Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casperzazoe schreef:ilse_123 ik moet dan tegen jou haha (:
Doen er stukken minder mee dan de eerste keer, terwijl er zulke goede reacties op waren!
RustyK schreef:Hoi, misschien dat ik nog fotos kom maken van het mennen en de rubriek er na 70/80 en 50/60 (moet even kijken hoe lang zoonlief het uithoud) zijn er nog liefhebbers waar ik extra op moet letten (als je al een rugnummer weet of een kleur dekje/paard) dan roep maar!
shelty1 schreef:Ik ben er morgen ook weer bij samen met mijn (zwarte) ijslander. Ben om 15.00uur zo te zien op de site. bij de 30/40 cm. Heb aan het einde van de middag het parcours gelopen. Was toch een hele trip om het zo maar eens te zeggen, maar wel heel erg leuk. Ben benieuwd voor morgen.
love_shyboy schreef:shelty1 schreef:Ik ben er morgen ook weer bij samen met mijn (zwarte) ijslander. Ben om 15.00uur zo te zien op de site. bij de 30/40 cm. Heb aan het einde van de middag het parcours gelopen. Was toch een hele trip om het zo maar eens te zeggen, maar wel heel erg leuk. Ben benieuwd voor morgen.
Start je na mij! Zie k je nog voorbij komen in de losrij bak