@ Karen: mag je er jureren ja. Maar wie zegt dat ik jou krijg dan?
@ Laura: welke dag moet je?
*we gaan offtopic*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lindadegreef schreef:trouwens...
ik zag veel fotografen staan,
ook eentje bij hindernis één en bij de laatste, heeft iemand misschien het idee wie dat meisje was (en dat was anke niet ;P )
Anke, je hebt echt leuke foto's gemaakt!!
ik zag je al kijken haha
jij maakt ook zo fanatiek van iedereen foto's, dus toen ik hoorde dat jij het was heb ik ook even wat foto's gemaakt
je pony vond het behoorlijk spannend zag ik wel, maar super gereden hoor!
riannhuh schreef:lindadegreef schreef:trouwens...
ik zag veel fotografen staan,
ook eentje bij hindernis één en bij de laatste, heeft iemand misschien het idee wie dat meisje was (en dat was anke niet ;P )
Anke, je hebt echt leuke foto's gemaakt!!
ja dat was ikik zag je al kijken haha
jij maakt ook zo fanatiek van iedereen foto's, dus toen ik hoorde dat jij het was heb ik ook even wat foto's gemaakt
je pony vond het behoorlijk spannend zag ik wel, maar super gereden hoor!
pb me je mail maar ff, dan mail ik ze je

ziet er goed uit. 
bij de stropakken stuiterden we een beetje van links naar rechts maar ging ze uiteindelijk wel gewoon door, gelukkig
vond de stropakken zelf namelijk een van de vriendelijkste hindernissen dus als ze daarop had stilgestaan had ik mijn twijfels wel gekregen over de rest van de cross.
)
?
dan kruis je je lijn pas na het springen van de hindernis. M_i_R schreef:leuk filmpje Rianne, is jou capopname nog goed gelukt?

toen zonder m'n lijn te kruisen weer de andere kant op gegaan, maar de jury moest nog even nadenken hoe ik gereden had voor ze de uitslag omriepen haha, filmpje van die blunder:
http://www.youtube.com/watch?v=JvIOVjWUvM4
ik vond het logischer om na 1 rechts te gaan en na 4 links