Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hennydehart schreef:@ Sim, ik snap totaal wat je bedoeld! Mijn paard heeft hetzelfde!
Ik heb toen besloten hem zo'n tube stressles te geven! SUPER! Heb daarna 187,189 en 212 op de SGW gereden!
Hij is voorwaarts, springt super, cross gaat ook perfect!
Wellicht kun je die een x proberen?!
Alleen op de steeplebaan stopte ze steeds weer en wilde ze gewoon niet lopen. Blijf dus overtuigd van mijn beslissing om geen SGW meer met haar te gaan rijden. Maar echt een leuke dag gehad dus 

_Sim_ schreef:Ik ben niet onbewust gespannen, Sannnn. Ken mezelf echt wel wat dat betreft en als het wel zo was zou ik daar ook geen doekjes om winden. Paard voelde ook anders dan donderdag. WIl je het zelf een keer proberen met haar? Keer op wedstrijd en keer gewoon zo. Kun je zelf het verschil ervaren.
.
. Maar het was heerlijk weer en lekker rustig in het bos. Denk dat ik nu wel richting spierpijn ga
.
hahahaha....moest hier toch ff om lachen dat ik net zag dat deze foto op de camera zat. Tis me met verkennen en springen niet eens opgevallen...
...maar ja...daar heb ik al vaker last van dat dingen mij niet opvallen..
dan vergeet je gewoon een stukje in de cross...

Is wel heel lastig op te lossen/rijden als ze alles eng vinden..

. Ook nu veel tijd aan loswerken besteed, maar aan het einde toch wel een behoorlijk stuk fijn kunnen rijden.
voor mensen die fijn hebben gereden en een
voor mensen die wat minder hebben gereden!