Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cchanny schreef:bianca1980 schreef:mmhh...valt me tegen dat er niks op de website staat aan wat info of zo ??
Wat wil je graag op de website nog zien voor informatie ?
(ben het beheer van de website)
Dan kan ik dat er evenuteel nog opzetten.

Cchanny schreef:VRIJWILLIGERS:
Het Clusius event zoekt dringend vrijwilligers.
texelse schreef:Ben ik met je eens Snoek! en de dressuur in de BB lijkt mij ook overbodig. Een in hoogte aangepast springparcours, waarbij dezelfde regels gelden als in de B, vind ik wel weer prima. Daarmee filter je al wat brokkenpiloten eruit.
Snoekiej schreef:Ik vind dat wel echt een nadeel dat je in de BB ook moet dressuren. De BB wordt allemaal veel officieler, met 4 weigeringen de cross uit etc. Eer wordt gewoon vergeten dat de BB een oefenklasse is. Tuurlijk moet je kamikazepiloten eruit filteren, maar je moet ook niet verwachten dat iedereen maar zonder/met minder dan 4 weigeringen rond kan komen. Vond de vroegere regels met dat je langs een hindernis moest als je paard 3x weigerde dan toch een stuk beter. Maargoed, dit is misschien niet het juiste topic hiervoor..
Ik ga me wss afmelden, maar ik ga eerst even met mijn instructeur overleggen.
Jolienn schreef:Cchanny schreef:VRIJWILLIGERS:
Het Clusius event zoekt dringend vrijwilligers.
Nog steeds? Er wordt niet erg gereageerd op aanmeldingen. Ik wil me ook wel aanmelden voor hindernisrechter, maar alleen als het nodig is. Vanuit Vlietlanden hebben we na een paar uur reactie gehad dat ze onwijs blij waren met onze aanmelding. Zo doe je dat imo als je omhoog zit. Dat jullie studenten zijn en daardoor niet 24/7 achter de email zitten heeft daar niet zoveel mee te maken, andere wedstrijdsecretariaten werken ook gewoon naast hun functie. Elke dag mail checken en beantwoorden is niet zoveel gevraagd lijkt mij.
Overigens geen pure kritiek, maar je houdt je mensen een stuk makkelijker tevreden als je dezelfde dag gewoon even een bedank mailtje stuurt, dan meld je je nog eens

Ik heb geen zin in urenlange problemen op een dag......mmhhh.....
Ik krijg eerlijk gezegd ook iets minder zin in de cross zelf, helemaal omdat ik er nog nooit gestart ben en nu een beetje vrees voor allerlei problemen de dag zelf.