Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zag op een site juist al in de middag wat regen, tussen 5 en 8 uur juist meeste regen, http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=48305
Ben al blij dat we wel nog een training kunnen doen al had ik liever in De Haag getraind maar het is niet anders.

dani_spit schreef:Hier een berichtje van mij. Ben op stal met de ambulance naar het ziekenhuis gereden. Kon sowieso niet meer zelf de auto uitkomen. Paardje werd gelukkig voor gezorgd op stal. In het ziekenhuis fotos gemaakt en gelukkig niks gebroken. Ik mocht naar huis maar viel flauw nog voor we de kamer uit weten dus de nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Omdat het vandaag nog erg wisselvallig ging met lopen lig ik nu nog een nachtje in het ziekenhuis en mag ik morgen als het goed is naar huis. Geen Vlietlanden en training voor mij volgende week dus. Heb ook al gebeld met Michiel inmiddels dus die weet het ook al. Grote pech voor mij dus maar gelukkig niks gebroken!

Vrijdag in de springles zijn we 3 keer foutloos over het 130 gegaan. Misschien moet ik me nu toch maar eens over mijn 'perfectionisme & schijterigheid' heen zetten en gewoon een 100 parcourtje gaan springen, zag dat Shelley dat ook had gedaan, met succes!