[SGW] Tripalon Gorssel 18 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: Tripalon Gorssel 18 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:56

Blijven ademhalen en afwachten.. :)

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:57

haha, veel meer kunnen we niet doen ;) maar heb er wel een beetje een hard hoofd in..

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:59

we zullen het zien... :\

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 09:24

Ach, tis pas over 2,5 week...

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 10:11

Staat ook nog niks op startlijsten of wel?

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 11:04

Ik moet me helaas afmelden, mijn meisje blijft onregelmatig :(.
Ik hoop voor jullie dat het door gaat! Iedereen veel plezier alvast.

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 11:56

pff.. das balen! Wel verstandige keuze!

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 12:36

Ja het is zeker balen. We dachten dat alles weer goed was. Ze loopt als een tijdje te kloten. Maar goed binnenkort naar een kliniek in de buurt voor onderzoeken. Hopen dat het weer helemaal goed komt!

Ik ga duimen voor jullie dat het door gaat!

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:10

Met Rhino idd ff afwachten.. We horen het wel..
Trouwens misschien een stomme vraag.. Maar mag je ook met je crossoutfit dressuren of moet je een extra outfit meenemen? haha Heb nog niet gecrosst dus even vragen..
Nog meer tips om mee te nemen naar een sgw?

Wat een leuke sleutelhanger.. wie weet ga ik die nog wel aanschaffen.. die zal je ook wel makkelijk kunnen bevestigen zo'n klein ding

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:11

t duur nog 2 weken, dus k denk dat we niet meer kunnen dan even afwachten hoe dat verder gaat met het rhino..

ik heb altijd wel dressuur in wedstrijdtenu gestart, maar geen idee of dat ook in cross outfit mag?

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:13

Doe je ook mee Melissa? :D

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:17

Volgens mij moet je met de dressuur gewoon in dressuurtutu verschijnen. Ik denk zelf nog even na over wel of geen knotten.

Handig om mee te nemen:
Naast al je gewone dingen is een emmer en een spons handig. Extra hooi (relatief lange dag) Extra kleding, voor het geval je op de kop de waterbak in gaat :j

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:52

Illusion1990 schreef:
Volgens mij moet je met de dressuur gewoon in dressuurtutu verschijnen. Ik denk zelf nog even na over wel of geen knotten.

Handig om mee te nemen:
Naast al je gewone dingen is een emmer en een spons handig. Extra hooi (relatief lange dag) Extra kleding, voor het geval je op de kop de waterbak in gaat :j

Haha het is dat ik me heb afgemeld, anders hadden jullie sowieso een mooie blubber-plons kunnen meemaken. Maar misschien zijn er nog andere die sowieso gaan plonzen?

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:57

jessetjuhhh schreef:

Jaaa :D niet met jonkie hoor :P met die van me broer ;) BB paarden :P
doe jij ook mee?

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 15:39

Sharon je moet de dressuur gewoon in je dressuur outfit doen :)
Verder handig om mee te nemen: Extra teugels of hoofdstel (knapt best vaak) en singel voor de zekerheid ofzo.. beugelriemen is ook handig maarja dan blijf je bezig haha :')
Verder idd extra kleding en eventueel tape voor springschoenen of beschermers, nu weet ik dat jij crossbeschermers hebt en daarbij is tape niet nodig ;) voor peesbeschermers zou ik dat wel doen!
Heb je verder al een rugnummerhouder? Zou ik anders ook aanschaffen, bij deze tripalon krijg je die namelijk niet dacht ik.. en aangezien je verder toch ook gaat crossen :j
en verder zoals wat illusion al zei.

Ik wacht rhino ook gewoon af, als het risico te groot is ga ik niet. Jammer voor de tripalon want heb er erg zin in maar een gezond paard voor alles :j

Ik vlecht overigens mn paard wel, sowieso vind ik het veel netter en het kost maar amper een kwartiertje.

Daarbij kan je je hoofdstel dmv een touwtje vastmaken aan het knotje achter de oren, je ziet soms dat als mensen eraf vallen dat het hoofdstel ook wordt afgetrokken, dit verkom je door dat te doen :j

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 16:23

ik vlecht ook wel gewoon in, en net wat valyra zegt ook hoofdstel vastmaken. rugnummer houder heb ik ook niet, meestal krijg je er van die veiligheidsspelden bij waarmee je ze vast kan maken.

