of is dat niet nodig?
is wel een heel eind, 9 km..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lotje93 schreef:Lopen is niet nodig. Het is een oefencross, heel relaxt. 18 hindernissen over 9 km (ik dacht dat het 8 km was, maar ik lees hier steeds 9 km). Je hebt alle tijd voor de hindernissen en het staat zo dat je niet in de problemen hoeft te komen. Gewoon de tijd nemen. De route kan niet missen.

Odeale schreef:Voor de route hoef je ook niet te verkennen is mijn ervaring. Maar het zou wel prettig zijn als je weet wat je tegenkomt en dan alvast beslissen of je voor hoog of laag gaat.
Ben wel benieuwd of de bodem een beetje goed is. Ben een paar jaar geleden in Broekland geweest en dat was toen heel slecht.
Smalle bospaadjes met een dikke laag modder. Vreselijk was dat.
Kris schreef:Odeale schreef:Voor de route hoef je ook niet te verkennen is mijn ervaring. Maar het zou wel prettig zijn als je weet wat je tegenkomt en dan alvast beslissen of je voor hoog of laag gaat.
Ben wel benieuwd of de bodem een beetje goed is. Ben een paar jaar geleden in Broekland geweest en dat was toen heel slecht.
Ik dacht dat er geen keuze is. Je hebt van te voren gekozen welke hoogte je wil springen en er is tussentijds geen optie voor hoog of laag dacht ik.
Maar ik vrees wel een beetje ervoor hoor dat ze de dressuur laten vervallen... Illusion1990 schreef:Lotje93 schreef:Lopen is niet nodig. Het is een oefencross, heel relaxt. 18 hindernissen over 9 km (ik dacht dat het 8 km was, maar ik lees hier steeds 9 km). Je hebt alle tijd voor de hindernissen en het staat zo dat je niet in de problemen hoeft te komen. Gewoon de tijd nemen. De route kan niet missen.
Ik heb gisteren meegedaan aan dag van het Paard in Buurse. Daar was een crossje over 3 kilometer met ik geloof 14 hindernissen. Halverwege was ik kapot HAHA! Veel galoperen in die cross namelijk. Gaat die Bussloo cross releaxter? Want 9 kilometer gas erop lijkt me erg pittig... Hoorde al dat Bussloo meer een bosrit is met hindernissen. Toch? Wel heeeel veel zin in na gisteren. Wat ontzettend leuk, zo'n cross
, zeker als je er voor een dressuurproef rijdt en er na een parcours springt. De hoogte heb je van te voren aangegeven, onderweg kan je die niet veranderen. Als je een hindernis te laag of helemaal niet springt, krijg je gewoon geen punten daar. 
Bij de dressuur of??? 
Kris 
Kris schreef:Odeale schreef:Voor de route hoef je ook niet te verkennen is mijn ervaring. Maar het zou wel prettig zijn als je weet wat je tegenkomt en dan alvast beslissen of je voor hoog of laag gaat.
Ik dacht dat er geen keuze is. Je hebt van te voren gekozen welke hoogte je wil springen en er is tussentijds geen optie voor hoog of laag dacht ik.