[SGW] SGW Training Regio West

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: SGW Training Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 09:25

Tis nu droog in Den Haag! Terrein zag er van de week aardig uit!

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:25

ja het weer zag er wel aardig uit voor vandaag in den haag de regen komt pas rond het 20.00 uur dus daar hopen we maar op, nee de 17.00 uur groep is een aparte les voor de mensen die graag een keer wilde meerijden vandaar :D

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:25

hennydehart schreef:
Tis nu droog in Den Haag! Terrein zag er van de week aardig uit!

had je michiel nog gebeld of je kan meerijden?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:51

Laatst bijgewerkt door Javayo op 11-06-12 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:53

Nou het zal toch wel :p op buienradar bij den haag staat dat er niet heel veel regen ging vallen dus laten we het hopen

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:57

ik hoop het, op de site van windguru, geven ze wel neerslag voor de avond, nou ja, we zien het wel, weinig aan te doen ;)

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:21

Oo balen zeg krijg net een mailtje dta het niet door gaat en is verplaatst naar moordrecht

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:44

Ik heb ook net een belletje gehad van Michiel. We gaan trainen in Moordrecht in plaats van Den Haag :) Ben al blij dat we wel nog een training kunnen doen al had ik liever in De Haag getraind maar het is niet anders.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:45

oké, jammer. was dr al bang voor. ik zag dat ik telefoontje van michiel gemist had, zal dat wel geweest zijn dan.

kimosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:47

weer heerlijk gesprongen wil zo graag naar vlietland zondag maar heb helaas geen vervoer

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:07

jammer kimosi!

ik doe wel mee in vlietlanden, en vandaag weer een hoop geleerd om daar toe te passen. alleen zeiknat geregend, een hoop werk gehad om alles schoon te maken en morgen maar even het zadel in het vet zetten. heb ik nu de moed niet meer voor :o

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:22

Wij hebben ook weer prima gereden +:)+

Vlietland, we komen eraan :))

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 07:35

Danielle, hoe gaat het met je rug? hoop dat je beetje normaal je bed uit kon komen...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 07:35

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:03

thanks !!!

de routebeschrijving geeft alleen wel aan dat ik afslag crooswijk meot nemen, dit moest toch juist niet? afslag kralingen toch?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:48

dat is dezelfde afslag. afslag 15 crooswijk, dan bij de stoplichten kralingen volgen. het gaat erom dat je na die stoplichten niet weer links gaat, want dan stuurt ie je onder een veelste laag viaduct door. Als je deze routebeschrijving volgt dan kom je dr goed aan :)

laatste stuk klopt het ook als je een woonwijk aan je rechterhand heb en allemaal waardeloze verkeersdrempels moet nemen. rotstuk is dat.

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 21:49

Hier een berichtje van mij. Ben op stal met de ambulance naar het ziekenhuis gereden. Kon sowieso niet meer zelf de auto uitkomen. Paardje werd gelukkig voor gezorgd op stal. In het ziekenhuis fotos gemaakt en gelukkig niks gebroken. Ik mocht naar huis maar viel flauw nog voor we de kamer uit weten dus de nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Omdat het vandaag nog erg wisselvallig ging met lopen lig ik nu nog een nachtje in het ziekenhuis en mag ik morgen als het goed is naar huis. Geen Vlietlanden en training voor mij volgende week dus. Heb ook al gebeld met Michiel inmiddels dus die weet het ook al. Grote pech voor mij dus maar gelukkig niks gebroken!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 07:19

Jeetje meid, ik schrik ervan! gelukkig niks gebroken, maar eigenlijk van de zotten dat je vanaf daar niet meteen naar het ziekenhuis bent gebracht. maar is soms moeilijk inschatten natuurlijk. jammer dat je er volgende week niet bij bent. Beterschap!

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:59

dani_spit schreef:
Hier een berichtje van mij. Ben op stal met de ambulance naar het ziekenhuis gereden. Kon sowieso niet meer zelf de auto uitkomen. Paardje werd gelukkig voor gezorgd op stal. In het ziekenhuis fotos gemaakt en gelukkig niks gebroken. Ik mocht naar huis maar viel flauw nog voor we de kamer uit weten dus de nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Omdat het vandaag nog erg wisselvallig ging met lopen lig ik nu nog een nachtje in het ziekenhuis en mag ik morgen als het goed is naar huis. Geen Vlietlanden en training voor mij volgende week dus. Heb ook al gebeld met Michiel inmiddels dus die weet het ook al. Grote pech voor mij dus maar gelukkig niks gebroken!

Wow heftig meis!! hopelijk ben je snel weer opgeknapt!! Beterschap!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:33

Jeetje Daan! Je maakte ook een nare klapper zo net over die oxer.. Sterkte! :*

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:56

Meiden, hebben jullie het weer voor morgen al gezien? Vrees dat we s'avonds laat weer alles mogen drogen en poetsen... -O-

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:08

ik zag dat het juist in de middag/avond wel droog zou zijn, maar het kon 's morgens flink regenen, dus ik ben bezorgder over de staat van het terrein. zou toch jammer zijn als we er weer 1 moeten verzetten of weer naar moordrecht... zou zin hebben in een ander terrein!

vandaag heerlijk rondje op vlietlanden gereden én foutloos door de waterbak, stond een fractie van een moment stil, maar liep daarna door, en ik kon 'm goed vooruit blijven rijden waardoor hij steeds fijner in het ritme kwam. alleen het springparcours verklooid, anders hadden we een mooie klassering gereden :)

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:12

Hey allemaal, laat ik me ook eens melden :P
Paard is weer hersteld van z'n domme actie. Morgen ben ik er weer bij! Ik heb trouwens geen werklijst gehad deze keer bedenk ik me net. Komt misschien morgen nog wel.

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:13

Javayo, wat leuk om te horen! Jij kunt tevreden zijn dus!
Dani, ik weet niet wat er is gebeurd, maar het klinkt behoorlijk akelig. Beterschap nog!

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 22:16

Ik heb ook nog iets 'meegemaakt' :P Vrijdag in de springles zijn we 3 keer foutloos over het 130 gegaan. Misschien moet ik me nu toch maar eens over mijn 'perfectionisme & schijterigheid' heen zetten en gewoon een 100 parcourtje gaan springen, zag dat Shelley dat ook had gedaan, met succes!