[SGW] voorbespreking SGW Ysselsteyn 1 en 2 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: voorbespreking SGW Ysselsteyn 1 en 2 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:07

vorige keer had ik wel horloge om, maar ik was toen bijna te snel. Wel goed dat het even gezegd wordt, anders zou ik hem nog vergeten ook.
vorige keer had ik grijze setje onder, maar bedacht me dat ik van de ponyrennen nog een setje heb.
Afbeelding
verf alleen dit keer mijn pony niet (deze foto is trouwens van verkleedrijden op de club, was als streep wil racen.)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 13:15

vind het wel fenomenaal uitzien!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:35

suikermeisje, wat een waanzinnig gave plaat :j

en ook nog even hier. Graag wel reacties per PB of in het topic, anders ben ik het overzicht kwijt.

Lielle schreef:
leuk nieuwtje, en een oproep!

nav het tienjarig bestaan van Bokt zal er een speciaal Bokt jubileummagazine bij Bit verschijnen. Er komen allerlei artikelen in te staan en een ervan gaat in op de communities die op Bokt zijn ontstaan. Vanuit het team is het voorstel gekomen ( O:) ) om onder meer de sgw community hierin te betrekken, maar daarvoor moet er wel op korte termijn het een en ander gebeuren.
Het idee is dat we kort ingaan op de community met dingen als topicnaam, aantal deelnemers, geschiedenis, evt hoogtepunten en een kort interview (ca 150 woorden, dat is echt niet veel) met een van de leden van het topic.

Allereerst, heeft er iemand problemen mee als we dit gaan doen? Mocht dit zo zijn, laat het dan echt zo snel mogelijk weten, uiterlijk donderdagochtend ivm plan B acties.

Verder is een groepsfoto nodig van tenminste 5 leden (inclusief paard). Gezien de logistiek lijkt het me het handigste om dit in Ysselsteyn te doen, komend weekend dus. Fotograaf is al geregeld. Als je op de foto wil, graag even het volgende laten weten:- welke dag ben je er
- welke tijdstippen zou je op de foto kunnen (en welke absoluut niet)
- ben je er met of zonder paard

En als laatste, wie wil er namens de groep telefonisch/schriftelijk meewerken aan een interview, bij voorkeur iemand die ook op de foto staat.

Dat laatste kan ik eventueel zelf doen, maar ik geef er de voorkeur aan als iemand anders zich als 'woordvoerder' opwerpt. ik wil evt wel meelezen als daar behoefte aan is. Bovendien lijkt het me een goed idee om het 'interview' even onderling te bespreken, als mensen daaraan mee willen doen, graag een Pbtje met je emailadres. Er komt sowieso een vragenlijst waar we op in kunnen/moeten gaan.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:55

Gaaf suikermeisje!
Het ziet er naar uit dat ik voor het eerst een cross niet in de modder+regen ga rijden :) Voorspellingen zien er erg goed uit. Alleen hoeft het voor mij niet zo super warm te zijn. Paard wil nl niet drinken op wedstrijd.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:38

Ik heb net gemaild om me af te melden, vos wordt volgende week gekeurd....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:39

ff, ukkie heeft een beetje hetzelfde probleem. Je kunt vooraf wat zout door het voer doen, en water van huis meenemen, dan is de kans groter dat ze drinkt.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:42

TG, das minder nieuws voor dit weekend, maar volgens mij wel goed nieuws voor jullie toch?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:44

ff: of ranja of appelsap meenemen en door je water mengen. Mijn paard vind dat: jam jam kom hier met die emmer.

Paard gister geschoren. Dan valt hij iig niet om van de warmte komend weekend.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:50

Ja snel gegaan, wel jammer hoor!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:56

TeeGee schreef:
Ja snel gegaan, wel jammer hoor!

Ik wist niet dat je hem voor verkoop had, wel jammer, leek een fijn paardje idd, als je de vos kwijt bent dan heb je ook weer even niks te rijden toch ??

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:58

Bari komt weer terug en ik heb Schimpie en Dolando nog :D

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:13

Ik neem altijd al water van thuis mee. appels erin werkt ook niet, ze is dol op appels, maar dan pakt ze ze gewoon niet. Ze drinkt sowieso al heel moeilijk uit emmers. Emmer=eng! Die nieuwe emmers al helemaal, dus nu pak ik denk ik een oude van stal en blijf maar dingen proberen. idd misschien met ranja of a'sap, en dat van dat zout is misschien ook een goeie!
Jammer Teegee, maar op zich wel fijn dat ie verkocht is (dat is toch meestal de bedoeling als een paard te koop staat ;) )

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:32

ik heb dat een keer met mijn DA besproken, mijn paard wil ook niet graag drinken op wedstrijd..
als de voorspellingen warm zijn, geef ik hem 2 dagen van te voren electrolyten door het voer, en als hij dan niet drinkt op de wedstrijd van ons niveau is het niet zo'n ramp..
thuis zal paard dan echt wel bijdrinken, en dan s'avonds weer electrolyten door het voer...geen probleem...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:01

ik doe weleens wat zemelen door het water dan gaat hij automatisch wat drinken
en dankjullie :D
twijfelde eerst nog of ik het wel zou doen, maar na zulke reacties ben ik nergens meer bang voor :P
thuis drinkt de mijne sowieso wel bij, maak me er niet teveel zorgen om, als hij dorst heeft drinkt die wel.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:43

ik sta nu 1e op de WL (hoop zo dat ik nog kan rijden)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:01

komt vast goed Mendy! Geert heeft zondag gemaild naar Ysselsteyn of hij in de M kon starten en hij was toen 3e op de WL en vanmorgen had ie al bericht dat hij kon starten!!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:04

Wij staan 7e................. wordt wel moeizaam.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 22:15

Als Plato niet wil drinken en hij wel flink gezweet heeft, maak ik van haver,brok, zemelen en water een soort soep die hij bijna opslurpen moet. Hij wil wel altijd eten en zo krijgt hij dan wel vocht binnen. En idd, op ons niveau valt het vochtverlies wel mee, zeker als ze 's avonds weer thuis op stal staan.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 10:09

last minute mee naar ysselsteyn voor wat te helpen. Twee 5 jarigen in de M, zodat ze volgend jaar al een CIC* kunnen lopen (als het goed gaat tenminste ;) ). Wel ver rijden van hier uit en er moet al heel vroeg gedressuurd worden! Is het een mooie cross?

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:32

ja het is zeker een mooie cross..en indrukwekkend hoor 2 5 jarigen in de M en dan volgend jaar een CIC*..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:35

vind dat best wel knap, 2 5-jarigen in een M-cross. Geen idee of ik over 2 jaar mijn paard ook al zo ver heb, zal wel niet :P gister voor het eerst gesprongen met mijn 3-jarige, 40cm (hij is 1,70m) en hij ging eroverheen alsof het 1 meter was :P

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:42

Afbeelding
*\o/*

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:44

dat weer ziet er goed uit zo in de voorspelling =)

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:16

Helene zie op de site voor de hindernissen www.sgw-ysselsteyn.nl. Ga je met Karin Steve Kris of Hendik mee. Ze hebben allemaal van de week nog ingeschreven.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 15:41

patsmu schreef:
Helene zie op de site voor de hindernissen http://www.sgw-ysselsteyn.nl. Ga je met Karin Steve Kris of Hendik mee. Ze hebben allemaal van de week nog ingeschreven.

zie pb