Was ook super trots op beat dat ze gister zo in 1 er in sprong

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:Water is sws nog zijn moeilijkste puntje. Hij springt qua crosshindernissen eigenlijk alles waar ik hem voor zet, maar water is toch wel spannend. Hij gaat er wel altijd in, maar het liefst vanuit stap. Hij vind het spannend en wil het graag rustig bekijken.
Ik probeer hem nu op wedstrijden iig in draf erdoorheen te krijgen (en dan eenmaal erin graag door in galop) om hem te leren dat ie niet zo terug hoeft te komen op water.
Nu (op wedstrijd) zo'n hindernis voor het water gaf wat troubles. Hij was nogal overdonderd denk ik, hij had ook wel over dat boompje kunnen stappenmaar dat ging hem niet worden. Hij loerde volgens mij vooral op de 'afdaling' en het water erachter, dat kleine huppeltje opzich was echt het probleem niet. Tweede poging ging hij wel simpel en door in een beweging, redelijk vloeiend (en in draf) door de waterbak. Rustig zo verder uitbouwen en dan krijgt hij er hopelijk zo steeds meer vertrouwen in
riannhuh schreef:@Jetske Bo houdt wel van bokken heIk heb je nog over de laatste hindernis zien gaan, zag er goed uit
Als de stijljury's bij 4/greppel/5 en 13/14/15 stonden, heb ik zeker weten niet zo'n beste stijlDie stukken gingen niet zo netjes
@Beli Mooi debuut!Komt vast wel goed in Lisse & Princenhage
Ik ben ook zeker wel tevreden, en achteraf had ik dan maar een paar seconden later moeten starten, maar ik was zo gefocust op 'ojee, ik moet al starten!!!'
@Vibabu Top dressuurpunten! Die hindernis met de kussentjes was idd wel wat apart, ineens zoveel kleur. Was het je eerste cross? Sommige hindernissen staan idd wat dikker dan andere hindernissen, dat is eigenlijk bij elke cross wel zo. Maar als je op het paard zit, valt het altijd wel mee vind ik altijd
@Bianca Netjes voor de eerste keer weer met Helvetia. Jammer dat Frits moeilijk deed bij de start, maar gelukkig dat de cross wel fijn ging.
@Monri Wat een super debuut! En gefeliciteerd met je vader
@Elbrich Super gereden!Doe je ook mee in Oenkerk?
Lien_ schreef:Kylyco, gefeliciteerd! Heb je nog zien springen, vind hem zo stoer hihi
Leverde een 2e prijs opwas zo blij