[SGW] voorbespreking SGW Princenhage 15 en 16 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:21

AnneMieKe_89 schreef:
Flutterby schreef:
ik zag bij hindernissen al wel een lijst/ overzicht staan - fijn! ik weet nl niet in hoeverre ik de mogelijkheid heb om de cross te verkennen zaterdag (vrijdag stage en werken wss, dus dat gaat hem ook niet worden ben ik bang :+ )

de bodem zal iig wel goed blijven, na woensdag word het helemaal droog! :)

Een cross rijden zonder deze minimaal 1x te lopen of te fietsen is écht NOT done en gevaarlijk..
Dus ik mag hopen dat je hier toch wel een uurtje tijd voor maakt..

Ik wou precies dezelfde opmerking maken. Fijn dat ie al geplaatst is. :) Zou er toch echt een uurtje vrij voor maken.

Foto's zien er leuk uit die bij de BB op de site staan, ben benieuwd hoe ze het dit jaar aanpakt daar :) Vorig jaar ging erg fijn.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:08

ElineThera schreef:
AnneMieKe_89 schreef:
Een cross rijden zonder deze minimaal 1x te lopen of te fietsen is écht NOT done en gevaarlijk..
Dus ik mag hopen dat je hier toch wel een uurtje tijd voor maakt..

Ik wou precies dezelfde opmerking maken. Fijn dat ie al geplaatst is. :) Zou er toch echt een uurtje vrij voor maken.

Foto's zien er leuk uit die bij de BB op de site staan, ben benieuwd hoe ze het dit jaar aanpakt daar :) Vorig jaar ging erg fijn.

uuh, zondag ja?
maar aangezien hij vrijdag pas om 4 uur vrijgegegeven word en ik overdag én avonduurtjes weg ben op vrijdag en zaterdag ivm werk ;)

ik verken hem altijd, lijkt me nogal wiedes he :') maar is wel handig dat je weet welke route en hindernissen, dan kost het me aanzienlijk minder tijd (is mijn ervaring van voorgaande jaren :)* ) en dan weet ik ook waar ik in de weg loop aangezien ik hem moet lopen op het moment dat er al gereden word :)

ben het overigens met jullie eens hoor, zie alleen dat mijn post uit z'n context gerukt word _O-

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:22

Flutterby schreef:
uuh, zondag ja?
maar aangezien hij vrijdag pas om 4 uur vrijgegegeven word en ik overdag én avonduurtjes weg ben op vrijdag en zaterdag ivm werk ;)

ik verken hem altijd, lijkt me nogal wiedes he :') maar is wel handig dat je weet welke route en hindernissen, dan kost het me aanzienlijk minder tijd (is mijn ervaring van voorgaande jaren :)* ) en dan weet ik ook waar ik in de weg loop aangezien ik hem moet lopen op het moment dat er al gereden word :)

ben het overigens met jullie eens hoor, zie alleen dat mijn post uit z'n context gerukt word _O-

Oh gelukkig maar :)
Er zijn helaas wel echt mensen die denken dat je de cross best alleen vanaf een plattegrondje kan verkennen..
Maar in dit geval heb ik dan niks gezegd haha!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:26

haha, mij niet gezien - lijkt me doodeng..
ik wil weten wat me te wachten staat :)

ElineThera

Re: voorbespreking SGW Princenhage 15 en 16 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:30

Dan heb ik ook niks gezegt :) maar je hebt wel gelijk dat het makkelijker loopt met een plattegrond en dat je weet wat hoe of wat. Dat zeker!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:33

ik zie trouwens dat hij om 15:30 word vrijgegeven volgens het vraagprogramma :))
met een beetje mazzel haal ik dat nét tussendoor, dan kan ik op mijn gemakje verkennen en zondag nog een keertje lopen :))

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:38

2x lopen vind ik ook altijd fijn :j. Volgens mij heb ik zaterdag tussen dressuur en springen ook tijd genoeg om 2x te lopen.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:56

Vrijdag ga ik niet redden dus word echt zaterdagochtend voor mij, dan maar een uurtje eerder weg. :)

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:15

andere routes staan er nu ook op :)
Nog zonder hindernisfoto's, maar toch handig om vast de route te kunnen zien!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:42

nu de startlijst nog.! :+

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:05

hihi...marielle is een beetje ongeduldig ;)
wel jammer dat we op verschillende dagen moeten eigenlijk..
aan de andere kant....ik kan op zaterdag wel de waterbak vast voor je testen (als ik zover kom tenminste).

