
Geplaatst: 28-01-12 12:48
Als jullie net zulk lekker weer hebben als het hier is, gaat het helemaal goed komen! Veel plezier bij Rob.
@ Annetje: Giga vindt het crossen inderdaad super . Het is jammer dat ze het gewone springen toch minder vindt. Hopelijk pakt ze morgen weer beetje lekker aan.
Deed de koelkast open, kwam me toch een bubbeltjes-geur tegemoet.. Fles lek. Alles schoongemaakt en meteen maar gedweild. Wat een huisvrouw. Straks nog grote stapels was opvouwen, daar was ik een paar weken geleden een stuk fanatieker mee
renskek
Geplaatst: 28-01-12 12:54
Dat klinkt inderdaad als een druk dagje, Noor!
Vief, leuk die verlate kerstdiners
Suikermeisje, have fun Mijn tentamen ging niet bijster slecht of goed, dus nog even afwachten....
Hier is het ook supermooi weer Margriet!
Ik heb net Sunny en Zavira getraind in de manege. Zavira was en Sunny was Vanmiddag met Celeste een buitenrit maken. Met dit weer is dat echt genieten!
Zo allebei de paardjes lekker buiten gereden, pony was erg stout! Steeds ervandoor gaan. Nu snel klaarmaken en richting de slipjacht. Fijne dag allemaal!
Dank voor het meeleven met mijn rug; voorlopig is het alleen een foto, en een afspraak met de orthopeed. Kostte al moeite genoeg om dat geregeld te krijgen.
Verder goed nieuws voor Snoekiej die een fijn huis voor Vorstin heeft gevonden, en minder nieuws voor TG die Vossie kwijt is, maar wel gaat verhuizen.
Margreet is aan het bikkelen in de kou en heeft een waanzinnige ervaring. En ik blijf vandaag verder binnen, beetje aanrommelen thuis.