Ik weet nog niet hoe mn camerabril het gedaan heeft haha, hij ligt nog in de trailer... weet niet of ie het deed want kon door de lichtinval moeilijk zien of het lampje knipperde

Hier ook altijd standaard jerrycan en emmers hangen in de trailer.
paard wilt alleen nooit drinken haha.

ja dat was die van mij 
dressuur: wel aardig goed 194 punten. Springen: pech balkje, en bij het inspringen van de cross was meneer zo vrolijk dat hij als een bolletje over de hindernis ging en daarna nog een aantal x blij bokken en toen lag ik er naast... toen heeft meneer even fijn op het inrij terein gespeeld... en toen we hem weer hadden een hoofdstel van iemand anders geleend omdat tijdens het speelkwartier de teugels en het bakstuk gesneuveld waren... gelukkig mocht ik even wat later starten dus had nog ff tijd om te rijden. De cross begon super fijn pakte lekker aan en sprong alles heel erg fijn tot hindernis 14, daar sloeg meneer links af en ik ging rechtdoor... dus toen lag ik er weer naast weer op gestapt en de laatste 3 hindernissen nog lekker gesprongen.(de man bij de hindernis zei dat dit mocht ik dacht primaa
) Verder super tevreden aleen 2 x teveel de grond geknuffeld... maar wel een mooie foto over gehouden vandaag, en rianne's moeder had het als het goed is gefilmd dus we hebben ook beeld

dus ben benieuwd of ik wp krijg of een brief van de KNHS