Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij was echt heel makkelijk. Ik heb er zowiezo 23 goed waarvan ik het 100% zeker weet, en ik heb er maar 6 gegokt. De rest weet ik bijna zeker dat ik het goed heb. Voor een voldoende moet ik er 27 goed hebben, dat ga ik wel halen denk ik zo 
? We hebben zaterdag de hooiruif (U), en zondag heb ik 4AB (huntsman hedges)!
?
Zal ik trouwens nog een startlijst uitprinten, of zouden we die morgen krijgen? 
Mootje schreef:Ik heb de startlijst al uitgeprint en zit op een klapbord
Ik zit nu te kijken wat ik allemaal nog moet regelen en zoeken voor morgen. Kan iig wel met de auto komen ben ik inmiddels achter, maar ik weet nog steeds niet hoe laat ik op werk moet beginnen, dus hoe snel ik weg moet als we klaar zijn.
De eerste start is 10.55, maar hoe laat we er moeten wezen staat nergens.
Ik denk zo rond half 11 maximaal? Maar eerder kwart over 10 waarschijnlijk.
.
, ik ga 3 dagen naar de Almelose ruiterdagen, en had al ingepland dat we de tweede dag "even" heen en weer zouden moeten rijden voor mijn diplomauitreiking, maar nu word ik s'avonds precies rond het tijdstip van de uitreiking in de ring verwacht
. Ik heb maar een mailtje gestuurd of ze me naar de ochtendrubriek kunnen verplaatsten als daar een plaatsje vrijkomt.
Sannnn schreef:Tentamen gehaald!Zo mazzel gehad met de docent. Net ff langere zweep gehaald, 65 cm! 70 is max toch? Mootje is morgen hindernisjury.
Nu in auto hopen dat ze door rijden, nog ff gauw whT Rijden en dan na vlietland! Zijn er rond 4 uur denk ik snoek. Top van hè tentamen!!
Super van je tentamen!! 
Ik stouwde gewoon de zadelkamer van de trailer vol