Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:hangt ook van het paard af. Maar als ze lekker aan de gang zijn kan ik er net zo van genieten als van cross of springparcours. Alleen de adrenalinekick is wat minder.

EvelienH schreef:Dressuurtrainingen vind ik ook leuk, wedstrijden niet maar dat heeft er vooral mee te maken dat die van mij zich niet laat rijden in de ring.
pol013 schreef:Same here maar met een andere reden. Ik ben geen nette proefjes ruiter. Veel te slordig en pats boem een oefening inzetten. Vooral nog heel veel aan mij zelf te sleutelen als ik op wedstrijd ga.
Maar als je je paard dan onder je voelt schuiven en van voor omhoog voelt komen. Wowie. Super gaaf.

Heb al voor een dressuurwedstrijd ingeschreven
_Sim_ schreef:Ik hoop niet dat het MInderhout of Hernen worden. Daar waren de laatste 2 trainingen al, dus ik hoop op een ander terrein waar ik dit jaar nog niet met Rob geweest ben.
Zephyr schreef:Ik zou niet bij mij in de groep gaan dan!
(haha, want dan wil ik liever niet bij jou in de les nee
, anders wel hoor. Ben zelf nog maar net (een jaartje) begonnen met crossen dus moet nog een boel leren...)
haha! dus kan misschien beter aan jou vragen of jij wel bij mij in de les wil