Margriet, ik heb vriendje bijna zover hoor
Maar dan moet ik nog wel even op zoek naar een stalletje en bedje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dan moet ik nog wel even op zoek naar een stalletje en bedje

) neem aan dat je wel even wachttijd hebt en zo en weet niet om de hoeveel tijd zo'n boot vertrekt?? je betaalt gewoon contant op de boot ??
en tocht duurt 20 min (vertrek op het halve uur). Maar is dat ook echt eenmaal per uur dan ?? dan moet je hem echt niet missen. Ik dacht dat er wel 2 of 3 in een uur zouden gaan......foutje dus...
Adres wat ik moet invoeren in de TomTom is dan idd Havenplein 3 neem ik aan ??gr_roos schreef:Bianca, er staat ook ergens iets op de site over extra afvaarten. Als je daar de datum invoert kan je zien of dat zaterdag het geval is. Volgens mij vrijdag wel, dan vaart ie 2 keer per uur.
Citaat:Naast de normale dienstregeling staan er jaarlijks diverse extra afvaarten gepland. Op drukke dagen vaart Teso binnen bepaalde uren met een extra boot. Er vertrekt dan ieder half uur een boot vanaf Texel en uit Den Helder.
Vul hieronder uw gewenste reisdatum in. U kunt dan direct zien of er extra afvaarten zijn.
Op 10 september 2011 zijn er geen extra afvaarten.
Teso vaart volgens de normale dienstregeling
Citaat:Vul hieronder uw gewenste reisdatum in. U kunt dan direct zien of er extra afvaarten zijn.
Op 09 september 2011 zijn er extra afvaarten.
Van 9:30 uur tot 16:00 uur vertrekt er ieder half uur een boot, zowel vanaf Den Helder als Texel.
idd op tijd weg. Het is 140 km, Normaal doe je daar goed 2 uur over, maar ik zal nu idd 2.45 uur gaan aanhouden. Als je mis gaat met de boot valt gelijk je onderdeel dressuur en de hele mikmak in de soep...
Het voelt bijna alsof ik ga emigreren met Bull...
Hoop niet dat hij zeeziek is...

TeeGee schreef:De boot is echt super stabiel hoor Bianc, dat komt helemaal goed!
Texelse heb ik jou nou nog gezien vandaag?

. Onwijs zin in een weekendje Texel!