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 16:55

Waar kan je een rugnummer houder kopen? Ik heb maar 1 hoofdstel maar zal extra teugels meenemen. Lijkt me idd verstandig. Zo dan mag je nog aardig wat meeslepen... Waar kleden jullie je om voor de cross? In de trailer? Zou haast de neiging krijgen om in mijn witte broek te gaan crossen ;-) heb idd cross beschermers. Zitten erg goed vast dus extra tape is niet nodig. Haha ik ga voor de tijd wel een lijstje maken. Dan checken we ff of we niets vergeten zijn.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 16:59

sharon ik kleed me idd in de trailer om ;)
en bodyprotector natuurlijk ook neit vergeten.

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:53

melissa_93 schreef:
jessetjuhhh schreef:

Jaaa :D niet met jonkie hoor :P met die van me broer ;) BB paarden :P
doe jij ook mee?

Oke!! Nou die is ook leuk toch!?
Ja ik ALS HET GOED IS ook..
Maar met Rhino ff kijken, anders te groot risico ook met drachtige merries op stal!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 19:23

Ik ga er eigenlijk al vanuit dat 18 maart hem niet gaat worden... Ik geloof er niet in dat deze rhino-uitbraak binnen twee weken dusdanig onder controle is dat het weer safe is om gezellig een wedstrijd te rijden. Ik hoop dat de organisatie tijdig gaat kijken naar een vervangende datum!

Onze stal zit uit voorzorg dicht. Niemand mag het erf op of af met het paard. Crossles van tien maart in Boekelo wordt afgeblazen en zelfs een training of ritje in het bos is niet toegestaan. Ik ben erg blij met deze voorzorgsmaatregelen, hoewel ik er enorm van zou balen als we niet naar Gorssel zouden kunnen... -O-

Ik blijf hopen, maar bereid mezelf maar vast voor om teleurstelling te voorkomen.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 19:28

als ik volgend jaar mee zou willen doen uit welke hoogtes zou je dan kunnen kiezen? :)
Ik zou dan met mijn e pony tussen de ponys gaan.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 19:32

shirleyp schreef:
Ik ga er eigenlijk al vanuit dat 18 maart hem niet gaat worden... Ik geloof er niet in dat deze rhino-uitbraak binnen twee weken dusdanig onder controle is dat het weer safe is om gezellig een wedstrijd te rijden. Ik hoop dat de organisatie tijdig gaat kijken naar een vervangende datum!

Onze stal zit uit voorzorg dicht. Niemand mag het erf op of af met het paard. Crossles van tien maart in Boekelo wordt afgeblazen en zelfs een training of ritje in het bos is niet toegestaan. Ik ben erg blij met deze voorzorgsmaatregelen, hoewel ik er enorm van zou balen als we niet naar Gorssel zouden kunnen... -O-

Ik blijf hopen, maar bereid mezelf maar vast voor om teleurstelling te voorkomen.

Zo denk ik er ook over! In 2 weken is het weg... lijkt me niet realistisch...

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 19:43

shirleyp schreef:

Ik ga volledig mee in bovenstaande. Wat hebben we trouwens geluk gehad dat we gisteren nog even met onze peerdjes het bos in konden gaan.

Sfeerimpressie van het crossduo Tripalon Gorssel.
Foto gisteren genomen tijdens bostraining.
Afbeelding

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:25

Die Rhino gooit inderdaad wel roet in het eten voor wat betreft de voorbereiding. Was lekker bezig om kilometers te maken in het bos en wilde weer naar de les om wat sprongetjes te gaan maken. Ben nu verbannen naar mijn eigen bakje en dat is niet alles. Had overigens vandaag een mountainbiketocht in Brabant en ben daar in het bos behoorlijk wat ruiters tegengekomen. Die gaan dus gewoon naar buiten om te rijden. Ik blijf daar wat voorzichtig in, wat ik wil niet dat mijn oudjes op die manier aan hun einde komen. Heb ze gelukkig aan huis en kom dus niet in contact met andere paarden.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 09:15

Mijn paard staat zowiezo nog een week, misschien wel 2 weken nog op rust ivm dik been.... Dus het is zeer waarschijnlijk dat wij er niet zullen zijn :n al zal ik even wachten met afmelden tot er qua concequenties iets meer bekend is over rhino :j