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:12

ahaha test jij maar vast of het water niet te koud is.! :D dan test ik de dag erna wel!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:20

marielle123 schreef:
nu de startlijst nog.! :+
op startlijsten.nl staat dat ze morgen komen!
Heel wat wijzigingen, morgen up to date

bontkwagga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 06:49

fatal_flower schreef:

Er staan wel een paar foto's van hindernissen op, je moet even per hindernis met je muis erover bewegen. Dan zie je dat bij sommige wel een foto zit ;)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 07:21

bontkwagga schreef:
fatal_flower schreef:

Er staan wel een paar foto's van hindernissen op, je moet even per hindernis met je muis erover bewegen. Dan zie je dat bij sommige wel een foto zit ;)

Bij welke klasse heb jij gekeken dan?! Ik zie er alleen een paar bij de BB staan!

Is er trouwens nog iemand die de cross sowieso vrijdag al gaat lopen??
En die dan heel toevallig ook foto's maakt???
Voor mij is het even kijken hoelaat ik zaterdag moet.... Of ik loop de cross s'morgens voordat ik start, of als ik al vroeg moet wordt het toch vrijdag! Woon toch 100 km verderop dus om ff snel heen en weer te rijden, is het toch wat te ver!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:27

ik denk dat ik 'm gewoon zaterdagochtend ga lopen. ik ga er vanuit dat ik aan 1x lopen genoeg heb ik de BB.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:33

Henny: er staan bij de andere klassen ook echt een paar foto's! Ik heb bij de L-paarden gekeken.

Javayo: voor de BB moet dat zeker en vast lukken.. Zo moeilijk is dat rondje niet.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 09:06

AnneMieKe_89 schreef:
Henny: er staan bij de andere klassen ook echt een paar foto's! Ik heb bij de L-paarden gekeken.

Javayo: voor de BB moet dat zeker en vast lukken.. Zo moeilijk is dat rondje niet.

Hmmm zit oo m'n iPhone! Zal ff m'n laptop opstarten! Zal daar wel aan liggen denk ik!
Thanx ;)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:52

Hoppa, startlijst staat op startlijsten. Ik mag even na 10en dressuren... Iemand dan al tijd om even een B proefje voor te lezen? (Henny jij moet gelijk na mij! Mischien kan ik jou lezer even lenen in ruil voor een colaatje ofzo :D ?)

Ik zit er over te denken om vrijdagavond even heen en weer te rijden voor de hindernissen, maar wordt dan waarschijnlijk in de spits en ik weet niet of ik het dan ga redden om er voor het donker te zijn.

Er zit wel 4 uur tussen voordat ik moet springen, dus kan het eventueel ook ter plekke doen en dan vrijdagvond gebruiken om mijn paard te pimpen.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:10

Leuk ben jij Eva - ons lekker maken ... alleen voor de zaterdag zijn de startlijsten klaar, de lijsten voor zondag zijn nog leeg!

ps: op basis van het tijdschema adviseer ik mijn ruiter ;) wel om onder alle omstandigheden zaterdag de cross te lopen.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:14

Net even gekeken, ik moet om 10.38 springen (BB) dus ik kan je helaas niet helpen Manic!

Wel lekker op tijd weer thuis (woon vlakbij), kan ik daarna mooi de rest van de dag cross kijken terwijl m'n knollie alweer op de wei staat.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:17

Manic: dan kun je maaakkelijk de cross nog 2x lopen na je dressuur!
Lekker.

Ik ben ook benieeeeuwd!! Verdorie zeg.. wachten duurt lang!
Moet eerlijk zeggen dat ik het nu ook wel erg lang vind duren hoor.. niet heel netjes.
Voor ons is het toch heel dichtbij maar voor mensen die van verder komen is het wel lastig als je nog helemaal niks weet!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:19

Dat is mede mijn schuld denk ik.. Ik gok dat er doot het aflasten van Toldijk een hoop mensen nog hebben geprobeerd bij te schrijven.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:41

11:14 springparcours en 11:32 de cross, mooie tijden. :)
Manic; weet niet hoelaat ik er ben maar ga even kijken hoelaat jij moet, misschien kan ik jou lezen? Als me vader het toelaat om optijd te gaan en ik de cross nog genoeg tijd heb om te lopen of heb je al iemand gevonden? Anders even iemand aanspreken, er is vast wel iemand die je wilt lezen die daar staat.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 11:49

Ik ben ook redelijk blij met mijn tijden :D En tussendoor ruim de tijd om cross te lopen :)