Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar heb er wel een beetje een hard hoofd in.. 
.

Illusion1990 schreef:Volgens mij moet je met de dressuur gewoon in dressuurtutu verschijnen. Ik denk zelf nog even na over wel of geen knotten.
Handig om mee te nemen:
Naast al je gewone dingen is een emmer en een spons handig. Extra hooi (relatief lange dag) Extra kleding, voor het geval je op de kop de waterbak in gaat

voor peesbeschermers zou ik dat wel doen!

heb idd cross beschermers. Zitten erg goed vast dus extra tape is niet nodig. Haha ik ga voor de tijd wel een lijstje maken. Dan checken we ff of we niets vergeten zijn. 

shirleyp schreef:Ik ga er eigenlijk al vanuit dat 18 maart hem niet gaat worden... Ik geloof er niet in dat deze rhino-uitbraak binnen twee weken dusdanig onder controle is dat het weer safe is om gezellig een wedstrijd te rijden. Ik hoop dat de organisatie tijdig gaat kijken naar een vervangende datum!
Onze stal zit uit voorzorg dicht. Niemand mag het erf op of af met het paard. Crossles van tien maart in Boekelo wordt afgeblazen en zelfs een training of ritje in het bos is niet toegestaan. Ik ben erg blij met deze voorzorgsmaatregelen, hoewel ik er enorm van zou balen als we niet naar Gorssel zouden kunnen...![]()
Ik blijf hopen, maar bereid mezelf maar vast voor om teleurstelling te voorkomen.
shirleyp schreef:Ik ga er eigenlijk al vanuit dat 18 maart hem niet gaat worden... Ik geloof er niet in dat deze rhino-uitbraak binnen twee weken dusdanig onder controle is dat het weer safe is om gezellig een wedstrijd te rijden. Ik hoop dat de organisatie tijdig gaat kijken naar een vervangende datum!
Onze stal zit uit voorzorg dicht. Niemand mag het erf op of af met het paard. Crossles van tien maart in Boekelo wordt afgeblazen en zelfs een training of ritje in het bos is niet toegestaan. Ik ben erg blij met deze voorzorgsmaatregelen, hoewel ik er enorm van zou balen als we niet naar Gorssel zouden kunnen...![]()
Ik blijf hopen, maar bereid mezelf maar vast voor om teleurstelling te voorkomen.
al zal ik even wachten met afmelden tot er qua concequenties iets meer bekend is over rhino