[SGW] 9 oktober 2011 Jumpcross wedstrijd in Breda

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:36

liberty schreef:
Er zijn fotograven aanwezig. Route zal donderdag online komen.

fotograven van buitenaf neem ik aan ook welkom :j

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:39

hophop, ik heb het inschrijfgeld net overgemaakt, vanavond ga ik oefenen met springen ( is al best een tijdje geleden).
Ik ben heeeeel erg benieuwd hoe mijn paard het doet, springen doet hij graag, en hij weigert eigenlijk nooit, maar hij is nog nooit op een vreemd terrein met zoveel paardjes geweest... en het is ook best een watje...
Ik vrees dat ik zaterdag het parcour niet kan komen verkennen... Breda is een beetje verweg om 2x op en neer te rijden en ik heb ook nog examenweek... maar ik kijk wel op de site voor de route =)

wedgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:02

Grrrrrr. Haal ik paard lief giteren uit het land, mis ze weer een ijzer. Dit had ik ook 5 weken geleden. Toen is de hoefsmid geweest maar kreeg ze na een paar dagen last van een hoefkneuzing. Dus met rust moeten genezen. Nu was ik net weer lekker op weg. Donderdag komt de hoefsmid weer en ik hoop dat ze wel goed blijft lopen. Gisteren in de bak liep ze goed. Vandaag komt ook onze intructeur, kan die er ook naar kijken. Kan helaas nu niet meer springen. Dat was ik donderdag van plan. Wel erg jammer maar paardje springt eigenlijk altijd wel en we hebben ons niet voor een hoog parcours ingeschreven, het was meer een konditie training voor ons.
Ik heb er zo zin in. Ben ook benieuwd of er echte crossers komen of beginnerlingen zoals ons.

(oja geld is overgemaakt)

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:10

@BiancaIlona, voorlopig 15.21 maar als je speciaal moet komen hoeft het niet hoor maar als je toevallig toch aan wezig bent is het wel heel leuk.
@wedgie, wij zijn beginnelingen, doen wel af en toe crossles maar nog nooit echte cross of oefencross gedaan.
@Liberty leuk dat er foto graven zijn, is wel fijn met zo'n groot parcours. Rare vraag misschien maar het is alleen de jumpcross toch, of moeten we ook net als bij SGW dressuur proef afleggen en dierenarts keuring etc.

Robin_Rikkie

Re: 9 oktober 2011 Jumpcross wedstrijd in Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:17

Ik wil ook fotootjes :D ik neem mijn eigen camera ook mee (mijn digitale pocket :') ) misschien maak ik wel foto's misschien niet, Zie ik dan wel :P

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:26

@wedgie Hier nog een paar beginnelingen hoor, dus je bent in goed gezelschap :+ Wel balen dat er een ijzer af is. Welke hoogte heb je ingeschreven?

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:49

me vriendin doet ook mee :D
Waarschijnlijk ga ik ook mee op te supporten haha

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:00

ik ga proberen om er vroeg te zijn en tot namiddag te blijven :j

Fiero6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:04

bicci schreef:
Fiero6 schreef:
Ik doe ook mee, helaas moet ik werken zaterdag dus dan maar zondag verkennen... en natuurlijk de online versie bestuderen.
Ik heb er onwijs veel zin in!

zit ook te wachten op die online-versie...

maar voorlopig ga ik duimen dat de organisatie ietsje helpt, word onze aller eerste keer..

voor mij ook de allereerste keer!! spannend....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:06

ik moet heel eerlijk zeggen, ben niet nerveus.
waarschijnlijk omdat ik toch niet weet wat me rte wachten staat,haha
ergste dat kan gebeuren is dat ik verkeerd rij met de kar toch?
:+

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:17

Fotograven van buiten zijn zeker welkom :)

Het is alleen de jumpcross, dus geen dressuur oid.

shelty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:20

Voor mij is het ook de eerste keer. Heb morgen een spring les. Je moet je een beetje voorbereiden he :o Ben benieuwd!
Waterbak ben ik ook benieuwd hoe dat zal gaan. Ik krijg hem in ieder geval door een waterplas.

wedgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:34

Hahaha gelukkig zijn er meer beginners. Ik heb me ingeschreven voor de hoogte 30-40cm Ik heb niet echt een springpaardje maar ze doet het wel altijd. Thuis springen we tot 70-80 cm. Ik heb ooit(2jaar) geleden met een crossles meegedaan. Ze sprong toen ook alles maar wilde niet gelijk de waterbak in. Toen samen met andere gedaan en toen deed ze het wel. Water plassen en modder poelen op ruiter paden doet ze wel. Dus ik ben echt zeer benieuwd.
Mijn dochter springt met haar pony bij de 50-60cm. Ze wil wel hoger maar dat vind ik dan een beetje eng. Omdat het voor hun ook de eerste keer is.
Ik heb vandaag wel wat gereden maar ze liep niet helemaal lekker, dus wat rustig aan gedaan. Ik hoop dat ze niet weer last krijgt van een hoef kneuzing.

Nog 5 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:42

Ik heb net een zware nk trec achter de rug met mijn tinker. Had er nog aan gedacht om me in te schrijven. maar toch maar niet deze keer. Ik neem aan dat er ook een volgende jumpcross komt volgend jaar .Ik kom misschien wel even kijken.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:49

Misschien is de volgende wel eerder dan over een jaar :)

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:53

Ik heb voor donderdag nog maar even een springlesje gepland. Ik doe mee met 30-40, want met Krim weet je het nooit, of hij denkt dat hij stoer is en dan springt hij alles of hij is een bangerik en dan krijg ik hem gewoon echt nergens overheen (misschien leuk voor de fotografen, wat blooper foto's :+ ) Dus ik ben ernstig benieuwd wat het gaat worden zondag....

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:57

We zijn druk bezig met de opbouw, eerste paden zijn gereed.

danielleu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:09

Vind het echt leuk om zo alles al een beetje te kunnen volgen. Moet wel zeggen dat ik er toch wel een beetje kriebels in mijn buik van krijg... Ik heb ook ingeschreven voor 30/40 dus moet goed kunnen komen. Hoefsmid gister geweest, dacht nog ff ijzers met gaten te nemen, heeft hij zijn tap niet bij... Ohw.... Maar goed ik begrijp uit eerdere posts dat er meer mensen zijn zonder gaten, en dat het te doen is zonder.... Toch?????

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:14

Hebben niet eens ijzers, dus hoop van wel.

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:17

Grappig dat er zoveel in dit topic zitten die het 30/40 parcours gaan doen!

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:20

Ik heb alleen voor ijzers met gaten, achter heb ik ook niets! Laten we hopen dat het niet te erg gaat regenen komende dagen, dan moet het goed komen!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:22

voor alle fotograven die blooper foto's willen, ga maar bij de waterbak staan als ik in de buurt ben, want dat wil die van mij dus echt niet. (beter nog, ik ben al meerdere keren gevallen omdat ik door een plasje heen wilde en het paard liever niet)
Is het eigenlijk op gras? want grote kans dat het glad word natuurlijk. Mijn paard heeft geen ijzers, maar met rustig rijden is dat ook best te doen.
oe, nog een vraag, is er een dresscode? ik weet dat je bij dressuur en springen verplicht bent tot bepaalde kleding, hoe zit dat hier?
Ik heb er heeeeeel erg veel zin in

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:33

@Ilse, als je de posts van liberty naleest, daarin staat eigenlijk alles al, en anders in het excel-document met de startlijst (via www.sintels.nl) daar staat op een apart tabblad wat er verder nog van belang is.
In welke groep start je?

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:38

Wie van jullie gaan er allemaal naar die briefing... ik zit nog te twijfelen, heb ook geen idee in hoeverre het van belang zal zijn voor zondag en of je echt wat mist als je er niet bent.. wat doen jullie?

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:53

Ik ga in ieder geval zaterdag het parcours een keer lopen, en probeer dan wel bij de briefing te zijn. Zo'n gebeuren is nog nieuw voor ons, dus alle info slurp ik op om rare verrassingen te voorkomen.