Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bianca1980 schreef:bvw schreef:frits slaapt, of hij durft niet te kijken
Die van ROWO heeft ook zijn oog even dicht van het opspattende water. Ga zo ook even kijken..

Ze spuugt net zo mooi het water uit. 

!! top.

dressuur ging niet super, bij het inrijden super scherp aan de hulpen in de proef niet meer. Had 186. Springen werd ze veel te heet, 1 pech balkje en 1 balk omdat ik haar blokkeerde want ik dacht dat ze nog een sprong zou doen
cross ging super tot h9, die was nog net iets te veel voor dr kennelijk. Heb daar mezelf terug getrokken want ze moet zondag weer. Ik mocht hem nog een keer springen en toen deed ze het wel, dus een leerzame ervaring voor der
. Maar toen kwam ik bij de finish en bleek dat ze 3 weig en dus gedisk voor mij hadden genoteerd en daar was ik dus niet zo happie mee! Joanne was zo lief om beat over te nemen en ik meteen op de fiets terug (incl cap, aj etc
) bleek dat je jury niet wist hoe ze vrijwillig verlaten had moeten noteren en ze dacht dat 3 weig wel het zelfde zou zijn omdat je er dan ook uit gaat. Het is super netjes opgelost
. Op de terug weg. Nog veel rare blikken naar de ruiter op de fiets waarop ik bij de waterbak antwoorde : een ijzeren ros is. Toch het betrouwbaarst waarna veel mensen moesten lachen! Sorry voor eventuele spelfouten ik zit op mn. Telefoon!