Lappie_Lap schreef:Of als je er onvrijwillig afstapt
"ja maar ik viel er niet af, ik wou alleen even kijken of z'n beschermers nog goed zaten"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
riannhuh schreef:Ik wou eigenlijk ook nog evenen oefenen met mijn BB paard in Oenkerk (bij de manege, niet in de cross), maar ik ben bang dat ik er deze week geen tijd meer voor kan vinden
Gaat vooral om het water
Marije1987, weet jij hoe ver de waterbak in de cross staat? En of er eventueel een alternatief is? Ik ga de waterbak zeker wel proberen maar ik zou het zonde vinden als ik daar op uitgesloten zou worden en er nog heel wat hindernissen na de waterbak komen

Hindernis 3 is daar ook vlakbij, maar is misschien wat te donker qua belichting.
Nou super hoor, ik heb er heel veel zin in!

heeft wel wat geregend, maar niet echt extreem

riannhuh schreef:Blijft de stijljury ook zitten bij de BB?
En ik zag dat de rugnummers gehuurd moeten worden voor de BB, kan er niet toch met eigen rugnummerdrager gereden worden?
Met springen en de cross proppen indoen idd
marije1987 schreef:riannhuh schreef:Blijft de stijljury ook zitten bij de BB?
En ik zag dat de rugnummers gehuurd moeten worden voor de BB, kan er niet toch met eigen rugnummerdrager gereden worden?
Met springen en de cross proppen indoen idd
Mag wel, maar we hebben geen nummers voor jullie geprint, dus dat zou je dan zelf moeten doen haha. Maar liefst gewoon iedereen in hetzelfde tenue, dat is ook wel zo makkelijk voor de hindernisjury's.
Weet eigenlijk niet of de stijljury blijft zitten, ga ik navragen.
Bodem was vanavond nog prima, het begint hier nu wat te druppen, we zullen morgen weer zien hoe het er dan bij ligt.
@Lisaislisa: Zou wel proppen in doen, je gaat grote stukken over zandpaden, maar vooral ook voor het springen en de stukken bij start/finish, is het toch wel prettig om grip te hebben.
lisaislisa schreef:marije1987 schreef:Mag wel, maar we hebben geen nummers voor jullie geprint, dus dat zou je dan zelf moeten doen haha. Maar liefst gewoon iedereen in hetzelfde tenue, dat is ook wel zo makkelijk voor de hindernisjury's.
Dan bedoel je zelfde als met springen?
Oke bedankt!